Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Sisay
Posty: 16
Rejestracja: pt cze 01, 2018 3:04 pm

pt gru 21, 2018 4:45 pm

Moze jakies potwierdzenie lub zaprzeczenie? Pozniej znow bedziecie pisac ze wedlug mas macie dobra komunikacje z rynkiem.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt gru 21, 2018 5:02 pm

Dzień dobry

Dopóki nie ujawniliśmy dokładnej daty premiery "Children of Morta" nie będziemy bawić się w spekulacje, czy będzie to I czy też II kwartał 2019 roku. Podtrzymujemy, że będą to pierwsze miesiące przyszłego roku.

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

sob gru 22, 2018 2:00 am

Spekulacją byłoby, gdybyście daty nie znali. Tylko, że podobno gra jest ukończona, a tajemniczy deal przyklepany, zatem pisanie o pierwszych miesiącach roku mało uzasadnione. Zwłaszcza, gdy wielokrotnie w przeszłości zwroty typu przełom roku rozpościerały się w zakresie sześciu miesięcy. Pierwsze miesiące w takim razie to styczeń - czerwiec?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr sty 02, 2019 11:36 am

Dzień dobry

Tak jak pisałem we wcześniejszym wpisie, dopóki nie podamy precyzyjnej daty premiery "Children of Morta" możemy jedynie deklarować, że tytuł trafi do sprzedaży w pierwszych miesiącach bieżącego roku. Pozostawiamy wolną rękę w interpretacji, co oznacza stwierdzenie "pierwsze miesiące roku".

Pozdrawiamy.
ZITARIX
Posty: 35
Rejestracja: śr lut 28, 2018 1:57 pm

czw sty 03, 2019 7:12 am

Później są Państwo bardzo zdziwieni że rynek dokonuje oceny waszej komunikacji na tej samej zasadzie wolnej ręki. Nie wiadomo absolutnie nic. Children of morta dawno skończone być może nie jest skończone a może trochę jest a właściwie to zobaczymy. Frostpunk na maca No cóż poczekamy na najlepszy na świecie dział marketingu, może we wrześniu będzie dobry moment na premierę. Ano tak został jeszcze frostpunk na konsole który dawno miał być w certyfikacji a obecnie nie wiadomo czy będzie wspierał myszkę i klawiaturę wiec do certyfikacji nawet nie trafił.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

śr sty 09, 2019 10:41 am

Czy możemy liczyć w styczniu na konkrety w temacie premiery CoM bądź rozwoju Frostpunka w 2019, a także na jakąś premierę w okresie Q1 (CoM, FP DLC, FP PS4/X1)?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr sty 09, 2019 3:57 pm

Dzień dobry

Plan komunikacji marketingowej dotyczącej poszczególnych produktów, które będą miały premiery w 2019 roku, jest w trakcie budowy. Jest jeszcze za wcześnie, żeby zdradzać informacje na ten temat.

Pozdrawiamy
Michal
Posty: 77
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

czw sty 24, 2019 9:12 am

Dzień dobry,

Chciałem się dopytać (nie wiem czy nie jest za wcześniej), jak wyglądają rozmowy z innymi producentami gier, po zwiększeniu budżetu na wydawnictwo?. Jakieś rozmowy już wyglądają "interesująco" ?:)

Pozdrawiam
Michał
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt sty 25, 2019 12:29 pm

Dzień dobry

Sukces komercyjny "Moonlightera" uwiarygodnił 11 bit studios S.A. jako solidnego i rzetelnego partnera biznesowego, który ma wiedzę oraz kompetencje jak promować i sprzedawać gry komputerowe. To był główny czynnik, który sprawił, że od jakiegoś już czasu jest nam zdecydowanie łatwiej rozmawiać i negocjować z kolejnymi studiami deweloperskimi na temat umów wydawniczych. Podniesienie poprzeczki, jeśli chodzi o wartość pojedynczego projektu wydawniczego (do 5 mln PLN z wcześniejszych 2 mln PLN) pozwoliło nam z kolei sięgać po ambitniejsze produkcje z perspektywą większego sukcesu komercyjnego.
Prowadzimy szereg bardzo obiecujących rozmów, w tym z producentami "Moonlightera" i "Children of Morta", które to studia są zainteresowane współpracą z 11 bit studios S.A. przy kolejnych tytułach. Niektóre tematy wyszły już poza fazę negocjacji i przeszły do fazy tworzenia prototypów gier. Patrząc jednak realnie, obecnie w naszych portfelu wydawniczym na 2019 rok mamy tylko jeden tytuł, czyli "Children of Morta". Portfel na 2020 rok wygląda ambitniej ale jest zdecydowanie przedwcześnie, żeby składać jakiekolwiek obietnice co do ilości premier.

Pozdrawiamy.
Michal
Posty: 77
Rejestracja: czw wrz 27, 2018 2:32 pm

pt sty 25, 2019 12:34 pm

Dokładnie o to mi chodziło :)

Nie chciałem usłyszeć żadnych obietnic, tylko czy jest szansa, że w 2020r zobaczymy więcej tytułów.

Super, dziękuje.
ODPOWIEDZ