This War Of Mine
Dzień dobry
Informacje na ten temat można znaleźć w naszym Raporcie rocznym za 2016 rok, który opublikowaliśmy 30 marca.
W 2016 roku łączna darowizna przekazana przez 11 bit studios S.A. na rzecz fundacji War Child wyniosła 299 288 PLN. W 2015 roku kwota wyniosła 242 294 PLN. W tym roku pieniądze również będą zasilały konto wspomnianej fundacji pomagającej dziecięcym ofiarom wojen bo DLC, z którego dochód trafia na ten cel, cały czas jest w sprzedaży. Steam, niestety, traktuje wspomniane DLC jak każdy inny produkt i pobiera, z tytułu sprzedaży, 30 proc. prowizji.
Pozdrawiamy.
Informacje na ten temat można znaleźć w naszym Raporcie rocznym za 2016 rok, który opublikowaliśmy 30 marca.
W 2016 roku łączna darowizna przekazana przez 11 bit studios S.A. na rzecz fundacji War Child wyniosła 299 288 PLN. W 2015 roku kwota wyniosła 242 294 PLN. W tym roku pieniądze również będą zasilały konto wspomnianej fundacji pomagającej dziecięcym ofiarom wojen bo DLC, z którego dochód trafia na ten cel, cały czas jest w sprzedaży. Steam, niestety, traktuje wspomniane DLC jak każdy inny produkt i pobiera, z tytułu sprzedaży, 30 proc. prowizji.
Pozdrawiamy.
Może warto by pomyśleć nad wersją specjalną na 3 urodziny TWOM...
Wersja powinna zawierać wszystkie możliwe materiały jakie możecie udostępnić szerokiej publice.
Specjalna mogłaby być także cena np 21,99-22,99. Wersja mogłaby być dostępna tylko przez 2 tygodnie np od 1 do 14 listopada. Gdyby to było wcześniej rozpropagowane to mogłoby być niezłym manewrem marketingowym.
Można by także pomyśleć nad innymi rozwiązaniami.
Przykładowo mogłoby być jakieś powiązanie zakupu wersji specjalnej TWOM z FP.
Przy zakupie wersji specjalnej mogłyby być dostępne jakieś materiały z produkcji FP np dodatkowe screeny czy może zdjęcie ekipy robiącej TWOM lub FP. Tu możliwych wariantów jest sporo.
Takie chwyty na pewno dałyby jakiś dodatkowy efekt marketingowy![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Wersja powinna zawierać wszystkie możliwe materiały jakie możecie udostępnić szerokiej publice.
Specjalna mogłaby być także cena np 21,99-22,99. Wersja mogłaby być dostępna tylko przez 2 tygodnie np od 1 do 14 listopada. Gdyby to było wcześniej rozpropagowane to mogłoby być niezłym manewrem marketingowym.
Można by także pomyśleć nad innymi rozwiązaniami.
Przykładowo mogłoby być jakieś powiązanie zakupu wersji specjalnej TWOM z FP.
Przy zakupie wersji specjalnej mogłyby być dostępne jakieś materiały z produkcji FP np dodatkowe screeny czy może zdjęcie ekipy robiącej TWOM lub FP. Tu możliwych wariantów jest sporo.
Takie chwyty na pewno dałyby jakiś dodatkowy efekt marketingowy
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Dzień dobry
Dziękujemy za pozytywną ocenę akcji promocyjnej, którą przeprowadziliśmy w przededniu Steam Summer Sale. Ze swojej strony również uważamy, że do było dobre zagranie
.
Dziękujemy również za nadsyłane pomysły, jak można dalej monetyzować "TWoM". Trafią do właściwych osób ze Spółki.
Pozdrawiamy.
Dziękujemy za pozytywną ocenę akcji promocyjnej, którą przeprowadziliśmy w przededniu Steam Summer Sale. Ze swojej strony również uważamy, że do było dobre zagranie
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Dziękujemy również za nadsyłane pomysły, jak można dalej monetyzować "TWoM". Trafią do właściwych osób ze Spółki.
Pozdrawiamy.
Czy jesteście już w stanie podać przybliżony okres premiery DLC do TWOM ?
Mamy już "dość zaawansowaną" część 3 kwartału. W tym kwartale ma być (chyba) premiera Tower57 na 3 platformy.
Premiera FP ma być w 4 kwartale (chyba połowa listopada). W 3 lub 4 kwartale ma być także premiera Moonlightera.
Można założyć, że żadna z premier nie odbędzie się w grudniu ani po połowie listopada.
