Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
zarząd przecież nie kupił nawet jednej akcji od czasu rozpoczęcia spadków we wrześniu... kupowała RN, które też zapewne nie miała pełnego obrazu sytuacji.
Zachowanie zarządu jednoznacznie wskazuje, że nie zależy mu na spółce. Usuwanie niewygodnych wpisów na forum, niejasne komunikaty, fatalny IR. W ciągu kilku miesięcy prezes swoimi błędnymi decyzjami cofnął spółkę w rozwoju jakieś 7 lat.
Aside from all other valid concerns from other post I think it would be useful to also know the following:
- what was the nature of P8 (as there won't be a marketing campaign any more) and what concrete development goal failed to achieve after 6 years in the making?
- what kind of assets will be reused on future projects (are we talking about UE5 assets, soundtrack...)?
- what is the exact number of employees that will leave the company? (even though is a touchy subject in gaming it would be helpful to shed some light on the future valuation)
- Is there going to be some "skin in the game" from the management board members? for example stock purchases or resignations
- what are the steps that the company will take to try and regain investors trust for funding future projects?
- what measures will be taken if any to ensure nothing like this happens again in the development cycle?
The whole handling of P8 shortcomings seems at least deceitful after 6 years and the stock value clearly reflects that, the secrecy and lack of information have ended up being more harmful than anything else. Case and point, Remedy entertainment cancelled Project Vanguard after 6 years but the market reaction was very different because they were more transparent with the state of each project on their quarterly updates.
P.S. I understand that some of these questions can't be answered right away but please consider them for future company communications.
Nie ulega wątpliwości, że Prezes zawalił premierę bo powinni przesunąć premierę na wiosnę. Szkoda, że Prezes nie rozumie, że jak ktoś ma inne zdanie to może to akurat on się myli a nie ten ktoś. Im szybciej zrezygnuje tym lepiej dla spółki. A dla nas to już przy okazji.
Proponuję aby wrócili do spółki dla dokończenia P8 Pani Fijak a może prof Gaszczyniec. On był pomysłodawcą i może uratowałby grę i poskładał ją w rok. Materiału jest pewnie dość aby poprawić i zrobić z tego niezły produkt.
Rentowność stała pod znakiem zapytania, bo trzy miesiące z 7 lat pracy wyszły do dupy i trzeba by jeszcze dorzucić. Nie wierzę w ani jedno słowo. Kryliscie jakiś burdel przez wiele lat, aż do szliście do wniosku, że nic z tego nie będzie? I dajcie spokój z tym PR-owcem, bo tylko wq ludzi.
No ale za to imprezy dla pracowników macie fajne. Nie daliście rady z rozwojem i prezes powinien złożyć papiery, bo jest symbolem upadku tak dobrej niegdyś firmy.
Wprost przyznali że w czasie COVID projekt stał... praca zdalna nie służy pracownikom 11BIT najwyraźniej.
Ta sama historia była na Starward Industries - a szczegoly można poczytać na goworku.
Na tym forum należy zadawać pytania także ja mam jedno:
Jaki to konkretnie Milestone zdecydował o anulowaniu całego projektu? Na czym polegały konkretnie błędy w tym Milestone, które spowodowały zarzucenie całego projektu?