Strona 15 z 18
Re: P8
: czw sty 18, 2024 3:30 pm
autor: baks
Czy można się spodziewać materiałów z gry przed premierą FP2 a może jeszcze przez Traumyhurge tak jak było zapowiadane ?
Re: P8
: czw sty 18, 2024 3:56 pm
autor: topfacet
Nigdy nie było takich zapowiedzi, nowe gry zostaną przedstawione po obecnie zaplanowanych premierach.
Re: P8
: czw sty 25, 2024 2:46 pm
autor: Admin
Dzień dobry,
I półrocze 2024 roku to dla 11 bit studios, co wielokrotnie podkreślaliśmy, "delivery time". Cała firma pracuje na najwyższych obrotach, żeby zbliżające się premiery wypadły jak najlepiej i miały należytą oprawę marketingową. Czy w tym mieści się "odpalanie" komunikacji dla tytułów, które zadebiutują dopiero za jakiś czas? Nie sądzę....
Pozdrawiamy
Re: P8
: czw paź 10, 2024 10:53 pm
autor: sledzik
Jak przebiegają prace nad P8? Czy uporaliście się już z problemami która zagrażały stworzeniu projektu?
Re: P8
: pt paź 11, 2024 10:00 am
autor: Admin
Dzień dobry,
Problemy z "Projektem 8", do których Pan nawiązuje, to temat z wiosny zeszłego roku. Temat zamknięty. Od tego czasu produkcja wróciła na właściwe tory a zespół skutecznie zamyka kolejne kamienie milowe.
Pozdrawiamy
Re: P8
: ndz paź 13, 2024 10:30 pm
autor: sledzik
Pojawiła się informacja że Pani Psycholog kliniczna Elena Mecheva pracowała dwa lata jako konsultant przy p8. Mam dwa pytania:
Czemu padł wybór na tą Panią? Czy ma jakieś wybitne osiągnięcia czy po prostu tak ciężko znaleźć psychologa klinicznego?
Czy narodowość tej Pani ma coś wspólnego z projektem P8?
Re: P8
: pn paź 14, 2024 3:29 pm
autor: Admin
Dzień dobry,
11 bit studios S.A. od lat zatrudnia cudzoziemców na różnych stanowiskach i w różnych zespołach. Stanowią ponad 10 proc. naszej załogi. Narodowość czy obywatelstwo nie mają żadnego znaczenia, jeśli szukamy osoby o konkretnych kompetencjach czy umiejętnościach. Dlatego nie będziemy się odnosić do tego konkretnego przypadku przywołanego przez Pana.
Pozdrawiamy
Re: P8
: wt paź 15, 2024 10:56 am
autor: sledzik
Źle mnie Pan zrozumiał. Wiadomo że zatrudniacie od lat ludzi z innych krajów aby zdobyć najlepszych zasób kadrowy. Moja myśl kierowała się bardziej czy np P8 jest związany z jakimiś legendami, mitami lub innymi historiami z tamtego regionu dlatego taka decyzja (przecież nie możecie powiedzieć wprost bo to zaburzy plan marketingowy)
Re: P8
: wt paź 15, 2024 12:43 pm
autor: Admin
Dzień dobry,
Produkując gry, które mają być sprzedawane globalnie, nie możemy bazować na legendach znanych i rozumianych jedynie lokalnie. Muszą to być historie uniwersalne, dotykające każdego z nas.
Pozdrawiamy
Re: P8
: wt gru 17, 2024 1:57 pm
autor: Tadeuszm
Zechcą się Państwo odnieść do swojej wypowiedzi z 11 października w tym wątku?