Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1422
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw kwie 09, 2020 9:05 am

Dzień dobry

Doskonale zdajemy sobie sprawę jaki potencjał komercyjny ma obecnie "Frostpunk" w wersji na komputery Mac i wiemy, ile kopii możemy sprzedać. Na pewno nie zamierzamy dokładać to tej inwestycji tylko po to, żeby "połechtać" graczy, którzy korzystają z tego typu komputerów.

Pozdrawiamy
Krymal
Posty: 3
Rejestracja: pt maja 01, 2020 9:33 am

śr maja 27, 2020 12:07 pm

Mam takie pytanie co do frostpunka:
rozumiem że pierwsze DLC zrobiło zaskakująco dobrą robotę, w czerwcu zapewne pokażecie kolejny.
Pytanie czy macie już ustalony plan co do dalszej monetyzacji?
Ile ma być docelowo dodatków?
Admin
Site Admin
Posty: 1422
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr maja 27, 2020 4:37 pm

Dzień dobry

W ramach tzw. Season Pass do "Frostpunka" zapowiedzieliśmy wydanie trzech płatnych dodatków. Pierwszy z nich "Frostpunk: The Rifts" (najmniejszy) trafił do sprzedaży pod koniec sierpnia 2019 roku. Został przyjęty neutralnie przez fanów. Drugi, czyli "Frostpunk: The Last Autumn" (największy), miał premierę w ostatniej dekadzie stycznia 2020 roku. Premiera była dużym sukcesem i miała kluczowy wpływ na nasze wyniki za I kwartał 2020 rok. Trzeci z DLC do "Frostpunka" o robocznej nazwie "Project TVADGYCGJR" zadebiutuje do końca bieżącego roku.

Do tej pory nie przedstawialiśmy rynkowi planów związanych z dalszym rozwojem i monetyzacją "Frostpunka". Informacje na ten temat zostaną przekazane "w stosownym czasie".

Pozdrawiamy
Frey
Posty: 79
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

wt cze 30, 2020 4:02 pm

Jednym z ciekawszych newsów z wczorajszej konferencji był, moim zdaniem, news dotyczący mobilnego Frostpunka, a przede wszystkim tego, że będzie to gra free to play z mikropłatnościami.
Bardzo cieszy mnie to, że spółka spróbuje swoich sił w całkowicie nowym dla niej obszarze, wykorzystując popularne IP.
(Notabene Moonlighter - jako gra z istotnym elementem handlowym świetnie nadawałby się do takiego modelu - warto o tym pomyśleć jeśli monetyzacja tej gry w modelu mobile premium nie odniesie oszałamiającego sukcesu..)
Rozumiem, że to dla Państwa terra incognita - więc o spodziewane przychody nawet nie pytam. Zapytam natomiast o to, czy NetEase będzie zabiegał o dostępność gry w wersji mobilnej na rynku chińskim? Przedstawiciele tej firmy widzą jakieś szanse na przejście FP przez cenzurę? Czy też może wchodzi w grę pewne złagodzenie niektórych aspektów rozgrywki - aby ułatwić Frostunkowi wejście do chińskich kanałów sprzedaży?
Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1422
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw lip 02, 2020 4:35 pm

Dzień dobry

Przypomnę, że na Konferencji Inwestorskiej informowaliśmy też, że Netease, oprócz bycia producentem i wydawcą mobilnego "Frostpunka" został również naszym partnerem marketingowym na rynku chińskim. Współpraca dotyczy szeregu obszarów ale o szczegółach nie możemy informować. Liczymy, że owoce tej współpracy będą bardzo wymierne.

Pozdrawiamy
Kamil89-
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

czw lip 02, 2020 7:05 pm

Czy wiecie już ilu pracowników do jakich projektów przejdzie po skończeniu ostatniego dodatku do FP i czy my możemy posiąść taką wiedzę? Ilu pracowników pracuję nad ostatnim dodatkiem?
Admin
Site Admin
Posty: 1422
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt lip 03, 2020 11:26 am

Dzień dobry

W prace nad ostatnim z dodatków do "Frostpunka", który wydany będzie w ramach "Season Pass" zaangażowany jest 30-40-osobowy zespół. Pozostała część "starego" zespołu "Frostpunka" została już przesunięta jakiś czas temu do prac nad naszym kolejnym tytułem (własnym).

Pozdrawiamy
Kamil89-
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

pt lip 03, 2020 12:20 pm

Czy doświadczeni pracownicy pracujący nad ostatnim seasonpassem do FP zostaną przesunięci do pracy nad P8 bo jak się dowiedzieliśmy zespół od P8 nie ma doświadczenia w pracy nad grami?
ODPOWIEDZ