Frostpunk
Wydanie czterech gier na niezwykle popularną konsolę, to jednak coś co może mieć realny wpływ na wyniki.
Czego oczekiwałeś, skoro mniej więcej wszystko na pewien czas jest wiadome?
W komentarzach dotyczących oczekiwań najwięcej osób pisało, że może chodzić o TWOM na NS i tak było.
Całkowicie bezzasadnym było oczekiwanie mulifajerwerków w postaci zapowiedzi TWOM2
Akcjonariat często ma pretensje, że spółka nie wypuszcza komunikatów z byle bzdurą (też mi się to zdarza), a gdy już jest coś faktycznie mogącego wpłynąć na wyniki, to oburzenie, że trzeba było siedzieć cicho...
to jak tam, raport gorzej od oczekiwań to jutro zbieranie od wystraszonych?;) Panie Darku, a czy w zwiazku z tym ze znamy juz raport czy to bylby problem gdyby np teraz zarząd puścił informację o wysokości sztuk sprzedaży Frostpunka?
TAK TAK, wiem że to zakrzywia obraz, zaciemnia i w ogóle zwodzi na manowce.... ale dla nas biednych żuczków inwestorów ta informacja jest cenna... już tłumaczę dlaczego:
ilość sztuk sprzedanych bez względu na Waszą marżę /bo promocja/sprzedaż w innych regionach świata/, daje nam na przykład obraz, jak duży Frostpunk będąc rozbudowywanym w przyszłości produktem, może wygenerować zysk. Oraz np jak duża baza potencjalnych klientów powstała przy okazji tylko tego tytułu... tak naprawdę, puszczenie takiej informacji zaraz po raporcie gdy emocje już opadną, pomogło by nam biednym żuczkom inwestorom indywidualnym ocenić czy warto się z Wami wiązać na lata....
Gry umiecie robić, cieszymy się z tego, ale podkarmcie czasem tych inwestorów czymś więcej niż surowym - tyle i tyle mln...
a poza tym to gratulujemy:)!
TAK TAK, wiem że to zakrzywia obraz, zaciemnia i w ogóle zwodzi na manowce.... ale dla nas biednych żuczków inwestorów ta informacja jest cenna... już tłumaczę dlaczego:
ilość sztuk sprzedanych bez względu na Waszą marżę /bo promocja/sprzedaż w innych regionach świata/, daje nam na przykład obraz, jak duży Frostpunk będąc rozbudowywanym w przyszłości produktem, może wygenerować zysk. Oraz np jak duża baza potencjalnych klientów powstała przy okazji tylko tego tytułu... tak naprawdę, puszczenie takiej informacji zaraz po raporcie gdy emocje już opadną, pomogło by nam biednym żuczkom inwestorom indywidualnym ocenić czy warto się z Wami wiązać na lata....
Gry umiecie robić, cieszymy się z tego, ale podkarmcie czasem tych inwestorów czymś więcej niż surowym - tyle i tyle mln...
a poza tym to gratulujemy:)!
Dzień dobry
Ujawnianie bieżących danych sprzedażowych gry nie jest powszechną praktyką w branży. Powody są dość oczywiste. Produkt ma różną cenę na różnych rynkach (Chiny, Rosja i inne) i platformach. W kolejnych miesiącach coraz większego znaczenia dla sprzedaży nabierają też wyprzedaże a skala redukcji cen przy kolejnych wyprzedażach jest coraz większa. W tej sytuacji posługiwanie się wolumenem dla oceny Spółki jest błędne. Na końcu i tak najważniejsza jest gotówka w kasie a nie, czy została wypracowana dzięki sprzedaży 500 tysięcy czy też 1-2 mln kopii. Moglibyśmy już teraz zrobić wyprzedaż z 50-proc. upustem i sprzedać "wagony" "Frostpunka". Byłby to jednak strzał w kolano. Nasze plany związane z tym tytułem i jego monetyzacją są daleko większe i sięgają dalej niż poza bieżący okres.
Pozdrawiamy
Ujawnianie bieżących danych sprzedażowych gry nie jest powszechną praktyką w branży. Powody są dość oczywiste. Produkt ma różną cenę na różnych rynkach (Chiny, Rosja i inne) i platformach. W kolejnych miesiącach coraz większego znaczenia dla sprzedaży nabierają też wyprzedaże a skala redukcji cen przy kolejnych wyprzedażach jest coraz większa. W tej sytuacji posługiwanie się wolumenem dla oceny Spółki jest błędne. Na końcu i tak najważniejsza jest gotówka w kasie a nie, czy została wypracowana dzięki sprzedaży 500 tysięcy czy też 1-2 mln kopii. Moglibyśmy już teraz zrobić wyprzedaż z 50-proc. upustem i sprzedać "wagony" "Frostpunka". Byłby to jednak strzał w kolano. Nasze plany związane z tym tytułem i jego monetyzacją są daleko większe i sięgają dalej niż poza bieżący okres.
Pozdrawiamy
Witam panie Darku, przyzwyczailiśmy się do tej retoryki i nie przecze jest ona spójna i logiczna. Natomiast, proszę zauważyć, że stało się dokładnie to czego chcieliście uniknąć. Gdyby spolka dzieliła się informacjami odnośnie wolumenu sprzedaży, analitycy nie nadmuchaliby tak prognoz i wyniki (notabene świetne) zostałyby zinterpretowane właśnie jako świetne a nie poniżej "oczekiwań" Rozumiem, że są różne ceny, gdzie w wypadku Rosji to tylko 30% ceny z PL ale inwestorzy potrafią sprawdzić na steam który jest waszym głównym źródłem dystrybucji i gdzie sprzedajecie większość wolumenu ile gra kosztuje w różny częściach globu. Są to ogólnodostępne dane.Admin pisze: ↑pt sie 31, 2018 9:07 amDzień dobry
Ujawnianie bieżących danych sprzedażowych gry nie jest powszechną praktyką w branży. Powody są dość oczywiste. Produkt ma różną cenę na różnych rynkach (Chiny, Rosja i inne) i platformach. W kolejnych miesiącach coraz większego znaczenia dla sprzedaży nabierają też wyprzedaże a skala redukcji cen przy kolejnych wyprzedażach jest coraz większa. W tej sytuacji posługiwanie się wolumenem dla oceny Spółki jest błędne. Na końcu i tak najważniejsza jest gotówka w kasie a nie, czy została wypracowana dzięki sprzedaży 500 tysięcy czy też 1-2 mln kopii. Moglibyśmy już teraz zrobić wyprzedaż z 50-proc. upustem i sprzedać "wagony" "Frostpunka". Byłby to jednak strzał w kolano. Nasze plany związane z tym tytułem i jego monetyzacją są daleko większe i sięgają dalej niż poza bieżący okres.
Pozdrawiamy