This War Of Mine
Dzień dobry
Informacje na ten temat można znaleźć w naszym Raporcie rocznym za 2016 rok, który opublikowaliśmy 30 marca.
W 2016 roku łączna darowizna przekazana przez 11 bit studios S.A. na rzecz fundacji War Child wyniosła 299 288 PLN. W 2015 roku kwota wyniosła 242 294 PLN. W tym roku pieniądze również będą zasilały konto wspomnianej fundacji pomagającej dziecięcym ofiarom wojen bo DLC, z którego dochód trafia na ten cel, cały czas jest w sprzedaży. Steam, niestety, traktuje wspomniane DLC jak każdy inny produkt i pobiera, z tytułu sprzedaży, 30 proc. prowizji.
Pozdrawiamy.
Informacje na ten temat można znaleźć w naszym Raporcie rocznym za 2016 rok, który opublikowaliśmy 30 marca.
W 2016 roku łączna darowizna przekazana przez 11 bit studios S.A. na rzecz fundacji War Child wyniosła 299 288 PLN. W 2015 roku kwota wyniosła 242 294 PLN. W tym roku pieniądze również będą zasilały konto wspomnianej fundacji pomagającej dziecięcym ofiarom wojen bo DLC, z którego dochód trafia na ten cel, cały czas jest w sprzedaży. Steam, niestety, traktuje wspomniane DLC jak każdy inny produkt i pobiera, z tytułu sprzedaży, 30 proc. prowizji.
Pozdrawiamy.
Może warto by pomyśleć nad wersją specjalną na 3 urodziny TWOM...
Wersja powinna zawierać wszystkie możliwe materiały jakie możecie udostępnić szerokiej publice.
Specjalna mogłaby być także cena np 21,99-22,99. Wersja mogłaby być dostępna tylko przez 2 tygodnie np od 1 do 14 listopada. Gdyby to było wcześniej rozpropagowane to mogłoby być niezłym manewrem marketingowym.
Można by także pomyśleć nad innymi rozwiązaniami.
Przykładowo mogłoby być jakieś powiązanie zakupu wersji specjalnej TWOM z FP.
Przy zakupie wersji specjalnej mogłyby być dostępne jakieś materiały z produkcji FP np dodatkowe screeny czy może zdjęcie ekipy robiącej TWOM lub FP. Tu możliwych wariantów jest sporo.
Takie chwyty na pewno dałyby jakiś dodatkowy efekt marketingowy
Wersja powinna zawierać wszystkie możliwe materiały jakie możecie udostępnić szerokiej publice.
Specjalna mogłaby być także cena np 21,99-22,99. Wersja mogłaby być dostępna tylko przez 2 tygodnie np od 1 do 14 listopada. Gdyby to było wcześniej rozpropagowane to mogłoby być niezłym manewrem marketingowym.
Można by także pomyśleć nad innymi rozwiązaniami.
Przykładowo mogłoby być jakieś powiązanie zakupu wersji specjalnej TWOM z FP.
Przy zakupie wersji specjalnej mogłyby być dostępne jakieś materiały z produkcji FP np dodatkowe screeny czy może zdjęcie ekipy robiącej TWOM lub FP. Tu możliwych wariantów jest sporo.
Takie chwyty na pewno dałyby jakiś dodatkowy efekt marketingowy
Dzień dobry
Dziękujemy za pozytywną ocenę akcji promocyjnej, którą przeprowadziliśmy w przededniu Steam Summer Sale. Ze swojej strony również uważamy, że do było dobre zagranie .
Dziękujemy również za nadsyłane pomysły, jak można dalej monetyzować "TWoM". Trafią do właściwych osób ze Spółki.
Pozdrawiamy.
Dziękujemy za pozytywną ocenę akcji promocyjnej, którą przeprowadziliśmy w przededniu Steam Summer Sale. Ze swojej strony również uważamy, że do było dobre zagranie .
Dziękujemy również za nadsyłane pomysły, jak można dalej monetyzować "TWoM". Trafią do właściwych osób ze Spółki.
Pozdrawiamy.
Czy jesteście już w stanie podać przybliżony okres premiery DLC do TWOM ?
Mamy już "dość zaawansowaną" część 3 kwartału. W tym kwartale ma być (chyba) premiera Tower57 na 3 platformy.
Premiera FP ma być w 4 kwartale (chyba połowa listopada). W 3 lub 4 kwartale ma być także premiera Moonlightera.
Można założyć, że żadna z premier nie odbędzie się w grudniu ani po połowie listopada.
