Dzień dobry,
Jak duże stoisko/ile osób będzie miał 11bit studios na PAX SOUTH?
pozdrawiam
Frostpunk
Dzień dobry
Na najbliższym PAX-ie będziemy pokazywali "Frostpunka" oraz "Beat Copa" i "Tower 57". Nie będziemy promować "TWoM:TBG". W tym projekcie nasza rola, poza udzieleniem licencji, ograniczała się do wsparcia marketingowego w początkowym etapie produkcji, w tym kampanii na Kickstarterze. Obecnie za całość działań PR odpowiada już producent planszówki.
Pozdrawiamy
Na najbliższym PAX-ie będziemy pokazywali "Frostpunka" oraz "Beat Copa" i "Tower 57". Nie będziemy promować "TWoM:TBG". W tym projekcie nasza rola, poza udzieleniem licencji, ograniczała się do wsparcia marketingowego w początkowym etapie produkcji, w tym kampanii na Kickstarterze. Obecnie za całość działań PR odpowiada już producent planszówki.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,Admin pisze:Dzień dobry
Premiera "Frostpunka" w wersji na komputery PC, Mac, Linux jest zaplanowana na II kwartał 2017 r.
Intencją Spółki jest, żeby również premiera wersji konsolowej "Frostpunka" miała miejsce w tym samym czasie (równocześnie). Nie składamy w tej kwestii równie twardej deklaracji jak w przypadku premiery wersji na PC bo wolimy zostawić sobie furtkę na wypadek np. przedłużającej się certyfikacji wersji konsolowej w Sony i Microsofcie (przypomnę, że są niezbędne, żeby gra trafiła do sprzedaży). W przypadku konsolowej wersji "TWoM" nie mieliśmy żadnych kłopotów z certyfikacją ale .... Podobnie wąskim gardłem może się okazać kwestia produkcji (fizycznej) wersji konsolowej, czyli tłoczenia płyt, produkcji pudełek itp. Jeśli okaże się, że z tego względu musielibyśmy przesunąć premierę "Frostpunka" (wszystkich wersji gry) na mniej atrakcyjny okres, np. na wakacje wówczas możemy podjąć decyzję o lekkim rozsunięciu premier PC-towej i konsolowej. Chciałbym zdecydowanie podkreślić, że są to czysto teoretyczne rozważania, którymi staram się wyjaśnić co stoi za naszym oficjalnym przekazem, że "Premiera ustalona jest na II kwartał 2017 na PC Mac i Linux"
Pozdrawiam
Czy na niespełna pół roku przed premierą Frostpunk podtrzymują Państwo chęć równoczesnego wydania gry na PC oraz konsole?
pozdrawiam
Dzień dobry
Nasza odpowiedź na to pytanie pozostaje taka sama jak w cytowanym przez Pana wcześniejszym wpisie. Podkreślam jednak, że jest to intencja (jednoczesne wydanie wersji na PC i konsolowej) a nie twarda deklaracja. Wytłumaczenie, dlaczego zajmujemy tak miękkie stanowisko w tej sprawie padło już wcześniej.
Pozdrawiamy.
Nasza odpowiedź na to pytanie pozostaje taka sama jak w cytowanym przez Pana wcześniejszym wpisie. Podkreślam jednak, że jest to intencja (jednoczesne wydanie wersji na PC i konsolowej) a nie twarda deklaracja. Wytłumaczenie, dlaczego zajmujemy tak miękkie stanowisko w tej sprawie padło już wcześniej.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Gry konsolowe to istotna część rynku gier komputerowych. Dlatego żaden deweloper, które ma globalne ambicje (a taką spółką jest 11 bit studios), nie może sobie pozwolić, żeby "odpuszczać" konsole. Zawsze jednak najważniejszą rzeczą przy podejmowaniu decyzji o uruchomieniu nowego projektu biznesowego, np. stworzeniu wersji konsolowej gry, jest rachunek ekonomiczny. Są gatunki gier, które znacznie lepiej sprzedają się na konsole niż na komputery PC. Mamy też jednak sytuacje przeciwne. "TWoM", który jest grą bardzo "poważną" jeśli chodzi o tematykę, w wersji na PC sprzedaje się świetnie a w wersji na konsole słabiej. Wielokrotnie sygnalizowaliśmy, że "Frostpunk" również będzie grą dla dojrzałych graczy ale równocześnie będzie osadzony w bardziej komercyjnym gatunku gier. To niespotykany w naszej branży mix stąd ciężko nam precyzyjnie prognozować jak może wyglądać struktura sprzedaży "Frostpunka" jeśli chodzi o platformy sprzętowe. Mamy oczywiście pewne wyobrażenia na ten temat ale ciężko nam je zweryfikować jeśli jeszcze nie pokazywaliśmy gry nikomu "z zewnątrz". A może, po pokazaniu kolejnego trailera i gameplaya otrzymamy masę sygnałów, że wersja konsolowa nie ma sensu? Ciężko nam będzie zlekceważyć takie opinie. Podsumowując. Jako deweloper jesteśmy gotowi (technologicznie) do stworzenia konsolowej wersji "Frostpunka". Chcemy, żeby taka wersja powstała jak najszybciej, być może razem z wersją PC-tową. Mamy jednak jeszcze czas na podejmowanie decyzji w tym obszarze.
Pozdrawiamy.
Gry konsolowe to istotna część rynku gier komputerowych. Dlatego żaden deweloper, które ma globalne ambicje (a taką spółką jest 11 bit studios), nie może sobie pozwolić, żeby "odpuszczać" konsole. Zawsze jednak najważniejszą rzeczą przy podejmowaniu decyzji o uruchomieniu nowego projektu biznesowego, np. stworzeniu wersji konsolowej gry, jest rachunek ekonomiczny. Są gatunki gier, które znacznie lepiej sprzedają się na konsole niż na komputery PC. Mamy też jednak sytuacje przeciwne. "TWoM", który jest grą bardzo "poważną" jeśli chodzi o tematykę, w wersji na PC sprzedaje się świetnie a w wersji na konsole słabiej. Wielokrotnie sygnalizowaliśmy, że "Frostpunk" również będzie grą dla dojrzałych graczy ale równocześnie będzie osadzony w bardziej komercyjnym gatunku gier. To niespotykany w naszej branży mix stąd ciężko nam precyzyjnie prognozować jak może wyglądać struktura sprzedaży "Frostpunka" jeśli chodzi o platformy sprzętowe. Mamy oczywiście pewne wyobrażenia na ten temat ale ciężko nam je zweryfikować jeśli jeszcze nie pokazywaliśmy gry nikomu "z zewnątrz". A może, po pokazaniu kolejnego trailera i gameplaya otrzymamy masę sygnałów, że wersja konsolowa nie ma sensu? Ciężko nam będzie zlekceważyć takie opinie. Podsumowując. Jako deweloper jesteśmy gotowi (technologicznie) do stworzenia konsolowej wersji "Frostpunka". Chcemy, żeby taka wersja powstała jak najszybciej, być może razem z wersją PC-tową. Mamy jednak jeszcze czas na podejmowanie decyzji w tym obszarze.
Pozdrawiamy.