Frostpunk
Uważam Twój pomysł za wręcz genialny - tylko za mały budżet aby wynająć SpaceX ....
Ale trudno sobie wyobrazić do ilu ludzi dotarła by wiadomość o udanej lub nie próbie kolejnej generacji ....z dopiskiem a na pokładzie .... był trailer gry 11bit ... czołówki gazet na całym świecie .... masz głowę - 11bit powinno złożyć Ci propozycję pracy w marketingu ... dla mnie boskie
Ale trudno sobie wyobrazić do ilu ludzi dotarła by wiadomość o udanej lub nie próbie kolejnej generacji ....z dopiskiem a na pokładzie .... był trailer gry 11bit ... czołówki gazet na całym świecie .... masz głowę - 11bit powinno złożyć Ci propozycję pracy w marketingu ... dla mnie boskie
Wszystko jest kwestią budżetu i pomysłu. Z Frostpunkiem można by było zbudować lodowe miasto na wzór gry gdzieś w Skandynawi. Co do Elona Muska i spacex X zawsze tańszym rozwiązaniem jest zatopienie czy wysadzenie cybertrucka - nikt tego nie robił . Wszystko zależy od gatunku gry, ważne żeby było głośno i na temat
Czy znacie już datę premiery mobilnej wersji Frostpunka( wiemy że nie zostanie podana ze względu na umowę). Czy w przypadku podziału zysków procent jest podobny do innych umów oferowanych na rynku tzn waha sie od 10%-30 % w przypadku pokrywania kosztów przez drugą stronę? Kiedy nowe wieści na temat FP2?
Dzień dobry
Nie znamy daty premiery mobilnej wersji "Frostpunk", nad którą pracuje NetEase.
Proszę jednak nie zapominać, że w przypadku gier mobilnych ciężko jest mówić o konkretnej dacie, kiedy gra trafia na rynek, bo jest ona udostępniania stopniowo na wybranych rynkach geograficznych. Deweloper cały czas pracuje też nad rozwojem gry dodając do niej nowe funkcjonalności i nieustannie testując, które z pomysłów są akceptowane przez fanów/użytkowników, a które lepiej usunąć bo psują rozgrywkę. Podobnie ma się rzecz z mikropłatnościami. Na poważniejszy strumień pieniędzy deweloper/wydawca może liczyć dopiero wówczas, gdy uruchomi większe budżety marketingowe i zacznie "kupować" użytkowników. To zabiera sporo czasu. I nie daje żadnej gwarancji sukcesu.
Dlatego wolimy bardzo ostrożnie i konserwatywnie podchodzić do tematu premiery mobilnego "Frostpunka" i na pewno nie będziemy oczekiwanych przychodów z tego źródła wpisywać w naszej prognozy finansowe/budżet. Z racji na to, że nie wykładamy żadnych pieniędzy w powstanie mobilnej wersji naszej kultowej gry nawet całkowita porażka nie będzie dla nas bolesna finansowo. Z kolei nawet mały sukces będzie bardzo nas cieszył, szczególnie gdy przełoży się na konkretne strumienie gotówki. Niestety, nie możemy ujawniać, jaka część przychodów z mobilnego "Frostpunka" będzie trafiała do naszej Spółki. W naszej ocenie, warunki, które wynegocjowaliśmy z NetEase, są bardzo fair dla obu stron.
W przypadku "Frostpunka 2" kolejne informacje będą spływały z różną częstotliwością i będą różnego kalibru. Zakładamy, że w niedalekiej przyszłości będziemy mieli kolejną rzecz do zakomunikowania "rynkowi".
Pozdrawiamy
Nie znamy daty premiery mobilnej wersji "Frostpunk", nad którą pracuje NetEase.
Proszę jednak nie zapominać, że w przypadku gier mobilnych ciężko jest mówić o konkretnej dacie, kiedy gra trafia na rynek, bo jest ona udostępniania stopniowo na wybranych rynkach geograficznych. Deweloper cały czas pracuje też nad rozwojem gry dodając do niej nowe funkcjonalności i nieustannie testując, które z pomysłów są akceptowane przez fanów/użytkowników, a które lepiej usunąć bo psują rozgrywkę. Podobnie ma się rzecz z mikropłatnościami. Na poważniejszy strumień pieniędzy deweloper/wydawca może liczyć dopiero wówczas, gdy uruchomi większe budżety marketingowe i zacznie "kupować" użytkowników. To zabiera sporo czasu. I nie daje żadnej gwarancji sukcesu.
Dlatego wolimy bardzo ostrożnie i konserwatywnie podchodzić do tematu premiery mobilnego "Frostpunka" i na pewno nie będziemy oczekiwanych przychodów z tego źródła wpisywać w naszej prognozy finansowe/budżet. Z racji na to, że nie wykładamy żadnych pieniędzy w powstanie mobilnej wersji naszej kultowej gry nawet całkowita porażka nie będzie dla nas bolesna finansowo. Z kolei nawet mały sukces będzie bardzo nas cieszył, szczególnie gdy przełoży się na konkretne strumienie gotówki. Niestety, nie możemy ujawniać, jaka część przychodów z mobilnego "Frostpunka" będzie trafiała do naszej Spółki. W naszej ocenie, warunki, które wynegocjowaliśmy z NetEase, są bardzo fair dla obu stron.
