Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw maja 16, 2019 9:10 am

Dzień dobry

Konsolowa wersja "Frostpunka" wkrótce trafi do certyfikacji Sony i Microsoftu. Dopiero po przejściu tego procesu będziemy mogli ostatecznie wyznaczyć datę premiery naszej gry. Stąd też bierze się nasza ostrożność w podawaniu jakichkolwiek terminów kiedy konsolowy "Frostpunk" i DLC trafią na rynek (premiery powinny być trochę "rozsunięte").

Jeśli chodzi o wolumen sprzedaży "Frostpunka" to, jak podawaliśmy na Konferencji Inwestorskiej 26 marca, na dzień Konferencji wolumen wynosił ok. 1,4 mln sztuk. Jesteśmy już półtora miesiąca po tym evencie można zatem założyć, że sprzedaż jest już wyższa.....

Głównym problemem, który zaważył o przesunięciu premiery "Frostpunka" na Mac była optymalizacja gry. Na niektórych modelach urządzeń z systemem operacyjnym iOS nasza gra działała mało płynnie. W najbliższych dniach (być może już w tym tygodniu) poinformujemy, co robimy z tym tematem. Możemy jednak zapewnić, że fani "Frostpunka" ze sprzętem Apple doczekają się możliwości zakupu naszej gry.

Pozdrawiamy
blah8760
Posty: 79
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

czw maja 16, 2019 11:19 am

Admin pisze:
czw maja 16, 2019 9:10 am
Stąd też bierze się nasza ostrożność w podawaniu jakichkolwiek terminów kiedy konsolowy "Frostpunk" i DLC trafią na rynek (premiery powinny być trochę "rozsunięte").
Dla jasności, mówimy tylko o konsolach i pierwszym DLC (Endless mode)? Czy już o płatnym DLC dla konsol, bez zdradzania kiedy będzie płatne DLC dla PC?
Admin pisze:
czw maja 16, 2019 9:10 am
W najbliższych dniach (być może już w tym tygodniu) poinformujemy, co robimy z tym tematem. Możemy jednak zapewnić, że fani "Frostpunka" ze sprzętem Apple doczekają się możliwości zakupu naszej gry.
Czyli się doczekam żeby zagrać :)
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw maja 16, 2019 12:05 pm

Dzień dobry

Cały czas rozmawiamy o konsolowym "Frostpunku" i pierwszym płatnym DLC do tej gry.
Dodatek "Endless Mode" jest dodatkiem bezpłatnym.

Pozdrawiamy
Elemis
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 18, 2014 11:11 am

czw maja 30, 2019 3:41 pm

Dzień dobry,

Czy skonsultowaliście już temat progów prowizji dla Frostpunka z kolegami z Valve? Czy planujecie zakomunikować rynkowi moment wejścia w lepsze widełki?

Pozdrawiam
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw maja 30, 2019 4:42 pm

Dzień dobry

Temat niższych prowizji z tytułu sprzedaży "Frostpunka" na platformie Steam mamy "pod kontrolą". Jako deweloper mamy bowiem bieżącą wiedzę, jaką prowizję pobiera Steam z tytułu sprzedaży każdego naszych tytułów, w tym z wydawnictwa. Obniżenie prowizji dla "Frostpunka" (zakładając oczywiście, że uda nam się osiągnąć wolumeny, których oczekuje Steam) będzie miało pozytywny wpływ na nasze wyniki. To oznacza, że będzie to informacja cenotwórcza, z którą podzielimy się z rynkiem.

Pozdrawiamy
Elemis
Posty: 12
Rejestracja: wt lis 18, 2014 11:11 am

czw maja 30, 2019 5:01 pm

Dziękuję Panie Dariuszu,

Miałem raczej na myśli konsultacje tego czy platforma Steam pozwoli Wam podzielić się wiedzą o przekroczeniu progu z rynkiem. Gdzieś mi tam kołata, że była to kwestia, o który mieliście dopytać. Sprawa zatem jest już jasna. Pozostaje czekać na dobre wieści :)
Istar1989
Posty: 1
Rejestracja: ndz lip 07, 2019 6:13 pm

ndz lip 07, 2019 6:24 pm

Dzień dobry

Mam takie pytanie. Czy byli byście skłonni to współpracy przy stworzeniu gry fabularnej(papierowej) na bazie uniwersum Frost Punk? Widać bardzo duży potencjał w samym uniwersum z czego zapewne zdajecie sobie sprawę. Po pierwszych sesjach w tym uniwersum myślę ,że jest doskonałą podstawą dla gry fabularnej. Jeżeli w ogóle były by jakiekolwiek chęci ze strony 11bit studio razem z innymi znajomymi mistrzami gry byli byśmy chętni do stworzenia prototypu podręcznika. Wydaje mi się ,że może odnieść taka gra spory sukces.

Swoją drogą chciałem pogratulować pomysłu i wykonania.

Pozdrawiam Wróblewski
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 08, 2019 12:05 pm

Dzień dobry

11 bit studios S.A. stara się monetyzować swoje tytuły na wszystkich możliwych platformach i rynkach. Obejmuje to również "planszówki". Przykładem może być "TWoM", czyli nasza wcześniejsza produkcja, która wersja "papierowa" spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem.

Zapraszamy Pana do bezpośredniego kontaktu ze Spółką. Z chęcią poznam Pana pomysły na "papierowego" Frostpunka.

Pozdrawiamy
sledzik
Posty: 105
Rejestracja: wt gru 11, 2018 12:29 pm

pn lip 08, 2019 10:11 pm

Można pomyśleć o karciance aby spopularyzować universum - jest o wiele tańsza niż planszówka i można ją zabrać w drogę
Mike
Posty: 59
Rejestracja: wt lis 13, 2018 6:55 pm

śr lip 10, 2019 3:49 pm

Panie Darku,

w przeddzień premiery Frostpunka na konsole oraz płatnych dodatków do gry na PC, prosiłbym o ujawnienie dwóch liczb: whishlisty Frostpunka na Steamie w przeddzień premiery gry w 2018 roku oraz outstanding whishlisty na dzień dzisiejszy? Pozwoli to inwestorom szacować rzeczywistą sprzedaż gry oraz sprzedaż w kolejnych miesiącach.

Pozdrawiam,
Michał
ODPOWIEDZ