Dzień dobry
Japoński rynek jest bardzo hermetyczny. Dlatego, chcąc na nim zaistnieć, firmy z innych części świata muszą polegać na lokalnych partnerach. Dotyczy to również 11 bit studios S.A. Decyzja o premierze pudełkowej wersji "Moonlightera" na Nintendo Switch zależy od naszego partnera. Cierpliwie czekamy.
Pozdrawiamy
Moonlighter
To jeszcze dopytam - dla pewności. Czekacie tylko na wyznaczenie daty premiery pudełkowej ML na Switch w Japonii?
Czy też decyzja o tej premierze jeszcze nie zapadła i czekacie co powie na ten temat Teyon?
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi i pozdrawiam.
@blah8760
Dane sprzedażowe z Japonii za 2018 rok pokazują ogromną przewagę sprzedaży fizycznej nad elektroniczną w tym kraju.
http://www.nintendolife.com/news/2019/0 ... re_in_2018
Naprawdę szkoda byłoby ograniczać potencjał sprzedażowy tak świetnej gry jak ML, którą Japończycy polubili, sprzedając ją w tym kraju jedynie w wersji digital.
Czy też decyzja o tej premierze jeszcze nie zapadła i czekacie co powie na ten temat Teyon?
Dziękuję za dotychczasowe odpowiedzi i pozdrawiam.
@blah8760
Dane sprzedażowe z Japonii za 2018 rok pokazują ogromną przewagę sprzedaży fizycznej nad elektroniczną w tym kraju.
http://www.nintendolife.com/news/2019/0 ... re_in_2018
Naprawdę szkoda byłoby ograniczać potencjał sprzedażowy tak świetnej gry jak ML, którą Japończycy polubili, sprzedając ją w tym kraju jedynie w wersji digital.
Ostatnio zmieniony śr sie 28, 2019 10:01 am przez Frey, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz gru 07, 2014 7:20 pm
Pudełkowy Moonlighter oczywiście jak najbardziej.
Jednak zwróćcie uwagę, że ta przewaga kopi fizycznych dotyczy gier AAA, z tytułami indie jest inaczej.
Jednak zwróćcie uwagę, że ta przewaga kopi fizycznych dotyczy gier AAA, z tytułami indie jest inaczej.
Co pewnie wynika z bardzo ograniczonej dystrybucji tytułów Indie, bo przypuszczam, że mało który w ogóle ląduje w pudle w Japonii.aircanada15 pisze: ↑śr sie 28, 2019 7:06 pmPudełkowy Moonlighter oczywiście jak najbardziej.
Jednak zwróćcie uwagę, że ta przewaga kopi fizycznych dotyczy gier AAA, z tytułami indie jest inaczej.
Dzień dobry,
mają Państwo już wiedzę czy Teyon podjął już decyzję czy Moonlighter ukaże się w Japonii w wersji na Switch w pudełkach? A jeśli tak - to kiedy?
Pytanie o termin premiery dotyczy też wersji na PS4.
Wiadomo już co z wydaniem ML w Chinach?
Pozdrawiam
mają Państwo już wiedzę czy Teyon podjął już decyzję czy Moonlighter ukaże się w Japonii w wersji na Switch w pudełkach? A jeśli tak - to kiedy?
Pytanie o termin premiery dotyczy też wersji na PS4.
Wiadomo już co z wydaniem ML w Chinach?
Pozdrawiam
Dzień dobry
Jeśli chodzi o temat "Moonlightera" w Japonii na PS4 i pudełkowej wersji na Switch to niestety, nie mamy nic nowego do powiedzenia. Czekamy.
Podobnie czekamy na rozpoczęcie sprzedaży "Moonlightera" w Chinach. Nasz partner, czyli Tencent, mocno zabiega, żeby nasz tytuł mógł trafić do bezpośredniej dystrybucji na chińskim rynku (obecnie jest dostępny przez zewnętrzne platformy, np. Steam). Wierzymy, że starania te przyniosą efekty ale, nauczeni doświadczeniem, nie chcemy spekulować na ten temat.
Pozdrawiamy
Jeśli chodzi o temat "Moonlightera" w Japonii na PS4 i pudełkowej wersji na Switch to niestety, nie mamy nic nowego do powiedzenia. Czekamy.
Podobnie czekamy na rozpoczęcie sprzedaży "Moonlightera" w Chinach. Nasz partner, czyli Tencent, mocno zabiega, żeby nasz tytuł mógł trafić do bezpośredniej dystrybucji na chińskim rynku (obecnie jest dostępny przez zewnętrzne platformy, np. Steam). Wierzymy, że starania te przyniosą efekty ale, nauczeni doświadczeniem, nie chcemy spekulować na ten temat.
Pozdrawiamy