W przypadku "Frostpunka 2" kolejne informacje będą spływały z różną częstotliwością i będą różnego kalibru. Zakładamy, że w niedalekiej przyszłości będziemy mieli kolejną rzecz do zakomunikowania "rynkowi".
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Nasz dział marketingu pracuje intensywnie nad strategiami marketingowymi dla każdego z tytułów z naszego portfela. Dotyczy to zarówno produkcji własnych jak i z wydawnictwa, których premiery planowane są w przyszłości. W przypadku "Frostpunka 2" gracze mogli już kilka tygodni temu zapoznać się z pierwszym trailerem, który zebrał świetny feedback. W przypadku kilku kolejnych, najbardziej "dojrzałych" tytułów zostały zainicjowane prace nad stworzeniem stosownych materiałów marketingowych. Oczywiście, materiały będą gotowe w różnym czasie a ich publikacja będzie zależała od szeregu czynników, które będziemy brali pod uwagę (optymalnego okna na rozpoczęcie kampanii marketingowej, ustaleń z partnerami biznesowymi i oczywiście, czy produkcja gry zmierza do finału). Inauguracja komunikacji dla każdej z gier musi mieć odpowiednią oprawę. Nie może to być zwykłe wrzucenie do sieci "jakiegoś newsa", szczególnie w przypadku gier bazujących na zupełnie nowym IP.
Nasz plan zakłada, że w zbliżających się miesiącach/kwartałach będziemy ruszali z promocją kolejnych, po "Frostpunku 2", pozycji. Nie chcemy jednak zajmować wiążącego stanowiska, czy będzie to październik, listopad bądź grudzień 2021 roku, czy też dopiero przyszły rok.
Pozdrawiamy
Nasz dział marketingu pracuje intensywnie nad strategiami marketingowymi dla każdego z tytułów z naszego portfela. Dotyczy to zarówno produkcji własnych jak i z wydawnictwa, których premiery planowane są w przyszłości. W przypadku "Frostpunka 2" gracze mogli już kilka tygodni temu zapoznać się z pierwszym trailerem, który zebrał świetny feedback. W przypadku kilku kolejnych, najbardziej "dojrzałych" tytułów zostały zainicjowane prace nad stworzeniem stosownych materiałów marketingowych. Oczywiście, materiały będą gotowe w różnym czasie a ich publikacja będzie zależała od szeregu czynników, które będziemy brali pod uwagę (optymalnego okna na rozpoczęcie kampanii marketingowej, ustaleń z partnerami biznesowymi i oczywiście, czy produkcja gry zmierza do finału). Inauguracja komunikacji dla każdej z gier musi mieć odpowiednią oprawę. Nie może to być zwykłe wrzucenie do sieci "jakiegoś newsa", szczególnie w przypadku gier bazujących na zupełnie nowym IP.
Nasz plan zakłada, że w zbliżających się miesiącach/kwartałach będziemy ruszali z promocją kolejnych, po "Frostpunku 2", pozycji. Nie chcemy jednak zajmować wiążącego stanowiska, czy będzie to październik, listopad bądź grudzień 2021 roku, czy też dopiero przyszły rok.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
W sieci pojawiła się informacja o tym, że Frostpunk będzie dostępny za darmo w serwisie Amazon Prime.
Mam pytanie jakie wynagrodzenie otrzyma Spółka z tego tytułu, czy to są podobne kwoty do umowy z np.Microsoft i ofercie FP w ramach Game Pass?
Pozdrawiam
W sieci pojawiła się informacja o tym, że Frostpunk będzie dostępny za darmo w serwisie Amazon Prime.
Mam pytanie jakie wynagrodzenie otrzyma Spółka z tego tytułu, czy to są podobne kwoty do umowy z np.Microsoft i ofercie FP w ramach Game Pass?
Pozdrawiam
Dzień dobry
Informacja, że "Frostpunk" będzie w grudniu 2021 roku dostępny za darmo dla posiadaczy usługi Amazon Prime, pojawiła się w sieci już pod koniec listopada. My ze swojej możemy tę informację oczywiście potwierdzić. Umowa z Amazon ma podobny charakter jak umowy z innymi partnerami, których Pan wymienił w swoim wpisie. Nasze wynagrodzenie to jednorazowa płatność, która w całości zasili nasze wyniki za IV kwartał 2021 roku. Ustalenia z Amazon nie pozwalają nam niestety ujawniać wartości kontraktu, ale z pewnością będzie on zauważalnym wsparciem dla naszych wyników za bieżący kwartał.
Pozrawiamy
Informacja, że "Frostpunk" będzie w grudniu 2021 roku dostępny za darmo dla posiadaczy usługi Amazon Prime, pojawiła się w sieci już pod koniec listopada. My ze swojej możemy tę informację oczywiście potwierdzić. Umowa z Amazon ma podobny charakter jak umowy z innymi partnerami, których Pan wymienił w swoim wpisie. Nasze wynagrodzenie to jednorazowa płatność, która w całości zasili nasze wyniki za IV kwartał 2021 roku. Ustalenia z Amazon nie pozwalają nam niestety ujawniać wartości kontraktu, ale z pewnością będzie on zauważalnym wsparciem dla naszych wyników za bieżący kwartał.
Pozrawiamy