Nowa gra - "Industrial"
Dziekuje za odpowiedz. Pozostaje kwestia nazwy Indie Games Poland - dlaczego taka nazwa jest prezentowana a nie Games Republic albo 11 bit Publishing? Nazwa pozostanie na mapach i informacjach z Pax a jest to rowniez czesc marketingu...
Dzień dobry
W jednym poście postaram się odpowiedzieć na trzy ostatnie pytania.
Ad. 1. Bez wdawania się w szczegóły współpracy z Indie Games Poland możemy powiedzieć, że stoisko wspomnianej fundacji będzie częścią (niewielką) naszego stoiska na PAX West. Nie ma więc obaw, że Indie Games Poland zdominuje nas marketingowo
.
Ad. 2. Nie możemy jeszcze ujawnić daty i godziny wypuszczenia teasera. Prosimy o trochę cierpliwości. Należy się jednak liczyć z tym, że będą to godziny popołudniowe bo chcemy ze swoim przekazem marketingowym trafić w początek dnia za oceanem.
Ad. 3. Budżet marketingowy "Industriala" to ok. 2 mln zł. Z tego istotną (nie ujawniamy jaką) część stanowiły będą koszty produkcji teasera i późniejszych trailerów. Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki.
Pozdrawiamy.
W jednym poście postaram się odpowiedzieć na trzy ostatnie pytania.
Ad. 1. Bez wdawania się w szczegóły współpracy z Indie Games Poland możemy powiedzieć, że stoisko wspomnianej fundacji będzie częścią (niewielką) naszego stoiska na PAX West. Nie ma więc obaw, że Indie Games Poland zdominuje nas marketingowo

Ad. 2. Nie możemy jeszcze ujawnić daty i godziny wypuszczenia teasera. Prosimy o trochę cierpliwości. Należy się jednak liczyć z tym, że będą to godziny popołudniowe bo chcemy ze swoim przekazem marketingowym trafić w początek dnia za oceanem.
Ad. 3. Budżet marketingowy "Industriala" to ok. 2 mln zł. Z tego istotną (nie ujawniamy jaką) część stanowiły będą koszty produkcji teasera i późniejszych trailerów. Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Koszty uczestnictwa w imprezach targowych są częścią kosztów marketingowych gier. Przypominam jednak, że w Seattle będziemy też, oprócz "Industriala", pokazywać też "Beat Cop" i "Tower 57" więc koszty rozłożą się na trzy tytuły.
Pozdrawiamy.
Koszty uczestnictwa w imprezach targowych są częścią kosztów marketingowych gier. Przypominam jednak, że w Seattle będziemy też, oprócz "Industriala", pokazywać też "Beat Cop" i "Tower 57" więc koszty rozłożą się na trzy tytuły.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Przedstawiciele 11 bit studios odlatują do Seattle w środę 31 sierpnia. Będą im towarzyszyć osoby z Pixel Crow (czyli producenta "Beat Cop") i Pixwerk ("Tower 57"). Naszą spółkę będą reprezentować trzy osoby.
Promocja "Industriala" ruszy we wtorek. Proszę czekać na komunikat
.
Pozdrawiamy
Przedstawiciele 11 bit studios odlatują do Seattle w środę 31 sierpnia. Będą im towarzyszyć osoby z Pixel Crow (czyli producenta "Beat Cop") i Pixwerk ("Tower 57"). Naszą spółkę będą reprezentować trzy osoby.
Promocja "Industriala" ruszy we wtorek. Proszę czekać na komunikat

Pozdrawiamy
Nie ilość ludzi ale jakość prezentacji jest istotna. Co z tego, że ludzie będą sobie deptać po piętach jeśli nie będą umieli lub mieli co pokazać. 3 osoby w zupełności wystarczą aby rozłożyć materiały reklamowe na półkach i stolikach, rozwiesić plakaty udzielić wywiadów i udzielać informacji. Na 200 metrach można zmieścić 20-30 osób .... ale po co ? Więcej ludzi to znacznie większe koszty przelotu, hoteli restauracji itp.