Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
w ostatnim trailerze widać interakcje pomiędzy członkami grupy , gdy jeden z nich drugiemu bandażuje rękę. Moim zdaniem to właściwy krok , większe interakcje czy to fizyczne czy jeśli chodzi o rozmowy i wysłuchiwanie własnych historii, może pomaganie w "depresji" przez rozmowę( gdzie np ROCK mógłby być specjalistą) podkręciłoby jeszcze odczucia mentalne( fajnie byłoby jakby można jakieś wojenne romanse, mieć itp, itd, jak wspominali POWSTAŃCY WARSZAWSCY wojna to nie tylko śmierć i walka o przeżycie, ale też i życie i jego wszystkie aspekty miłość ,przyjaźń, braterstwo,zazdrość itp itd ). Mam nadzieję, że nawet jeśli teraż nie zdąrzyliście tego rozwinąć to w przyszłych aktualizacjach , na to położycie nacisk, na interakcje wewnątrz grupy.
No i dobrze byłoby mieć jakiś wpływ na te grabieże , jeśli nie fizyczny wpływ to chociaż jakiś wskaźnik , czy nasza kryjówka jest dobrze zabezpieczona czy źle, co można byłoby poprawić( zwiększyć liczne strażników, jakość broni itp itd, jakieś pułapki na intruzów) , żeby zmniejszyć prawdopodobieństwo udanego rabunku naszego schronu przez innych( mogłoby się to pojawiać, jakbyśmy mieli kogoś z doświadczeniem militarnym jak ROMAN, sam roman jakby był strażnikiem też mógłby mocniej minimalizować udane grabieże).
zatem pamiętam, że na jednym demo była informacja - zabierać broń na szabrowanie czy zostawić osobie w "bazie" dla większej ochrony.
Pewnie ma to wpływ na "obronność"
Można byłoby też wprowadzić takie misje poboczne( w kolejnych aktualizacjach), ten schemat jak ktoś nas odwiedza i delegujemy kogoś z naszej kryjówki do wykonania zadania, można byłoby jakoś rozwinąć akcyjnie. ciekawe misje poboczne z ciekawa mini historią( tam można byłoby inne troszkę elementy rozgrywki wprowadzić jak tylko lokacje nocy szabrowania w budynkach[ bardzo mi się podoba ten screen zimowy warto byłoby parę takich lokacji w misjach pobocznych zaaplikować do gry]) , oddzielna do każdej z nich mogłoby uatrakcyjnić rozgrywkę skupioną na schemacie dnia i nocy i dać jakieś profity jak np niższa ceny u handlarza czy jakiś odkryty ciekawa lokacja do szabrowania , czy tez natychmiastowa jakaś wdzięczność w postaci zwiększonego plecaka czy tez innego cennego przedmiotu.