@AMDBS
1.Sprzedaż pudełkowa to Deep Silver / Koch. O kanały sprzedaży proszę pytać ich. Zakładam, że jest tego masa, oprócz Amazon.
2. Tak.
This War Of Mine
Wersja dostępna cyfrowo jest również na Maca. Z drugiej strony jestem w stanie zrozumieć podejście, że lepiej wejść też na appstore, jako że użytkownicy Maców z innych źródełek niż to jedyne sluszne nie czerpią
Tak na marginesie - właśnie znajoma przesłała mi zdjęcie z warszawskiej komunikacji miejskiej, gdzie TWOM reklamowane jest na autobusowych telewizorach. To chyba pierwszy taki przypadek
Tak na marginesie - właśnie znajoma przesłała mi zdjęcie z warszawskiej komunikacji miejskiej, gdzie TWOM reklamowane jest na autobusowych telewizorach. To chyba pierwszy taki przypadek
-
- Posty: 34
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm
Jeszcze przed wydaniem Anomaly 2 uważałem, że powinniście zrobić grę survivalową byle nie z zombiakami bo są już całkowicie oklepane i gracze zaczynają mieć mdłości na wieść o kolejnej grze z zombi. No i zrobiliście grę survivalową bez zombiaków, która okazała się być hitem. This War of Mine powinien być rozbudowywany ale nie bardzo widzę jego bezpośrednią kontynuację. Jeśli zastanawiacie się, jaką grę zrobić, to Wam podpowiem. Kontynuacja TWoM mogłaby być raczej w jego duchu a nie w formie. Czyli nie wojna a coś innego. Kiedy gatunek ludzki miał naprawdę mega ciężki survival? W czasach prehistorycznych, szczególnie w okresie zlodowaceń. Ponoć około stu tysięcy lat temu ludzkość była na granicy wymarcia i populacja wynosiła tylko kilka tysięcy osób. Czemu by nie zrobić gry o prehistorycznej grupie ludzi ze wszystkich sił walczących o przetrwanie? Ten temat jest praktycznie w ogóle nie wykorzystywany w grach a i w książkach bardzo rzadko a skoro gry survivalowe są teraz bardzo modne to aż się prosi by zrobić grę o Homo sapiens fossilis czy Homo sapiens neanderthalensis. Plejstocen to były bardzo ciekawe czasy. Żyło wtedy kilka gatunków ludzi a nie tylko jeden, jak teraz. Były mamuty, nosorożce włochate, niedźwiedzie jaskiniowe, lwy jaskiniowe, hieny jaskiniowe, jelenie olbrzymie, smilodony, tury itd. Były wielkie, prastare puszcze i rozlegle stepy, na których wypasały się stada złożone z tysięcy osobników. Było łupanie kamieni, walka o ogień, mieszkanie w jaskiniach, polowania, zbieranie ziół, szamanizm, animizm i kanibalizm. Jeśli zdecydujecie się zrobić grę w tym okresie to gra mogłaby być 2D i stylistyką nawiązywać do malunków naskalnych. Generalnie powinna wyglądać jak malunki naskalne ale zrobione nieco wprawniejszą ręką i nie tak koślawe. Postacie mogłyby się porozumiewać w tym samym języku, który został wymyślony na użytek filmu "Walka o ogień".
-
- Posty: 5
- Rejestracja: wt lis 18, 2014 4:15 pm
Czy na wersjach pudełkowych znajdzie się miejsce promujące dzieci wojny i np. 2 % ze sprzedanego pudełka idzie na konto organizacji? Poza dobrym gestem mogła to by być dobra reklama ( tak zainspirował mnie genialny pomysł współpracy z tą organizacją oraz bezcenny marketing rozdania kodów na torrentach który odbił się echem w prasie )
-
- Posty: 1
- Rejestracja: sob lis 22, 2014 11:25 pm
A są plany na next geny - PS4 / XBOX ONE ? Czy port jest zbyt skomplikowany ?
A może lepiej ( jak to zasugerował ktoś z innego forum) wypuścić jakieś płatne rozszerzenie gry DLC , zaznaczając że całość ( albo znacząca część) pójdzie na cel dzieci wojny.peryceptyk84 pisze:Czy na wersjach pudełkowych znajdzie się miejsce promujące dzieci wojny i np. 2 % ze sprzedanego pudełka idzie na konto organizacji? Poza dobrym gestem mogła to by być dobra reklama ( tak zainspirował mnie genialny pomysł współpracy z tą organizacją oraz bezcenny marketing rozdania kodów na torrentach który odbił się echem w prasie )