Dzień dobry,
Zapraszamy do oglądania najnowszego trailera "The Alters", który dedykujemy milionom fanów "This War of Mine".
https://www.youtube.com/watch?v=a0zw_NHXsb4
Pozdrawiamy
The Alters
Dzien dobry,
Pytanie nawiązujące do wcześniejszego z wątku Frostpunk - jak wygląda obecnie proporcja jesli chodzi o pobrania The Alters Demo na PC oraz konsole? Dalej jest kilkanaście procent dla konsoli czy może się wyrównało?
"Dzień dobry,
Specyfika naszych gier sprawia, że gros kupujących nasze produkcje to gracze PC-towi. Dlatego sprzedaż na konsole, zarówno w przypadku "Frostpunka" jak i "TWoM" stanowi kilkanaście procent łącznej sprzedaży (egzemplarzowej).
Pozdrawiamy"
Pytanie nawiązujące do wcześniejszego z wątku Frostpunk - jak wygląda obecnie proporcja jesli chodzi o pobrania The Alters Demo na PC oraz konsole? Dalej jest kilkanaście procent dla konsoli czy może się wyrównało?
"Dzień dobry,
Specyfika naszych gier sprawia, że gros kupujących nasze produkcje to gracze PC-towi. Dlatego sprzedaż na konsole, zarówno w przypadku "Frostpunka" jak i "TWoM" stanowi kilkanaście procent łącznej sprzedaży (egzemplarzowej).
Pozdrawiamy"
Dzień dobry,
W przybliżeniu, około dwóch trzecich pobierających demo "The Alters" wybierało wersję na PC. Pozostali testowali wersje konsolowe.
Naszym zdaniem, na tym etapie promocji "The Alters" są to bardzo "normalne" proporcje. Po prostu, baza fanów produkcji 11 bit studios jest, przynajmniej na razie, bardzo mocno zdominowana przez graczy na PC więc to oni w pierwszej kolejności sięgnęli po demo.
Zawsze deklarowaliśmy jednak, że "The Alters" będzie produkcją dedykowaną zarówno dla PC-towców jak i fanów konsol ze względu na tematykę, sposób sterowania bohaterem itp. Dlatego liczymy, że po premierze sprzedaż na PC i konsole będzie bardziej wyrównana choć oczywiście rzeczywistość może okazać się inna
.
Pozdrawiamy
W przybliżeniu, około dwóch trzecich pobierających demo "The Alters" wybierało wersję na PC. Pozostali testowali wersje konsolowe.
Naszym zdaniem, na tym etapie promocji "The Alters" są to bardzo "normalne" proporcje. Po prostu, baza fanów produkcji 11 bit studios jest, przynajmniej na razie, bardzo mocno zdominowana przez graczy na PC więc to oni w pierwszej kolejności sięgnęli po demo.
Zawsze deklarowaliśmy jednak, że "The Alters" będzie produkcją dedykowaną zarówno dla PC-towców jak i fanów konsol ze względu na tematykę, sposób sterowania bohaterem itp. Dlatego liczymy, że po premierze sprzedaż na PC i konsole będzie bardziej wyrównana choć oczywiście rzeczywistość może okazać się inna

Pozdrawiamy
Kilka pytań o The Alters po konferencji:
- Kiedy ruszą preordery na Steam i czy dostępna będzie też na Steam wersja Deluxe?
- Kiedy w sklepie 11bit pojawią się akcesoria związane z grą (jak np. zapowiadane wcześniej kombinezony)?
- Na konferencji padła informacja o czasie gry 25 godzin, czy jest to czas jednego przejścia gry, czy w sumie czas potrzebny na uzyskanie wszystkich zakończeń w grze w dwóch/trzech przejściach gry?
- Ile jest zaplanowanych zakończeń w grze?
- Jaki fragment gry (jak długi) ogrywać będą media na evencie zaplanowanym na połowę maja? Kiedy on się odbędzie, ile osób weźmie w tym evencie udział i czy będą tam także dziennikarze z Polski? Czy po tym evencie będzie embargo na publikacje, czy też będą oni mogli na bieżąco relacjonować i pokazywać w swoich mediach grę?
- W jaki sposób amortyzowana będzie gra ?
- Kiedy ruszą preordery na Steam i czy dostępna będzie też na Steam wersja Deluxe?
- Kiedy w sklepie 11bit pojawią się akcesoria związane z grą (jak np. zapowiadane wcześniej kombinezony)?
- Na konferencji padła informacja o czasie gry 25 godzin, czy jest to czas jednego przejścia gry, czy w sumie czas potrzebny na uzyskanie wszystkich zakończeń w grze w dwóch/trzech przejściach gry?
- Ile jest zaplanowanych zakończeń w grze?
- Jaki fragment gry (jak długi) ogrywać będą media na evencie zaplanowanym na połowę maja? Kiedy on się odbędzie, ile osób weźmie w tym evencie udział i czy będą tam także dziennikarze z Polski? Czy po tym evencie będzie embargo na publikacje, czy też będą oni mogli na bieżąco relacjonować i pokazywać w swoich mediach grę?
