Dzień dobry,
Nie negujemy, ani nie potwierdzamy danych podawanych przez Steam db. Po prostu ich nie komentujemy.
Zwracamy jedynie uwagę, że jest to serwis zewnętrzny a nie część serwisu Steam, który agreguje dane z różnych źródeł i na tej podstawie przedstawia swoje szacunki. Równocześnie należy przyznać, że serwis działa od lat i jego narzędzie całkiem sumiennie oddaje rzeczywistość.
Pozdrawiamy
Frostpunk 2
Dzień dobry jak wygląda sytuacja z ocenami graczy? Bo spotkałem się z wersją że gracze przed premierą nie mogą oceniać, na innych grach widać z kolei oceny w trakcie early accessu. Czy gracze zaczną wystawiać te oceny dopiero dzisiaj po 19 czy gra jest oceniana od 1 dnia early access? Jeśli opcja nr2 to czy jesteście z tych ocen zadowoleni? 

Dzień dobry,
Funkcjonalność Steam pozwalająca na wystawianie ocen dla "Frostpunka 2" przez graczy odblokuje się równocześnie z premierą gry, czyli w piątek 20 września o godz. 19.00.
Równie niecierpliwie czekamy na ten moment.
Pozdrawiamy
Funkcjonalność Steam pozwalająca na wystawianie ocen dla "Frostpunka 2" przez graczy odblokuje się równocześnie z premierą gry, czyli w piątek 20 września o godz. 19.00.
Równie niecierpliwie czekamy na ten moment.

Pozdrawiamy
No niestety,,,,nie trafiliście w gusta ludu....lud chciał drugiego Frostpunka, a nie innego Frostpunka.... czy macie jakiś plan...może jakaś odezwa do graczy żeby może ci co kupują z nastawieniem że to kontynuacja prosta Frostpunka gry nie kupowali skoro mają dawać negatywy...
Związku z dość negatywnym odbiorem przez część graczy którzy pamiętają starego Frostpunka macie jakiś plan na odwrócenie trendu? Oceny spadły z 90 % na około 70% pozytywów i dalej spadają. Czy macie pomysł na rozwiązanie tego problemu? Może gracze dostaną jakieś dlc czy aktualizacje która pozwoli na pewnie zmiany w mechanice na zasadzie old Frostpunka 1? Czy poznamy ilość zwrotów ponieważ jest to wartość dość niepokojąca
Dzień dobry,
To, że "Frostpunk 2" jest inną grą niż "Frostpunk" i nie jest tylko prostym sequelem staraliśmy się komunikować maksymalnie szeroko. To zupełnie inny tytuł co, jak się okazało, dla pewnej części fanów pierwszej odsłony, było wadą. Z pewnością, aktualizacje czy patche nie sprawią, że "Frostpunk 2" stanie się pierwszym "Frostpunkiem" (jego wierną kopią).
Jeśli chodzi o ilość zwrotów, to nie odbiega ona od średniej rynkowej.
Pozdrawiamy
To, że "Frostpunk 2" jest inną grą niż "Frostpunk" i nie jest tylko prostym sequelem staraliśmy się komunikować maksymalnie szeroko. To zupełnie inny tytuł co, jak się okazało, dla pewnej części fanów pierwszej odsłony, było wadą. Z pewnością, aktualizacje czy patche nie sprawią, że "Frostpunk 2" stanie się pierwszym "Frostpunkiem" (jego wierną kopią).
Jeśli chodzi o ilość zwrotów, to nie odbiega ona od średniej rynkowej.
Pozdrawiamy
Panie Darku niestety widzimy jak to odbiło się na notowaniach kursu więc łagodnie to określenie niezadowolenie inwestorów jest ogromne.
Proszę o odpowiedź na pare pytań:
Jak zamierzacie podnieść oceny graczy? Macie jakiś plan czy zostawiacie to na zasadzie jakoś to będzie?
Kiedy spodziewacie się udostępnić pierwszy patch do gry?
Czy w tym roku zobaczymy pierwsze DLC?
Proszę o odpowiedź na pare pytań:
Jak zamierzacie podnieść oceny graczy? Macie jakiś plan czy zostawiacie to na zasadzie jakoś to będzie?
Kiedy spodziewacie się udostępnić pierwszy patch do gry?
Czy w tym roku zobaczymy pierwsze DLC?
Aktualizacje czy patche nie sprawia że będzie to FP1 wiadomo, natomiast już przy DLC można by spróbować zrobić jakiś krok w stronę graczy niezadowolonych z dwójki ...
Było wiadome że zdenerwujecie część graczy jedynki tymi zmianami natomiast wydawało mi się że planem było szersze dojście do odbiorców gier takich jak cywilka czy Skyline i na tym froncie moim zdaniem nastąpiła kompletna porażka. Wydaje się że gra jest dobra i jakby zagrał w nią fan strategii nie mający sentymentu do jedynki FP byłaby dużo większa szansa na wyższe oceny. Pozostaje pytanie dlaczego marketing nie zadziałał najlepiej w tej kwestii. Niestety wygląda to trochę tak że zbyt mało czasu poświęciliście na zastanowienie się nad tym jaką grę chcą gracze. Nie postawiliście ani na elementy z jedynki ani na czysty city builder ani nie poszliście w stronę cywilki. Szanuję za oryginalność ale jak się robi grę za 70 mln dobrze byłoby mieć ściśle określony target odbiorców. Reakcja na kursie histeryczna, najważniejsze żeby z czasem rosły oceny i tym samym monetyzacja była przyzwoita...
Było wiadome że zdenerwujecie część graczy jedynki tymi zmianami natomiast wydawało mi się że planem było szersze dojście do odbiorców gier takich jak cywilka czy Skyline i na tym froncie moim zdaniem nastąpiła kompletna porażka. Wydaje się że gra jest dobra i jakby zagrał w nią fan strategii nie mający sentymentu do jedynki FP byłaby dużo większa szansa na wyższe oceny. Pozostaje pytanie dlaczego marketing nie zadziałał najlepiej w tej kwestii. Niestety wygląda to trochę tak że zbyt mało czasu poświęciliście na zastanowienie się nad tym jaką grę chcą gracze. Nie postawiliście ani na elementy z jedynki ani na czysty city builder ani nie poszliście w stronę cywilki. Szanuję za oryginalność ale jak się robi grę za 70 mln dobrze byłoby mieć ściśle określony target odbiorców. Reakcja na kursie histeryczna, najważniejsze żeby z czasem rosły oceny i tym samym monetyzacja była przyzwoita...