Dzięki za odpowiedź ale pytałam Admina...Graf78 pisze:zrobią jak zrobia -ważne żeby był na odpowiednio wysokim poziomie
jeszcze zdażysz zarobić spokojnie wielu tu 4 lata czekało i .... się doczekało
This War Of Mine
Admin odpowie ci to samo to wieloletni akcjonariuszMagK pisze:Dzięki za odpowiedź ale pytałam Admina...Graf78 pisze:zrobią jak zrobia -ważne żeby był na odpowiednio wysokim poziomie
jeszcze zdażysz zarobić spokojnie wielu tu 4 lata czekało i .... się doczekało
Ciezko powiedziec, bo robimy jednoczesnie kilka rzeczy, zwiazanych takze z nadchodzącą GDC. Do konferencji chcemy plany poukladac, coby o nich powiedziec. Zatem zapraszamyMagK pisze:A jaki jest przewidywany termin zakończenia produkcji ww. update'u?
Dzięki za odpowiedź i zaproszenie na konferencję. Niestety na konferencji nie będę mogła być ale mam nadzieję na jakieś streszczenie z tej konferencji z Państwa strony.Admin pisze:Ciezko powiedziec, bo robimy jednoczesnie kilka rzeczy, zwiazanych takze z nadchodzącą GDC. Do konferencji chcemy plany poukladac, coby o nich powiedziec. Zatem zapraszamyMagK pisze:A jaki jest przewidywany termin zakończenia produkcji ww. update'u?
Nie udało mi się dojechać na konferencję stąd chciałbym dopytać o jedną kwestię, której nie znalazłem w streszczeniach. Czy ktoś z zarządu wykluczył na konferencji przyszły port TWOM na jakąkolwiek konsolę? Już nawet nie jako inwestor, ale jako gracz byłbym zainteresowany takim portem. Przypuszczam, że nie tylko ja. Ta produkcja spokojnie by wzięła szturmem i generację PS3/X360 i aktualną PS4/X0. Wydaje się to też naturalną drogą, którą przeszło wiele produkcji indie i zyskało na tym wymiernie.
Inna sprawa, to problem ze stworzeniem kontynuacji. Pomysł na takową wydaje się naturalny.
Wystarczyłoby przenieść tytuł w konwencję zombie i dostalibyśmy nie tylko hit, ale i wielokrotnie wyższą sprzedaż. This Zombie-War of Mine. Brzmi dobrze?
Inna sprawa, to problem ze stworzeniem kontynuacji. Pomysł na takową wydaje się naturalny.
Wystarczyłoby przenieść tytuł w konwencję zombie i dostalibyśmy nie tylko hit, ale i wielokrotnie wyższą sprzedaż. This Zombie-War of Mine. Brzmi dobrze?
Bez obrazy, ale sceneria zombie-apokalipsy nie powinna być od razu odbierana jako element trywializacji przekazu. To tylko sceneria, a o odbiorze danej opowieści w dużej mierze decydują środki ekspresji jaką posługują się twórcy danego tytułu. Dla przykładu The Last of Us też nie jest grą o zainfekowanych epidemią, a ich wszechobecność w żaden sposób nie sprawia, że opowiedziana historia trąci infantylnością.Admin pisze:Dziękujemy za pomysly, ale nie bedzie zadnych zombie. Nie o tym jest ta gra.
pozdr.
-
- Posty: 10
- Rejestracja: śr lis 19, 2014 9:37 am
Chyba grając nie zrozumiałeś przekazu, sensu powstania TWOM, zombie jak dla mnie było by strzałem w kolano bądź w stopę, w zasadzie nie ważne w co, ważne, że samemu sobie.
TWOM ma swoją nie kopiowaną i niepowtarzalną historie,coś nowego i świeżego,klimat którego nie uświadczysz w żadnej grze jeżeli odpowiednio się wczujesz a wczuć się w ten tytuł jest bardzo łatwo.
Poza tym gra odrywa Cię od rzeczywistości bo wolisz być częścią tej historii na ekranie niż szarej codziennośći mimo, że ta szara codzienność wydaje się dużo bardziej barwna.
Ja nawet miałem starcie z żoną, śmieci mi kazała wynieść, kazałem się jej opanować bo noc się zbliża i ja musze iść po zapasy...
południe było więc uznała że coś jest nie halo;p
TWOM ma swoją nie kopiowaną i niepowtarzalną historie,coś nowego i świeżego,klimat którego nie uświadczysz w żadnej grze jeżeli odpowiednio się wczujesz a wczuć się w ten tytuł jest bardzo łatwo.
Poza tym gra odrywa Cię od rzeczywistości bo wolisz być częścią tej historii na ekranie niż szarej codziennośći mimo, że ta szara codzienność wydaje się dużo bardziej barwna.
Ja nawet miałem starcie z żoną, śmieci mi kazała wynieść, kazałem się jej opanować bo noc się zbliża i ja musze iść po zapasy...
południe było więc uznała że coś jest nie halo;p
Mam jeszcze takie małe pytanie. Nurtuje mnie kwestia pojawiania się gry w głównym banerze (slide) na Steam a konkretnie to czy odbywa się to niezależnie od producenta/wydawcy gry czyli to "Steam decyduje" jakie gry tam umieszcza, czy też to producent/wydawca gry decyduje jak często i jak długo jego gra ma się tam pojawiać, i czy wówczas to jest odpłatne. Nie chodzi mi o wysokość takiej odpłatności tylko o zasadę - czy jest to odpłatne.