Children Of Morta
Sytuacja ta nie jest w porządku. Jeśli trzymaliby się Państwo SWOICH terminów z własnej konferencji inwestorskiej(piękny slajd o jednoczesnej premierze na wszystkie platformy) to nie trzeba by się przejmować innymi premierami. Najpierw Państwo okłamali każdego inwestora oglądającego Waszą konferencję a teraz zrobili to Państwo kolejny raz. Rozumiem że terminy wypłat corocznych premii dla siebie też Państwo przesuwają o parę miesięcy co parę miesięcy jak Macowego Frostpunka z cytuję jednym bugiem do poprawy.
Dzień dobry
Gra "Children of Morta" w wersji na konsolę Nintendo Switch przeszła certyfikację Nintendo co oznacza, że w ocenie tej firmy, produkt jest gotowy do sprzedaży i spełnia w pełni wszystkie wymagania techniczne. Jednak naszym zdaniem tytuł ma jeszcze pewne, niewielkie niedociągnięcia, które psują nieco rozgrywkę. Zdecydowaliśmy zatem o zmianie daty premiery, żeby jeszcze lepiej dopracować grę i poprawić jej jakość/grywalność. Fakt, że 15 października swoją premierę na Nintendo Switch będzie miało kilka innych, dużych tytułów, nie był głównym czynnikiem, który stał za naszą decyzją. Po prostu, chcemy, żeby "Children of Morta", biorąc pod uwagę jak ważną platformą dla tego typu gier stało się Nintendo Switch (przykładem może być "Moonlighter"), spełniał najwyższe oczekiwania co ma kluczowe znaczenie w perspektywie długoterminowej monetyzacji tej produkcji.
Pozdrawiamy
Gra "Children of Morta" w wersji na konsolę Nintendo Switch przeszła certyfikację Nintendo co oznacza, że w ocenie tej firmy, produkt jest gotowy do sprzedaży i spełnia w pełni wszystkie wymagania techniczne. Jednak naszym zdaniem tytuł ma jeszcze pewne, niewielkie niedociągnięcia, które psują nieco rozgrywkę. Zdecydowaliśmy zatem o zmianie daty premiery, żeby jeszcze lepiej dopracować grę i poprawić jej jakość/grywalność. Fakt, że 15 października swoją premierę na Nintendo Switch będzie miało kilka innych, dużych tytułów, nie był głównym czynnikiem, który stał za naszą decyzją. Po prostu, chcemy, żeby "Children of Morta", biorąc pod uwagę jak ważną platformą dla tego typu gier stało się Nintendo Switch (przykładem może być "Moonlighter"), spełniał najwyższe oczekiwania co ma kluczowe znaczenie w perspektywie długoterminowej monetyzacji tej produkcji.
Pozdrawiamy
Można odnieść wrażenie, że rozjazd w debiutach poszczególnych wersjach mocno wpływa na ogarnięcie marketingu.
Widać, to po rozkładzie recenzji, a w dobie szaleńczego zalewu premier, trudno jest w inny sposób wybić się.
Myślę, że doskonale zdajecie sobie sprawę z faktu, że była to zmarnowana okazja. Biorąc pod uwagę obsuwę samej gry niemal o rok, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Pozostaje trzymać kciuki, że przy projekcie P8 dowieziecie wspólną premierę bez znaczących obsuw w harmonogramie.
Widać, to po rozkładzie recenzji, a w dobie szaleńczego zalewu premier, trudno jest w inny sposób wybić się.
Myślę, że doskonale zdajecie sobie sprawę z faktu, że była to zmarnowana okazja. Biorąc pod uwagę obsuwę samej gry niemal o rok, taka sytuacja nie powinna mieć miejsca.
Pozostaje trzymać kciuki, że przy projekcie P8 dowieziecie wspólną premierę bez znaczących obsuw w harmonogramie.
Dzień dobry
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że brak jednoczesnej premiery "Children of Morta" na cztery platformy nie ułatwiał pracy działowi marketingu i daleko ciężej było nam przebić się z przekazem "okołopremierowym" do mediów. Alternatywą było czekanie z premierą gotowych wersji na PC oraz Xbox One i PS4 do czasu, aż deweloper skończy prace nad wersją na Switch w jakości, która nas satysfakcjonuje. To oznaczałoby premierę w gorącym okresie przedświątecznym i starcie z tytułami AAA. Zdecydowaliśmy się zatem na rozdzielenie premier. Jesteśmy przekonani, że nie będzie to miało większego wpływu na monetyzację w całym cyklu życia "CoM". Będziemy dążyć do tego, żeby przy kolejnych premierach z wydawnictwa uniknąć podobnych "problemów".
Nie planujemy publikować kolejnych informacji o sprzedaży "Children of Morta" poza komunikatem o zwrocie kosztów produkcji (łącznych wydatków na stworzenie "CoM" na wszystkie platformy).
