Zdaje się, że spółka Cię wysłuchała i przez najbliższe 2 tygodnie TWoM na Androida w najnowszej Humble Mobile Bundle 18Do dobrego wyniku za Q2 potrzebne są także dwie udane dwutygodniowe promocje na mobile. Pierwsza powinna być już na początku maja, druga równolegle do summer sale (tak by był miesiąc przerwy pomiędzy końcem pierwszej a początkiem drugiej).
Przychody z This War Of Mine w 2016
Tego typu promocje przeznaczone są dla "smart shopperów". O wyniku jednak zadecyduje masowy odbiorca tj. promocje w kluczowych sklepach: steam, appsstore, google play.
Czekamy na aktualizacje Babel - sprzedaż na steam wyraźnie "siadła" i zobaczymy na ile ta aktualizacja wesprze sprzedaż.
Czekamy na aktualizacje Babel - sprzedaż na steam wyraźnie "siadła" i zobaczymy na ile ta aktualizacja wesprze sprzedaż.
Dzień dobry Panie Darku,
Jaka była orientacyjna struktura przychodów z TWoM mobile/konsole/PC?
Raport zawiera notę 5.3.5. Informacje geograficzne (PLN) - czy można w uproszczeniu przyjąć, że za Europę odpowiada Koch a za USA: Steam (Valve Corporation), Google, Apple i Humble Bundle?
pozdrawiam
PS. Bardzo ładny raport - Gratulacje!
Jaka była orientacyjna struktura przychodów z TWoM mobile/konsole/PC?
Raport zawiera notę 5.3.5. Informacje geograficzne (PLN) - czy można w uproszczeniu przyjąć, że za Europę odpowiada Koch a za USA: Steam (Valve Corporation), Google, Apple i Humble Bundle?
pozdrawiam
PS. Bardzo ładny raport - Gratulacje!
Dzień dobry
Struktura geograficzna przychodów, w naszym przypadku, nie pokrywa się ze strukturą geograficzną klientów końcowych. Sprzedajemy nasze gry za pośrednictwem e-sklepów z różnych państw. Zdecydowana większość z nich, czyli m.in. Steam (Valve Corporation), Google, Apple i Humble Bundle, to sklepy amerykańskie. Stąd bierze się tak duży udział USA w tabelce, którą zamieściliśmy w raporcie kwartalnym. Koch to firma niemiecka. Zatem przychody od tego partnera wykazywane są w pozycji Europa Zachodnia.
Jeśli chodzi o rozkład przychodów pomiędzy różne platformy sprzętowe to, konsekwentnie, nie ujawniamy takich danych. Możemy jedynie powiedzieć, że w I kwartale głównymi źródłami naszych przychodów były kolejno (według wielkości): wersja mobilna "TWoM", potem wersja konsolowa i następnie wersja na PC.
PPozdrawiamy.
Struktura geograficzna przychodów, w naszym przypadku, nie pokrywa się ze strukturą geograficzną klientów końcowych. Sprzedajemy nasze gry za pośrednictwem e-sklepów z różnych państw. Zdecydowana większość z nich, czyli m.in. Steam (Valve Corporation), Google, Apple i Humble Bundle, to sklepy amerykańskie. Stąd bierze się tak duży udział USA w tabelce, którą zamieściliśmy w raporcie kwartalnym. Koch to firma niemiecka. Zatem przychody od tego partnera wykazywane są w pozycji Europa Zachodnia.
Jeśli chodzi o rozkład przychodów pomiędzy różne platformy sprzętowe to, konsekwentnie, nie ujawniamy takich danych. Możemy jedynie powiedzieć, że w I kwartale głównymi źródłami naszych przychodów były kolejno (według wielkości): wersja mobilna "TWoM", potem wersja konsolowa i następnie wersja na PC.
PPozdrawiamy.
Zatem możemy już szacować:
Przychody ze sprzedaży do kluczowych klientów: 6 760 190 PLN Steam (Valve Corporation), Google, Apple, Humble Bundle, Koch Media.
UE (Koch-konsole) 2 kk
Mobile (szacunek na podstawie l. komentarzy) ok. 3 kk (szacowałem 2,72kk)
PC (mniej niż konsole) ok. 1,8kk
W Q1 szacowany przychód:
a. z jednej kopii PC wyniósł ok. 12 zł (steamspy wykazał ok. 148 k sprzedanych kopii przy dwóch dużych promocjach i humble bundle) - przychód z kopii obniżają promocje w innych kanałach które są realizowane via steam.
b. z jednego komentarza PS/XBOX (2531 komentarzy) ok. 790 zł (uproszczenie dla elektroniki i pudełek)
c. mobile zbliżone do wcześniejszych wyliczeń
Teraz toczy się "walka" o Q2 - 11bit na pewno zaplanował na ten kwartał akcje promocyjne - jednak z przyczyn "oczywistych" nie będzie tego teraz zdradzał
Przychody ze sprzedaży do kluczowych klientów: 6 760 190 PLN Steam (Valve Corporation), Google, Apple, Humble Bundle, Koch Media.
UE (Koch-konsole) 2 kk
Mobile (szacunek na podstawie l. komentarzy) ok. 3 kk (szacowałem 2,72kk)
PC (mniej niż konsole) ok. 1,8kk
W Q1 szacowany przychód:
a. z jednej kopii PC wyniósł ok. 12 zł (steamspy wykazał ok. 148 k sprzedanych kopii przy dwóch dużych promocjach i humble bundle) - przychód z kopii obniżają promocje w innych kanałach które są realizowane via steam.
b. z jednego komentarza PS/XBOX (2531 komentarzy) ok. 790 zł (uproszczenie dla elektroniki i pudełek)
c. mobile zbliżone do wcześniejszych wyliczeń
Teraz toczy się "walka" o Q2 - 11bit na pewno zaplanował na ten kwartał akcje promocyjne - jednak z przyczyn "oczywistych" nie będzie tego teraz zdradzał