Frostpunk 2
Nie zapomnij zapytać o to kiedy premiera F2, P8 i całej masie innych informacji które gdybyś miał jakiekolwiek pojęcie o czymkolwiek wiedziałbyś ze spółka nie może poinformować na forum a nie w komunikacie giełdowym, ale pewnie zaśmiecaj forum a swoją ignorancję zasłaniaj jakimś pokracznym atakiem personalnym.
Dzień dobry,
Chciałbym ponowić pytanie, które zadałem kilka dni:
"Czy studio może potwierdzić lub zaprzeczyć o produkcji serialu Frostpunk, lub toczącego się w świecie Frostpunka, tworzonego przez Tomasza Bagińskiego we współpracy z Jackiem Dukajem dla Netfliksa lub innej sieci Amazon, HBO?"
Pozdrawiam Serdecznie
Leszek
Chciałbym ponowić pytanie, które zadałem kilka dni:
"Czy studio może potwierdzić lub zaprzeczyć o produkcji serialu Frostpunk, lub toczącego się w świecie Frostpunka, tworzonego przez Tomasza Bagińskiego we współpracy z Jackiem Dukajem dla Netfliksa lub innej sieci Amazon, HBO?"
Pozdrawiam Serdecznie
Leszek
Dzień dobry
Tak jak wyjaśniali to wcześniej inni forumowicze, nie możemy w żaden sposób odpowiadać na tego typu pytania zadawane na Forum Inwestorskim. Jedynym oficjalnym kanałem do przekazywania cenotwórczych informacji, jest ESPI.
Pozdrawiamy
Tak jak wyjaśniali to wcześniej inni forumowicze, nie możemy w żaden sposób odpowiadać na tego typu pytania zadawane na Forum Inwestorskim. Jedynym oficjalnym kanałem do przekazywania cenotwórczych informacji, jest ESPI.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Nie oczekuję odpowiedzi wprost ale czy spółka rozważa w stosownym czasie rozpoczęcie sprzedaży pre ordera FP2?
Przy FP1 nie było takiego rozwiązania ale wtedy spółka była na innym etapie, a sam FP1 nie wywoływał takiego hype'u jak FP2.
Nie znam dokładnie statystyk ale myślę że ponad 90% (jeśli nie 100%) spółek z tak dużymi wishlistami (tak wysoko usytuowanych na global WL) decyduje się na taki ruch. Skoro większość spółek tak robi to chyba z biznesowego punktu widzenia pewnie jest to opłacalne.
Jeśli takie rozwiązanie jest brane pod uwagę to jeśli nie można odpowiedzieć wprost to proszę chociaż o poszczenie "oczka" w tej sprawie.
Pozdrawiam
Nie oczekuję odpowiedzi wprost ale czy spółka rozważa w stosownym czasie rozpoczęcie sprzedaży pre ordera FP2?
Przy FP1 nie było takiego rozwiązania ale wtedy spółka była na innym etapie, a sam FP1 nie wywoływał takiego hype'u jak FP2.
Nie znam dokładnie statystyk ale myślę że ponad 90% (jeśli nie 100%) spółek z tak dużymi wishlistami (tak wysoko usytuowanych na global WL) decyduje się na taki ruch. Skoro większość spółek tak robi to chyba z biznesowego punktu widzenia pewnie jest to opłacalne.
Jeśli takie rozwiązanie jest brane pod uwagę to jeśli nie można odpowiedzieć wprost to proszę chociaż o poszczenie "oczka" w tej sprawie.
Pozdrawiam
Dzień dobry
Nie komunikowaliśmy publicznie naszej polityki/strategii odnośnie pre-orderów dla "Frostpunka 2". I na razie nie mamy nic do powiedzenia na ten temat.
Zachęcam jednak do lektury Forum i wcześniejszych wpisów gdzie szeroko wyjaśniałem plusy i minusy przedsprzedaży.
Pozdrawiamy
Nie komunikowaliśmy publicznie naszej polityki/strategii odnośnie pre-orderów dla "Frostpunka 2". I na razie nie mamy nic do powiedzenia na ten temat.
Zachęcam jednak do lektury Forum i wcześniejszych wpisów gdzie szeroko wyjaśniałem plusy i minusy przedsprzedaży.
Pozdrawiamy
Witam na konferencji inwestorskiej kilkukrotnie przewijała się informacja o tym że kampanie marketingowe gier ruszają mniej więcej 18 miesięcy przed premierą (chyba że moja pamięć szwankuje) . Trailer FP2 wyszedł jakiś rok temu natomiast dość niewiele działo się w temacie od tego czasu, czy ta niepisana reguła mniej więcej 18 miesięcy ma szansę być zachowana w przypadku tego tytułu? Wiem że było duże ciśnienie wtedy żeby pokazać coś po długiej przerwie więc zastanawiam się czy ten trailer nie był trochę wtedy przyspieszony i tym samym 18m-c niezbyt realne?
Dzień dobry
W przypadku tytułów własnych (gry większe, o większym budżecie) zakładamy, że optymalny czas prowadzenia kampanii marketingowej to 18-24 miesiące. Dla produkcji zewnętrznych (tytuły mniejsze, o niższych budżetach) jest to 12-18 miesięcy.
Z tej perspektywy, start kampanii promocyjnej "Frostpunka 2", w sierpniu 2021 roku, nie był przedwczesny.
Pozdrawiamy
W przypadku tytułów własnych (gry większe, o większym budżecie) zakładamy, że optymalny czas prowadzenia kampanii marketingowej to 18-24 miesiące. Dla produkcji zewnętrznych (tytuły mniejsze, o niższych budżetach) jest to 12-18 miesięcy.
Z tej perspektywy, start kampanii promocyjnej "Frostpunka 2", w sierpniu 2021 roku, nie był przedwczesny.
Pozdrawiamy