This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Manin82
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 04, 2014 11:47 am

wt lis 18, 2014 4:44 pm

Manin82 pisze:
Admin pisze:2015 - na szczegóły za wcześnie.
Być może w świetle Państwa nadprogramowego sukcesu warto pomyśleć o intensyfikacji prac nad przeniesieniem TWOM na inne platformy... i kuć żelazo póki gorące...

Admin - żółta kartka. Powiedzenie zespołowi, że sukces jest nadprogramowy, po latach pracy wykonanej przez utalentowaną grupe ludzi, jest co najmniej brakiem taktu.

Słowa 'nadprogramowy' użyto troszkę prowokacyjnie. Duże pokłony przed efektami pracy owej utalentowanej grupy ludzi :) Tak trzymać!
Admin
Site Admin
Posty: 1470
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lis 18, 2014 5:37 pm

peryceptyk84 pisze:To nie jest zwykły sukces to historyczna chwila dla polskiej polskiej produkcji gier gra zarobi parę razy więcej niż kapitalizacja firmy giełdzie
na razie jest kosmos a gdyby ( taka moja sugestia ) dać chińską wersję językową i trailer po chińsku robiony przez profesjonalną firmę np.
platige image to sprzedaż wchodzi już nie na poziom kosmos a w inną galaktykę. Chińczycy to przecież pecetowcy tylko trochę rozgłośnić sprawę żeby wzrócić ich uwagę.
Znakomity debiut na forum!
Piotrch
Posty: 12
Rejestracja: czw lis 13, 2014 11:29 am

wt lis 18, 2014 5:50 pm

W spółce widać dopisują humory :twisted:
Admin
Site Admin
Posty: 1470
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lis 18, 2014 7:45 pm

Ale widać po diabełku, że nie tylko my się uśmiechnęliśmy :twisted:
Maverick0069
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 19, 2014 9:37 am

śr lis 19, 2014 9:43 am

Oczywiście chylę czoła przed twórcami gry , niesamowita praca, więc należą się uznania.
Zapewnę wzrosną o 100% oczekiwania wobec Panów jeżeli chodzi o przyszłe tytuły.
Mam natomiast pytanie z innej beczki, mianowicie...
Czy będzie jakaś szansa by stworzyć jakąś łatkę , która pozwoliła by w omawiany tutaj na forum tytuł pograć dłużej chociażby te 70 dni ??
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr lis 19, 2014 12:37 pm

Upgrady pewnie jakieś będą , dba sie o produkt, który taką furrore robi.

P.S ja mam ambicje nie stracić żadnego członka mojej małej społeczności, dlatego już parę razy zaczynałem grę od nowa i chyba długo mi zejdzie zanim doczekam końca wojny. :geek: :geek:
Maverick0069
Posty: 10
Rejestracja: śr lis 19, 2014 9:37 am

śr lis 19, 2014 1:18 pm

W zasadzie mogło być takie zestawienie ale ranking graczy
Ciekawi mnie ile maksymalnie może żyć w tej grze.
Janus Corvinus
Posty: 34
Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm

śr lis 19, 2014 4:09 pm

Gratuluję sukcesu. Wiedziałem, że 11bit stworzy kiedyś wielki hit ale nie sądziłem, że będzie nim This War of Mine a mówiąc precyzyjniej najpierw sadziłem, że będzie ale po zobaczeniu pierwszych gameplayów straciłem wiarę ze względu na, moim zdaniem, zbyt przestylizowaną i nieczytelną grafikę. Bardzo się cieszę, że się pomyliłem i nie muszę wyczekiwać hitu przez kolejne lata. Myślałem, że na koniec roku będziecie mieli ze dwa mln zysku a wygląda na to, że będzie przynajmniej cztery.

Przydałoby się teraz przeanalizować narzekania i wydać darmową łatkę poprawiającą błędy i rozbudowująca grę o nowe lokacje, przedmioty, postacie, zdarzenia itd. Z tego, co czytałem przydałby się może jakiś tryb hardcore, w którym jest trudniej a wojna nie kończy się tak szybko. Może jakaś tablica rankingowa. Może udostępniony edytor i możliwość tworzenia przez graczy własnych mapek. Tylko zaznaczam, że takie rozszerzenie powinno być darmowe. Jeśli chcecie budować markę porządnej firmy to nie możecie iść w ślady Electronic Arts czy Ubisoftu. Gra sprzedaje się na tyle dobrze, że możecie sobie pozwolić na darmochę.
rustical
Posty: 9
Rejestracja: śr lis 19, 2014 5:19 pm

śr lis 19, 2014 5:26 pm

Jestescie ciagle pierwszej trojce na liscie bestsellerow (obecnie 2. pozycja) - super sprawa.

Mam pytanie jako akcjonariusz: czy bedziecie publikowac raporty odnosnie sprzedanych sztuk gry, np. ile sztuk sprzedalo sie w ciagu pierwszego tygodnia? Wiele spolek robi to dopiero w raportach kwartalnych, a moim zdaniem trzeba chwalic sie sukcesem. Jest to z korzyscia dla Spolki.
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

śr lis 19, 2014 5:33 pm

rustical pisze:Jestescie ciagle pierwszej trojce na liscie bestsellerow (obecnie 2. pozycja) - super sprawa.

Mam pytanie jako akcjonariusz: czy bedziecie publikowac raporty odnosnie sprzedanych sztuk gry, np. ile sztuk sprzedalo sie w ciagu pierwszego tygodnia? Wiele spolek robi to dopiero w raportach kwartalnych, a moim zdaniem trzeba chwalic sie sukcesem. Jest to z korzyscia dla Spolki.
Rustical, jeśli można wiedzieć po ile chcesz wyjść jako akcjonariusz z tej inwestycji, że potrzebujesz takich komunikatów co tydzień? ;)
ODPOWIEDZ