Nie wiem, czy jest Pan naszym akcjonariuszem ale troska o graczy, którzy w Pana ocenie powinni być maksymalnie "dopieszczani", kosztem zysków spółki, daje do myślenia. Jako udziałowiec powinien Pan chyba bardziej dbać o zyski naszej Spółki? Zauważam pewne rozdwojenie jaźni

Historia monetyzacji "TWoM" pokazuje najlepiej, że 11 bit studios znalazło doskonały balans pomiędzy dbaniem o pozytywne opinie graczy i generowanie przychodów i zysków z gry. "TWoM", mimo że od premiery na PC minęło już 17 miesięcy, bardzo dobrze się sprzedaje, w tym na rynku chińskim, choć według Pana robimy Chińczyków w bambuko. Sugerowałbym z ocenami poczekać do kolejnego raportu kwartalego, który publikujemy 16 maja. Będzie Pan miał czarno na białym dowód, czy potrafimy zarządzać ceną naszego produktu, czy jesteśmy w tym beznadziejni.
Pozdrawiamy.