Szanowni,
naprawdę myślę, że poinformowanie rynku o sprzedaniu 1 mln kopii byłoby dobrym pomysłem i miłym gestem wobec fanów, inwestorów oraz analityków
Proszę o rozważenie,
Pozdrawiam
Frostpunk
Dzień dobry
Naszą intencją jest, żeby "Frostpunk" był dostępny dla jak najszerszego grona graczy, również nie znających języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego, itp. Prace nad stworzeniem kolejnych wersji językowych już zostały zainicjowane. O szczegółach, w tym czy skorzystamy z narzędzia Babel, będziemy informować w kolejnych okresach.
Pozdrawiamy
Naszą intencją jest, żeby "Frostpunk" był dostępny dla jak najszerszego grona graczy, również nie znających języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego, itp. Prace nad stworzeniem kolejnych wersji językowych już zostały zainicjowane. O szczegółach, w tym czy skorzystamy z narzędzia Babel, będziemy informować w kolejnych okresach.
Pozdrawiamy
-
- Posty: 34
- Rejestracja: sob kwie 05, 2014 3:00 pm
Cieszy fakt, że będą kolejne popularne języki ale jeśli o języki chodzi to wpadłem na pewien pomysł, który można wykorzystać we Frostpunku albo jakiejś innej grze, w której nie ma tak dużo tekstu i zrobienie tłumaczenia jest tańsze. Z tego, co mi wiadomo, nie ma ani jednej gry w hindi a na Steam nie ma nawet takiego języka do wyboru. Gdyby jakaś gra zyskała hinduską wersje językową to prawdopodobnie napisałoby o tym wiele serwisów jako ciekawostkę o pierwszej grze w tym języku. Być może opłacałoby się dodać taki język tylko ze względu na rozgłos, który by to przyniosło. A nawet jeśli serwisy o grach nie uznałyby tego za dość ciekawą rzecz by o tym napisać, to na pewno uznałyby za ciekawe gdyby gra zyskała takie języki jak łacina, esperanto, elficki wymyślony przez Tolkiena albo klingoński. Klingoński pasowałby idealnie do jakiejś gry w kosmicznych klimatach a elficki do baśniowego fantasy jak Moonlighter.
Dzień dobry
Muzyka z "Frostpunka", z której jesteśmy bardzo dumni, będzie "eksploatowana" na wielu innych (poza grą) polach. Prace nad tymi tematami trwają już od jakiegoś czasu. O szczegółach będziemy informować w przyszłości (mamy nadzieję, że niedalekiej)
Pozdrawiamy.
Muzyka z "Frostpunka", z której jesteśmy bardzo dumni, będzie "eksploatowana" na wielu innych (poza grą) polach. Prace nad tymi tematami trwają już od jakiegoś czasu. O szczegółach będziemy informować w przyszłości (mamy nadzieję, że niedalekiej)
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Informacja na temat, jak będziemy chcieli rozwijać i monetyzować "Frostpunka" zostaną przekazane stosownym komunikatem.
Nadal pracujemy nad tym planem dlatego nie chcemy podawać konkretnej daty, kiedy informacja trafi na rynek. Chcemy jednak przypomnieć, że we wtorek 29 maja jest premiera "Moonlightera". Zastanawiamy się zatem, czy lepszym rozwiązaniem, z marketingowego punktu widzenia, nie byłoby lekkie rozsunięcie obu tematów, żeby nie kanibalizowały się wzajemnie. Decyzje jeszcze nie zapadły.
Pozdrawiamy.
Informacja na temat, jak będziemy chcieli rozwijać i monetyzować "Frostpunka" zostaną przekazane stosownym komunikatem.
Nadal pracujemy nad tym planem dlatego nie chcemy podawać konkretnej daty, kiedy informacja trafi na rynek. Chcemy jednak przypomnieć, że we wtorek 29 maja jest premiera "Moonlightera". Zastanawiamy się zatem, czy lepszym rozwiązaniem, z marketingowego punktu widzenia, nie byłoby lekkie rozsunięcie obu tematów, żeby nie kanibalizowały się wzajemnie. Decyzje jeszcze nie zapadły.
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: pt kwie 27, 2018 12:06 pm
Myślę, że opublikowanie planów "road map" przed weekendem byłoby dla spółki najlepszym rozwiązaniem. Większa aktywność graczy w wolnym czasie i dużo więcej potencjalnych klientów na zakup gry tylko pomoże w kolejnej premierze 29 maja. W miniony weekend nastąpił znaczy wzrost kupujących i kolejny atak na wyższe pozycje steam. Mam nadzieję, że widzicie ten potencjał. Wciąż wielu graczy jest niezdecydowanych i klarowna sytuacja z DLC pomoże im podjąć właściwą decyzję o kupnie gry.
Ba, można było zapomnieć o Wielkanocy swego czasu, to i o premierze Moonlightera zapomniało się, gdy informowano, że w maju zaprezentowany zostanie roadmap
Pewne sprawy jak widać nie zmieniają się
Przywyknąć powinniście do tego, że im więcej będzie gier produkowanych i wydawanych, tym trudniej będzie omijać nakładające się wydarzenia. Ten rok ma ich nie mało i obawiam się, że skończy się znowu przesunięciami "dla dobra sprawy". Już na forach zaczęły się spekulacje na temat konsolowego FP, by tak na wszelki wypadek nie przykładać większej wiary w zapowiedź "pół roku po premierze PC"
Pewne sprawy jak widać nie zmieniają się
Przywyknąć powinniście do tego, że im więcej będzie gier produkowanych i wydawanych, tym trudniej będzie omijać nakładające się wydarzenia. Ten rok ma ich nie mało i obawiam się, że skończy się znowu przesunięciami "dla dobra sprawy". Już na forach zaczęły się spekulacje na temat konsolowego FP, by tak na wszelki wypadek nie przykładać większej wiary w zapowiedź "pół roku po premierze PC"