Nie zarzuciliśmy tematu przeniesienia "Frostpunka" na komputery Mac. Naszą intencją jest, podobnie zresztą jak i przy innych tytułach, żeby we "Frostpunka" mogli zagrać wszyscy gracze, bez względu na to, jakich komputerów czy platform używają.
Pozdrawiamy
Doskonale zdajemy sobie sprawę, że brak jednoczesnej premiery "Children of Morta" na cztery platformy nie ułatwiał pracy działowi marketingu i daleko ciężej było nam przebić się z przekazem "okołopremierowym" do mediów. Alternatywą było czekanie z premierą gotowych wersji na PC oraz Xbox One i PS4 do czasu, aż deweloper skończy prace nad wersją na Switch w jakości, która nas satysfakcjonuje. To oznaczałoby premierę w gorącym okresie przedświątecznym i starcie z tytułami AAA. Zdecydowaliśmy się zatem na rozdzielenie premier. Jesteśmy przekonani, że nie będzie to miało większego wpływu na monetyzację w całym cyklu życia "CoM". Będziemy dążyć do tego, żeby przy kolejnych premierach z wydawnictwa uniknąć podobnych "problemów".
Nie planujemy publikować kolejnych informacji o sprzedaży "Children of Morta" poza komunikatem o zwrocie kosztów produkcji (łącznych wydatków na stworzenie "CoM" na wszystkie platformy).
Nie zarzuciliśmy tematu przeniesienia "Frostpunka" na komputery Mac. Naszą intencją jest, podobnie zresztą jak i przy innych tytułach, żeby we "Frostpunka" mogli zagrać wszyscy gracze, bez względu na to, jakich komputerów czy platform używają.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Panie Darku, czy dobrze widzę, że gra nie jest jeszcze dostępna na NS w Japonii ?
Jeśli tak rzeczywiście jest, to kiedy tam się pojawi ?
Jeśli tak rzeczywiście jest, to kiedy tam się pojawi ?
Dzień dobry
Gra "Children of Morta" w wersji na Nintendo Switch nie jest jeszcze dostępna w Japonii.
Przypomnę, że produkty wprowadzane do bezpośredniej dystrybucji na japońskim rynku muszą wcześniej zdobyć stosowną certyfikację. Do gry muszą być również zaimplementowane pewne elementy (czcionki, język) dostosowujące ją do klientów z japońskiego rynku. Dotyczy to zarówno konsoli PS4 jak Nintendo Switch. W przypadku "Moonlightera" premiera w Japonii na Switch miała miejsce cztery miesiące później (koniec marca 2019) niż premiera globalna (listopad 2018) co nie miało żadnego znaczenia dla sprzedaży na rynku japońskim (była/jest baaaardzo zadowalająca).
Pracujemy, wspólnie z deweloperem, nad przygotowaniem "Children of Morta" w wersji na rynek japoński na Switch. Należy jednak liczyć się z tym, że "japońska" premiera "CoM" na Switch będzie miała miejsce dopiero za jakiś czas.
Pozdrawiamy
Gra "Children of Morta" w wersji na Nintendo Switch nie jest jeszcze dostępna w Japonii.
Przypomnę, że produkty wprowadzane do bezpośredniej dystrybucji na japońskim rynku muszą wcześniej zdobyć stosowną certyfikację. Do gry muszą być również zaimplementowane pewne elementy (czcionki, język) dostosowujące ją do klientów z japońskiego rynku. Dotyczy to zarówno konsoli PS4 jak Nintendo Switch. W przypadku "Moonlightera" premiera w Japonii na Switch miała miejsce cztery miesiące później (koniec marca 2019) niż premiera globalna (listopad 2018) co nie miało żadnego znaczenia dla sprzedaży na rynku japońskim (była/jest baaaardzo zadowalająca).
Pracujemy, wspólnie z deweloperem, nad przygotowaniem "Children of Morta" w wersji na rynek japoński na Switch. Należy jednak liczyć się z tym, że "japońska" premiera "CoM" na Switch będzie miała miejsce dopiero za jakiś czas.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
czy mogą Państwo nieco zdradzić na temat sprzedaży CoM na switcha? Czy to są porównywalne wolumeny / przychody, jakie dawał Moonlighter w okresie popremierowym? Z tego, co pamiętam, Moonlighter dotarł do 9. miejsca na liście bestsellerów, CoM zawitał do pierwszej 30, ale jako że w przypadku CoM mają Państwo większy udział, może nieco słabsza relatywnie sprzedaż gry per saldo się tu bilansuje?
Dzięki i pozdrawiam.
czy mogą Państwo nieco zdradzić na temat sprzedaży CoM na switcha? Czy to są porównywalne wolumeny / przychody, jakie dawał Moonlighter w okresie popremierowym? Z tego, co pamiętam, Moonlighter dotarł do 9. miejsca na liście bestsellerów, CoM zawitał do pierwszej 30, ale jako że w przypadku CoM mają Państwo większy udział, może nieco słabsza relatywnie sprzedaż gry per saldo się tu bilansuje?
Dzięki i pozdrawiam.