Kilka pytań do spółki

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
arturb
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 25, 2014 9:46 am

pn lis 03, 2014 10:50 pm

Moje pytanie:

Czy sprzedaż preorderów TWOM jest zgodna/powyżej/poniżej waszych oczekiwań/założeń?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lis 04, 2014 2:59 pm

Jaki musi osiągnąć poziom sprzedaży ilościowo , żeby TWoM osiągnął próg rentowności projektu

Jaki procentowo poziom osiągniecia rentowności projektu osiągnęła sprzedaż pre-orderów.

--- Raczej są to informacje, które powinniśmy podać w formie raportu a nie na forum, ale też wolimy nie podawać, bo praktyka pokazuje, że nie zawsze jest to czytelne np. sprzedaż gry na promocji nieraz generuje spory przychód, ale nie w cenie "pełnej gry", więc jest to cięzkie do oszacowania dla kogos "z boku". ---

Czy sprzedaż preorderów TWOM jest zgodna/powyżej/poniżej waszych oczekiwań/założeń?

--- Jest dobrze! ---
arturb
Posty: 14
Rejestracja: pt kwie 25, 2014 9:46 am

wt lis 04, 2014 3:29 pm

Czy sprzedaż preorderów TWOM jest zgodna/powyżej/poniżej waszych oczekiwań/założeń?

--- Jest dobrze! ---
Dzięki za odpowiedź.

Nice :D
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

wt lis 04, 2014 4:06 pm

Admin pisze:Jaki musi osiągnąć poziom sprzedaży ilościowo , żeby TWoM osiągnął próg rentowności projektu

Jaki procentowo poziom osiągniecia rentowności projektu osiągnęła sprzedaż pre-orderów.

--- Raczej są to informacje, które powinniśmy podać w formie raportu a nie na forum, ale też wolimy nie podawać, bo praktyka pokazuje, że nie zawsze jest to czytelne np. sprzedaż gry na promocji nieraz generuje spory przychód, ale nie w cenie "pełnej gry", więc jest to cięzkie do oszacowania dla kogos "z boku". ---

Czy sprzedaż preorderów TWOM jest zgodna/powyżej/poniżej waszych oczekiwań/założeń?

--- Jest dobrze! ---
Z tą praktyka to różnie bywa CIG ostatnio podał w formie wywiadu bardzo dużo informacji nie tylko na temat LotF, ale i sprzedaży wcześniejszych tytułów. Ale oczywiście , każda spółka ma swoje indywidualne preferencje informacyjne i należy to uszanować.

Dziękuję za odpowiedź i miło słyszeć, że w waszym odczuciu jest dobrze z pre-orderami.Na GR TWoM jest na 1 miejscu jeśli chodzi o sprzedaż oby tak dalej, tego samego życzę na steamie jak wejdzie gra do dystrybucji. :D :D
Manin82
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 04, 2014 11:47 am

wt lis 04, 2014 4:19 pm

I właśnie praktyka CIG pokazuje, że lepiej w wywiadach mówić mniej więcej w raportach.

Pozdrawiam!
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

wt lis 04, 2014 4:30 pm

Manin82 pisze:I właśnie praktyka CIG pokazuje, że lepiej w wywiadach mówić mniej więcej w raportach.

Pozdrawiam!
Akurat przykład CIG to nie kwestia wywiadów , ale zbyt dużych budżetów do możliwości produkcyjnych spółki , co przekładalo się na jej jakość i późniejszą sprzedaż.Nie potrafili uszanować środków zdobytych na sniperze , ale trzeba im przyznać ze sniper idealnie wpasował się swego czasu w niszę rynkową.

Taką niszę widzę też w TWoM i to jeszcze bardziej na mobilkach.( to może być maga kultowa gra na platformach mobilnych)

Natomiast przykład idealnie pasujący do twojego wywodu to BLO.

P.S Przepraszam za tą odpowiedź nie mającą nic wspólnego z wątkiem już kończę.
Manin82
Posty: 4
Rejestracja: wt lis 04, 2014 11:47 am

pt lis 07, 2014 5:47 pm

pieniek pisze:
Manin82 pisze:I właśnie praktyka CIG pokazuje, że lepiej w wywiadach mówić mniej więcej w raportach.