Pozostaje więc dość mała możliwość "manewru" w układaniu terminów premier.
Teoretycznie wymienione gry nie przeszkadzałyby sobie zbyt mocno w sprzedaży. Jednak chyba byłby problem ze skoordynowaniem marketingu.
Może możecie uchylić rąbka tajemnicy w jakiej kolejności gry zadebiutują.![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Mamy już "dość zaawansowaną" część 3 kwartału. W tym kwartale ma być (chyba) premiera Tower57 na 3 platformy.
Premiera FP ma być w 4 kwartale (chyba połowa listopada). W 3 lub 4 kwartale ma być także premiera Moonlightera.
Można założyć, że żadna z premier nie odbędzie się w grudniu ani po połowie listopada.
Pozostaje więc dość mała możliwość "manewru" w układaniu terminów premier.
Teoretycznie wymienione gry nie przeszkadzałyby sobie zbyt mocno w sprzedaży. Jednak chyba byłby problem ze skoordynowaniem marketingu.
Może możecie uchylić rąbka tajemnicy w jakiej kolejności gry zadebiutują.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Dzień dobry
Informacja o dacie premiery DLC do "TWoM" zostanie ujawniona w stosownym, z marketingowego punktu widzenia, czasie.
Co do kolejności premier, nad którymi pracujemy, to jest ona taka, jak Pan pisał, czyli: "Tower 57", "Frostpunk" i "Moonlighter". Zastrzegamy jednocześnie, że ostateczna kolejność może być nieco inna z przyczyn od nas niezależnych, np. przedłużającej się certyfikacji gier, które w dniu premiery mają być również wydane na konsole. Mam na myśli "Tower 57" i "Moonlightera". Jak już wspominałem na forum inwestorskim, od kilku miesięcy zarówno Sony jak i Microsoft potrzebują znacznie więcej czasu niż w przeszłości, na zaaprobowanie gry.
Pozdrawiamy
Informacja o dacie premiery DLC do "TWoM" zostanie ujawniona w stosownym, z marketingowego punktu widzenia, czasie.
Co do kolejności premier, nad którymi pracujemy, to jest ona taka, jak Pan pisał, czyli: "Tower 57", "Frostpunk" i "Moonlighter". Zastrzegamy jednocześnie, że ostateczna kolejność może być nieco inna z przyczyn od nas niezależnych, np. przedłużającej się certyfikacji gier, które w dniu premiery mają być również wydane na konsole. Mam na myśli "Tower 57" i "Moonlightera". Jak już wspominałem na forum inwestorskim, od kilku miesięcy zarówno Sony jak i Microsoft potrzebują znacznie więcej czasu niż w przeszłości, na zaaprobowanie gry.
Pozdrawiamy
Dzień dobry
Tegoroczna premiera "Frostpunka", o czym już informowaliśmy, dotyczyła będzie wersji PC-towej. Odpada zatem element ryzyka jakim jest przedłużająca się certyfikacja wersji konsolowych, na którą Spółka ma bardzo ograniczony wpływ. Zatem, z tego punktu widzenia, Pana tok rozumowania jest prawidłowy
.
Pozdrawiamy.
Tegoroczna premiera "Frostpunka", o czym już informowaliśmy, dotyczyła będzie wersji PC-towej. Odpada zatem element ryzyka jakim jest przedłużająca się certyfikacja wersji konsolowych, na którą Spółka ma bardzo ograniczony wpływ. Zatem, z tego punktu widzenia, Pana tok rozumowania jest prawidłowy
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pozdrawiamy.
Mogę się mylić
jednak moim zdaniem wniosek jest nieco szerszy.
Tower 57 wyjdzie w 3 lub na początku 4q - stawiam wrzesień lub początek października.
Frostpunk typowałbym przełom października i listopada z widełkami (-7 + 14 dni).
Co do Moonlightera sytuacja jest mniej klarowna.
Jeśli premiera Frostpunka będzie później niż 7 listopada to jestem raczej przekonany, że Moon ukaże się raczej koniec stycznia lub w lutym.
jednak moim zdaniem wniosek jest nieco szerszy.
Tower 57 wyjdzie w 3 lub na początku 4q - stawiam wrzesień lub początek października.
Frostpunk typowałbym przełom października i listopada z widełkami (-7 + 14 dni).
Co do Moonlightera sytuacja jest mniej klarowna.
Jeśli premiera Frostpunka będzie później niż 7 listopada to jestem raczej przekonany, że Moon ukaże się raczej koniec stycznia lub w lutym.