Pozostaje więc dość mała możliwość "manewru" w układaniu terminów premier.
Teoretycznie wymienione gry nie przeszkadzałyby sobie zbyt mocno w sprzedaży. Jednak chyba byłby problem ze skoordynowaniem marketingu.
Może możecie uchylić rąbka tajemnicy w jakiej kolejności gry zadebiutują.
Mamy już "dość zaawansowaną" część 3 kwartału. W tym kwartale ma być (chyba) premiera Tower57 na 3 platformy.
Premiera FP ma być w 4 kwartale (chyba połowa listopada). W 3 lub 4 kwartale ma być także premiera Moonlightera.
Można założyć, że żadna z premier nie odbędzie się w grudniu ani po połowie listopada.
Pozostaje więc dość mała możliwość "manewru" w układaniu terminów premier.
Teoretycznie wymienione gry nie przeszkadzałyby sobie zbyt mocno w sprzedaży. Jednak chyba byłby problem ze skoordynowaniem marketingu.
Może możecie uchylić rąbka tajemnicy w jakiej kolejności gry zadebiutują.
Dzień dobry
Informacja o dacie premiery DLC do "TWoM" zostanie ujawniona w stosownym, z marketingowego punktu widzenia, czasie.
Co do kolejności premier, nad którymi pracujemy, to jest ona taka, jak Pan pisał, czyli: "Tower 57", "Frostpunk" i "Moonlighter". Zastrzegamy jednocześnie, że ostateczna kolejność może być nieco inna z przyczyn od nas niezależnych, np. przedłużającej się certyfikacji gier, które w dniu premiery mają być również wydane na konsole. Mam na myśli "Tower 57" i "Moonlightera". Jak już wspominałem na forum inwestorskim, od kilku miesięcy zarówno Sony jak i Microsoft potrzebują znacznie więcej czasu niż w przeszłości, na zaaprobowanie gry.
Pozdrawiamy
Informacja o dacie premiery DLC do "TWoM" zostanie ujawniona w stosownym, z marketingowego punktu widzenia, czasie.
Co do kolejności premier, nad którymi pracujemy, to jest ona taka, jak Pan pisał, czyli: "Tower 57", "Frostpunk" i "Moonlighter". Zastrzegamy jednocześnie, że ostateczna kolejność może być nieco inna z przyczyn od nas niezależnych, np. przedłużającej się certyfikacji gier, które w dniu premiery mają być również wydane na konsole. Mam na myśli "Tower 57" i "Moonlightera". Jak już wspominałem na forum inwestorskim, od kilku miesięcy zarówno Sony jak i Microsoft potrzebują znacznie więcej czasu niż w przeszłości, na zaaprobowanie gry.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Tegoroczna premiera "Frostpunka", o czym już informowaliśmy, dotyczyła będzie wersji PC-towej. Odpada zatem element ryzyka jakim jest przedłużająca się certyfikacja wersji konsolowych, na którą Spółka ma bardzo ograniczony wpływ. Zatem, z tego punktu widzenia, Pana tok rozumowania jest prawidłowy .
Pozdrawiamy.
Tegoroczna premiera "Frostpunka", o czym już informowaliśmy, dotyczyła będzie wersji PC-towej. Odpada zatem element ryzyka jakim jest przedłużająca się certyfikacja wersji konsolowych, na którą Spółka ma bardzo ograniczony wpływ. Zatem, z tego punktu widzenia, Pana tok rozumowania jest prawidłowy .
Pozdrawiamy.
Mogę się mylić
jednak moim zdaniem wniosek jest nieco szerszy.
Tower 57 wyjdzie w 3 lub na początku 4q - stawiam wrzesień lub początek października.
Frostpunk typowałbym przełom października i listopada z widełkami (-7 + 14 dni).
Co do Moonlightera sytuacja jest mniej klarowna.
Jeśli premiera Frostpunka będzie później niż 7 listopada to jestem raczej przekonany, że Moon ukaże się raczej koniec stycznia lub w lutym.
jednak moim zdaniem wniosek jest nieco szerszy.
Tower 57 wyjdzie w 3 lub na początku 4q - stawiam wrzesień lub początek października.
Frostpunk typowałbym przełom października i listopada z widełkami (-7 + 14 dni).
Co do Moonlightera sytuacja jest mniej klarowna.
Jeśli premiera Frostpunka będzie później niż 7 listopada to jestem raczej przekonany, że Moon ukaże się raczej koniec stycznia lub w lutym.