Pozdrawiam!
Akurat przykład CIG to nie kwestia wywiadów , ale zbyt dużych budżetów do możliwości produkcyjnych spółki , co przekładalo się na jej jakość i późniejszą sprzedaż.Nie potrafili uszanować środków zdobytych na sniperze , ale trzeba im przyznać ze sniper idealnie wpasował się swego czasu w niszę rynkową.

Taką niszę widzę też w TWoM i to jeszcze bardziej na mobilkach.( to może być maga kultowa gra na platformach mobilnych)

Natomiast przykład idealnie pasujący do twojego wywodu to BLO.

P.S Przepraszam za tą odpowiedź nie mającą nic wspólnego z wątkiem już kończę.
Dnia Pańskiego 6 listopada 2014 na przykładzie zachowania kursu CIG możemy ponownie przekonać się o wyższości komunikatu nad 'wywiadem' - gdyby konferencja wystartowała po komunikacie do zamieszania by nie doszło...

To już kończąc moją poprzednią myśl

Pozdrawiam serdecznie!
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

pt lis 07, 2014 6:22 pm

kończąc , nie wierze że fund nie wiedział o danych sprzedaży. Co do samego komunikatu to on jest mocno niejasny, piszą że sprzedano 700 k a że juz 200 K ( włączając w to pre-ordery)w ciagu 4 dni po premierze sprzedano a premiera była 28 października, czyli wychodzi na to ze w kolejnych 4 dniach musieli sprzedać 500 k kopii, podczas gdy gra spadała w rankingach( co najmniej dziwnie to wychodzi). Pachnie mi to powtórką z snipera 2, gdzie wydane kopie do dystrybutorów odczytywano jako sprzedane gry , bo pisali że na debiut wypuścili 700 k kopii . A komunikat tak podany jest w sam raz, żeby duzi inwestorzy mogli wychodzić łatwiej.Tak jak to było kiedyś przy okazji snipera 2.

P.S i w tym kontexcie, troszkę dziwię sie 11 bit, że nie puszcza jasnych sygnałów rynkowi , że liczą na sukces. Bo już muszą po danych z preorderów wiedzieć czy on będzie czy nie, jak również z właśnie prasowych swiatowych netowych źródeł odnośnie zainteresowania TWOM. A piszę to dlatego ze GRUBAS jakiś męczy się okrutnie żeby wyjść z papiera od dłuższego czasu i mogliby mu ulżyć :) :)( żarcik). A tak na serio nie wiele czasu zostało do klasycznego SPRAWDZAM. I stanie się jasne czy jest sukces, a jeśli tak to jak duży sukces odniesie TWOM.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

pt lis 07, 2014 10:13 pm

pieniek pisze: A piszę to dlatego ze GRUBAS jakiś męczy się okrutnie żeby wyjść z papiera od dłuższego czasu i mogliby mu ulżyć :)
Zarządowi nie zależy na tym żeby OFE mogło łatwiej i wyżej wyjść, poza tym ubieranie leszczy po "podkoloryzowanym niejasnym infie" jest wsumie jak by na to nie patrząc troche nieuczciwe a conajmniej niestosownym zachowaniem. Dwa pamietaj OFE brało po 9 wieć w plecy nie są a prawdopodobnie są nawet na niewielkim plusie.
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

sob lis 08, 2014 10:34 am

Pytanie do przedstawicieli spółki:
Panowie w jednym z wywiadów przeprowadzonych bodajże 2 czy 3 lata temu wasz przedstawiciel (nie pamiętam już kto to był) zdradził na antenie telewizji biznesowej jeden z waszych (moim zdaniem) świetnych pomysłów a mianowicie chęć produkcji gier na konsole starszych generacji, których wciąż używa na świecie setki milionów graczy a nowe gry na nie nie powstają w związku z czym jest tu ogromna nisza do zagospodarowania.
Więc pytam: czy nadal rozważacie taką możliwość?
TWoM wydaje się nie mieć wielkich wymagań sprzętowych, a na dodatek niesie ważne przesłanie więc może warto było by i w ten sposób pozytywnie zaszokować graczy?
ODPOWIEDZ