- W jaki sposób amortyzowana będzie gra ?
Dzień dobry
1. Nie planujemy pre-orderów "The Alters". Gra w wersji Deluxe będzie do nabycia na Steam.
2. W firmowym sklepie będą dostępne gadżety związane z "The Alters". Jednak z uwagi na fakt, że za ich produkcję odpowiadają podmioty zewnętrzne wolelibyśmy nie podawać konkretnych dat, kiedy trafią one na sklepową półkę. Naszą intencją jest, żeby stało się to jak najszybciej. Na pewno w dniu premiery pierwsze produkty będą możliwe do nabycia.
3. Czas gry określony jako 25h dotyczy przejścia pojedynczego wariantu/scenariusza. Grę można jednak zakończyć na wiele sposobów. Wówczas czas spędzony w grze wydłuża się znacząco.
4. Nie ujawniamy na tym etapie, ile dokładnie jest zakończeń "The Alters". Musimy poprzestać na określeniu "kilka".
5. Wydarzenie odbędzie się w połowie maja. Media i twórcy z całego świata będą mogli w ciągu dwóch dni ograć zarówno początkowy jak i dalsze fragmenty gry "The Alters", jak również po raz pierwszy zagrać w Moonlighter'a 2. Na materiały z wydarzenia będzie nałożone embargo.
6. Zmiana polityki rachunkowości Spółki w obszarze amortyzacji gier, zapoczątkowana "Frostpunkiem 2", dotyczy też "The Alters". Tytuł amortyzowany będzie metodą degresywną. Skłaniamy się, żeby był to, podobnie jak dla "Frostpunka 2", 7-letni okres, ale zastrzegamy, że ostateczna decyzja co do czasu amortyzacji zapadnie bezpośrednio po premierze gry
1. Nie planujemy pre-orderów "The Alters". Gra w wersji Deluxe będzie do nabycia na Steam.
2. W firmowym sklepie będą dostępne gadżety związane z "The Alters". Jednak z uwagi na fakt, że za ich produkcję odpowiadają podmioty zewnętrzne wolelibyśmy nie podawać konkretnych dat, kiedy trafią one na sklepową półkę. Naszą intencją jest, żeby stało się to jak najszybciej. Na pewno w dniu premiery pierwsze produkty będą możliwe do nabycia.
3. Czas gry określony jako 25h dotyczy przejścia pojedynczego wariantu/scenariusza. Grę można jednak zakończyć na wiele sposobów. Wówczas czas spędzony w grze wydłuża się znacząco.
4. Nie ujawniamy na tym etapie, ile dokładnie jest zakończeń "The Alters". Musimy poprzestać na określeniu "kilka".
5. Wydarzenie odbędzie się w połowie maja. Media i twórcy z całego świata będą mogli w ciągu dwóch dni ograć zarówno początkowy jak i dalsze fragmenty gry "The Alters", jak również po raz pierwszy zagrać w Moonlighter'a 2. Na materiały z wydarzenia będzie nałożone embargo.
6. Zmiana polityki rachunkowości Spółki w obszarze amortyzacji gier, zapoczątkowana "Frostpunkiem 2", dotyczy też "The Alters". Tytuł amortyzowany będzie metodą degresywną. Skłaniamy się, żeby był to, podobnie jak dla "Frostpunka 2", 7-letni okres, ale zastrzegamy, że ostateczna decyzja co do czasu amortyzacji zapadnie bezpośrednio po premierze gry
Dzień dobry,
Pre-ordery, oprócz oczywistego benefitu dla Spółki, czyli wcześniejszego spływu gotówki na firmowe konto, mają również spory minus. Wypłaszczają peak sprzedażowy (sprzedaż rozciąga się w czasie) co skutkuje, że w dniu premiery grze daleko trudniej jest zaistnieć wysoko w rankingu Steam co ma z kolei kluczowe znaczenie dla marketingu gry.
"Frostpunk 2" był naszą pierwszą grą dostępną w pre-orderach. Zebrane przy tej okazji doświadczenia sprawiły, że w przypadku "The Alters" zrezygnowaliśmy z takiej strategii.
Pozdrawiamy
Pre-ordery, oprócz oczywistego benefitu dla Spółki, czyli wcześniejszego spływu gotówki na firmowe konto, mają również spory minus. Wypłaszczają peak sprzedażowy (sprzedaż rozciąga się w czasie) co skutkuje, że w dniu premiery grze daleko trudniej jest zaistnieć wysoko w rankingu Steam co ma z kolei kluczowe znaczenie dla marketingu gry.
"Frostpunk 2" był naszą pierwszą grą dostępną w pre-orderach. Zebrane przy tej okazji doświadczenia sprawiły, że w przypadku "The Alters" zrezygnowaliśmy z takiej strategii.
Pozdrawiamy