Moonlighter

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt cze 29, 2018 12:06 pm

Dzień dobry

Odpowiedź na to pytanie jest podobna jak w przypadku debiutu "Moonlightera" w wersji na konsolę PS4 na rynku japońskim.
Jesteśmy w procesie zdobywania stosownych zezwoleń od chińskiego Ministerstwa Kultury na wprowadzenie naszego tytułu na tamtejszy rynek. Nasz chiński partner, jeden z wiodących graczy na lokalnym rynku growym, bardzo aktywnie wspiera nas w tym procesie ale, jak to w urzędowych sprawach bywa, ciężko określić, kiedy dostaniemy zielone światło. Liczymy, że jest to kwestia kilku tygodni.

Pozdrawiamy
armaz
Posty: 13
Rejestracja: pn lip 02, 2018 8:53 pm

pn lip 02, 2018 8:59 pm

Co się dzieje z wersja box Munlighter'a Signature Edition? Nie widziałem żeby takie coś się pojawiło. Pisaliście o tym w kwietniowej informacji wysyłanej do inwestorów o ile pamiętam.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt lip 03, 2018 10:27 am

Dzień dobry

Premiera pudełkowej wersji "Moonlightera" na konsolę PS4, czyli wersji Signature Edition, o którą Pan pyta, będzie miała miejsce razem z premierą "Moonlightera" na konsolę Nintendo Switch. To kwestia kilku miesięcy. Pudełkowy "Moonlighter" w wersji na konsolę PS4 będzie do kupienia za pośrednictwem sklepów internetowych, w tym Amazona.

Nie przewidujemy tłoczenia pudełkowych wersji "Moonlightera" na PC i konsolę Xbox One.

Pozdrawiamy.
Eleven
Posty: 5
Rejestracja: sob maja 05, 2018 8:45 am

czw sie 30, 2018 8:40 pm

Czy w przychodach w części odpowiadającej za sprzedaż Moonlightera jest uwzględniania całość przychodów z tej gry, czy tylko procent przypadający na wydawcę?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt sie 31, 2018 11:02 am

Dzień dobry

W uproszczeniu, od strony księgowej, w modelu wydawniczym cały przychód ze sprzedaży gry zewnętrznego dewelopera, np. na Steam, przechodzi przez nasz rachunek wyników i jest naszym przychodem. Tantiemy należne deweloperowi są z kolei naszym kosztem i księgowane są w pozycji Usługi obce.

Pozdrawiamy.
Awatar użytkownika
lizotus
Posty: 75
Rejestracja: wt cze 20, 2017 12:46 pm

pt sie 31, 2018 11:38 am

W usługach obcych siedzi nie tylko Moonlighter. Po premierze Beat Copa informowaliście, że wydawnictwo odpowiada za 10% przychodów. Jak to wygląda obecnie? Przydałoby się więcej szczegółów oprócz tego że sprzedaż jest satysfakcjonująca :D Jak Moonlighter radzi sobie na konsolach?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt sie 31, 2018 11:48 am

Dzień dobry

W Usługach obcych, tak jak Pan pisze, "siedzi" nie tylko "Moonlighter" ale też koszty pracowników współpracujących ze Spółką na podstawie umów B2B (plus umów zleceń, o dzieło, itp.). Pozycja zawiera też stosowne rezerwy na premie roczne dla tej grupy. W Usługach obcych są też księgowane niektóre koszty marketingowe.

Nie ujawniamy informacji o sprzedaży "Moonlightera" na poszczególne platformy. Możemy jedynie powiedzieć, że komputery PC są dominującą platformą dla tej gry. Ale przed nami premiera "Moonlightera" na Nintendo Switch...... :)

Pozdrawiamy.
AMDBS
Posty: 78
Rejestracja: wt kwie 22, 2014 12:15 pm

wt wrz 04, 2018 7:45 pm

Czy spółka ma jakiś plan (jaki?) na polepszenie sprzedaży Moonlightera na rynku gier PC?
Obecnie owa gra jest dopiero na 16 stronie listy global top sellers - trochę słabo.
Mam nadzieję, że jako wydawca, spółka poprawi widoczność tego produktu i nie zostawi tego losowi, licząc jedynie na poprawę sprzedaży dzięki portom na inne konsole....
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr wrz 05, 2018 10:05 am

Dzień dobry

Strategia 11 bit studios S.A. dla gier z wydawnictwa jest taka sama jak dla własnych tytułów. Chcemy maksymalizować ich monetyzację wykorzystując różnego rodzaju narzędzia.
5 lipca została opublikowana mapa drogowa dla "Moonlightera" (można ją łatwo "wyguglać") pokazująca kierunki rozwoju gry, jeśli chodzi o zawartość/treść do końca 2018 roku W tym roku czeka nas jeszcze premiera gry na Nintendo Switch, która to platforma, może być wiodącą platformą dla tego tytułu (newsy o premierze "Moonlightera" dla Nintendo Switch miały wyraźnie większą oglądalność/czytelnictwo niż analogiczne informacje o premierze na PC czy konsole Xbox One i PS4). Na 2019 rok mamy zaplanowane, wspólnie z deweloperem gry, kolejne działania, które sprawią, że wokoł "Moonlightera" będzie się sporo działo...

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

wt wrz 11, 2018 2:55 pm

Będę dzisiaj zrzędliwym spekulantem giełdowym, ale czy nawet zapowiadając wersję na Switch dwa miesiące przed premierą nie jesteście w stanie wyjawić (a może ustalić) dokładnej daty premiery?
Listopad 2018, to można było pisać pod koniec 2017 roku. Nie wspomnę, że filmik bez dźwięku wypada nad wyraz słabo, co już przyznali nawet wasi spec marketingowcy, ale ich tłumaczenie dlaczego tak postąpili jest jeszcze bardziej słabe. Kilka sekund tematu z gry i kilka pipnięć, to można w 15 minut przygotować, a oni się podniecili tak listopadem, że nie mieli już czasu...
ODPOWIEDZ