Napisali o 11 bit studios S.A. + przedstawiciele Spółki w mediach
Kolejny wywiad prezesa, w którym nie odpowiada on na kluczowe pytania: o przyczynach porażki P8, nieprawidłowej komunikacji z akcjonariuszami, rozliczeniu osób odpowiedzialnych za ten projekt, zewnętrznym audycie projektu i wyciągnięciu wniosków na przyszłość.
Tekst w parkiecie i smutna prawda o P8 od pracowników, którzy tę grę tworzyli:
https://www.parkiet.com/technologie/art ... ego-wynika
https://www.parkiet.com/technologie/art ... ego-wynika
"The last two years, it was extremely fucking hard. We were so optimistic. We were too optimistic. We did so many errors. We had problems with projects - every one of our projects was delayed," Marszał says:
https://www.eurogamer.net/this-war-of-m ... the-studio
https://www.eurogamer.net/this-war-of-m ... the-studio
Kolejny tekst w którym poruszony został temat nieprawidłowości przy produkcji P8, o których nie informowała spółka:
"Rozmawiałem z jedną z osób, która grała w grę na zamkniętych testach w siedzibie spółki (11 bit regularnie je organizuje i zaprasza graczy z zewnątrz). Według niej Project 8, mimo wielu lat prac, wyglądał bardzo źle. Demo nie miało oferować nic oprócz najprostszych mechanik (np. skradanie). Trudno się jednak dziwić skoro aż dwukrotnie zmieniany był reżyser, podobnie jak koncepcja na to, czym ma być ta gra. Niedawno na łamach Parkietu mogliśmy przeczytać wypowiedzi byłych pracowników 11 bit, którzy pracowali nad Project 8. Podobno od dawna sygnalizowali zarządowi, że prace idą w złym kierunku. Co ciekawe, władze zorganizowały spotkanie pracowników z kluczowymi managerami projektu, ale nie doszło ono do skutku. Powód? Ci ostatni… nie przyszli."
https://www.gram.pl/artykul/nastal-czas ... zafot?cp=1
"Rozmawiałem z jedną z osób, która grała w grę na zamkniętych testach w siedzibie spółki (11 bit regularnie je organizuje i zaprasza graczy z zewnątrz). Według niej Project 8, mimo wielu lat prac, wyglądał bardzo źle. Demo nie miało oferować nic oprócz najprostszych mechanik (np. skradanie). Trudno się jednak dziwić skoro aż dwukrotnie zmieniany był reżyser, podobnie jak koncepcja na to, czym ma być ta gra. Niedawno na łamach Parkietu mogliśmy przeczytać wypowiedzi byłych pracowników 11 bit, którzy pracowali nad Project 8. Podobno od dawna sygnalizowali zarządowi, że prace idą w złym kierunku. Co ciekawe, władze zorganizowały spotkanie pracowników z kluczowymi managerami projektu, ale nie doszło ono do skutku. Powód? Ci ostatni… nie przyszli."
https://www.gram.pl/artykul/nastal-czas ... zafot?cp=1
Z wielkich ambicji wyszła wielka klapa, bardzo trafne podsumowanie na gram.pl:
https://www.gram.pl/artykul/11-bit-stud ... elka-klapa
https://www.gram.pl/artykul/11-bit-stud ... elka-klapa
Bez wyjaśnienia sprawy P8 spółka nigdy nie odzyska wiarygodności:
https://www.sii.org.pl/18128/ochrona-pr ... nosci.html
https://www.sii.org.pl/18128/ochrona-pr ... nosci.html
Wyniki 11 bit studios za I kw. 2025 r. znacznie poniżej konsensusu:
https://www.pb.pl/wyniki-11-bit-studios ... su-1241996
https://www.pb.pl/wyniki-11-bit-studios ... su-1241996