Strategia na kolejne lata

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
hazard
Posty: 115
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 7:04 pm

wt kwie 05, 2016 11:00 pm

Patrze sobie na ranking bestsellerów Steam'a i widzę sporo gier z wsparciem dla HTC Vive czy Oculusa wysoko w rankingu. Oczywiście może to być chwilowe ale na dzień dzisiejszy mamy też małą konkurencje. Czy Industrial jest grą, która może wspierać technologie VR? Czy macie już jakieś doświadczenia lub próby z VR?
pieniek
Posty: 213
Rejestracja: wt wrz 02, 2014 1:26 pm

śr kwie 06, 2016 11:40 am

Panie Darku.

Chyba macie jakieś symulacje dotyczące tego ile musi się sprzedać industriala żeby pokryć koszty operacyjne spółki. Mam pytanie jak ta sprzedaż , ma się do ciągłych zapewnień ze Industrial ma większy potencjał sprzedażowy, niż TWoM a jednocześnie zapewniacie ze taki bufor kasowy jest dla dobra spółki jakbyście w ogóle nie wierzyli w sukces rozwoju 11bit. Prezes kiedyś wypowiadał się, że chce gonić CDR , tylko ze CDR nigdy nie wątpił w sukcesy swoich gier pomimo , że pod względem uzyskiwania wyników finansowych różnie one wyglądały. Ich niezłomna wiara w osiągniecie rozwoju i sukcesu rozwoju oraz ciężka praca spowodowały ze CDR jest tym kim teraz jest, a rynek od długiego czasu dawał im kredyt zaufania i olbrzymia wiarę w sukces co obrazuje np ten wykresik.

Obrazek


P.S Ryzyko - cóż każdy sobie zdaje sprawę z ryzyka( szczególnie inwestorzy giełdowi), pytanie czy ryzyko paraliżuje działania czy je nakręca. Życie jest jednym wielkim ryzykiem , w którym w dodatku wiadomo ,że finał będzie raczej kiepski. I pytanie takie: czy jest OK gdy ta świadomość paraliżuje świat twierdząc że" życie jako śmiertelna choroba przenoszona drogą płciową" i napędza pesymistycznie ludzi i powoduje zbyt mocna pasywność i wycofanie, czy też jest OK kiedy mobilizuje do działania ,jest darem, w którym możemy wykazać swoje talenty i zdolności na pożytek sobie i innym budując nadzieję i radość, oraz wiarę że to wszystko ma głęboki sens rozwoju i ubogacenia istnienia sobie ,innym i przyszłym pokoleniom. I nawet jak wiadomo o ryzyku że może nas spotkać coś smutnego i tragicznego, to warto optymizm w sobie nosić i zaszczepiać innym go, pomimo iż jasnym jest że przygoda życia każdego człowieka skończy się bolesnym finałem. Tu chodzi o filozofie - filozofie działania, przekazu , i funkcjonowania ze sobą jak i z innymi, po prostu filozofie życia i podejścia do niego. Świat zna pojecie skrajnej ascezy i umartwiania się, tylko czy naprawdę jest ono cool?? Sadze że jednak wiara , nadzieją, miłość maja większe wartości, a państwa przekaz rynkowy, własnie polega na mega ascetycznym podejściu do rynku i swojego rozwoju i dlatego w mojej ocenie ono nie jest cool, co powoduje dużą dezorientacje akcjonariuszy zwłaszcza tych drobnych i to tez nie jest COOL.

Pozdro.
Ostatnio zmieniony śr kwie 06, 2016 11:47 am przez pieniek, łącznie zmieniany 1 raz.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

śr kwie 06, 2016 11:44 am

Admin "Ps. 11 bit studios jest spółką giełdową. Ma zarabiać pieniądze dla akcjonariuszy a nie chomikować je na kontach. Dlatego nie odżegnujemy się od tego (Prezes Grzegorz Miechowski wypowiadał się na ten temat wielokrotnie), że jeśli Spółkę stać będzie na wypłatę dywidendy (nie kolidowało to będzie z planami inwestycyjnymi), taka dywidenda zostanie wypłacona.
Poniżej wklejam akapit z naszego prospektu emisyjnego (str. 189) zawierający nasze stanowisko w sprawie dywidend. Przypomnę, że prospekt został opublikowany w grudniu 2015 r.
Zasady polityki Zarządu Emitenta co do wypłaty dywidendy w okresie najbliższych trzech lat obrotowych nie zostały jeszcze ustalone, z zastrzeżeniem poniższego:
Zarząd planuje rekomendować Walnemu Zgromadzeniu przeznaczenie zysku w najbliższych trzech latach obrotowych w pierwszej kolejności na realizację celów rozwojowych Grupy Emitenta. Skierowanie przez Zarząd do Walnego Zgromadzenia wniosku w sprawie wypłaty dywidendy będzie uzależnione od poziomu generowanych nadwyżek finansowych oraz przewidywanych wydatków inwestycyjnych. "

Panie Darku, widze iz zgadzamy sie iz gotowka nie powinna lezec na koncie bankowym - a skoro spolka ma jej nadmiar (vide wypodziedz akcjonariusza WatchDog ns SW ze spolka jest oczywiscie nadplynna ) to rozumiem ze pomysl z dywidenda nie jest irracjonalny jak sie poczatkowo wydawalo ?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr kwie 06, 2016 3:07 pm

Dzień dobry
Obecne stanowisko Zarządu i Spółki w sprawie dywidendy zamyka się w akapicie z prospektu emisyjnego. Myślę, że nie ma sensu dłużej drążyć tematu.

Pozwolę sobie też w tym miejscu odpowiedzieć na pytanie dotyczące technologii VR w Industrialu. Z uwagą przyglądamy się wszelkim trendom rynkowym, w tym technologii VR. Testowaliśmy i testujemy w Spółce urządzenia różnych producentów i, jak na razie, nie znajdujemy dla nich zastosowania w grze, nad którą pracujemy obecnie. VR zdecydowanie lepiej sprawdza się w grach akcji czy symulatorach, które wymagają błyskawicznych (odruchowych) reakcji graczy na nowe zdarzenia. Industrial, co podkreślaliśmy wielokrotnie, będzie grą dla dojrzałych graczy, wymagającą myślenia i zastanowienia. W takim środowisku technologie VR sprawdzają się "średnio" i nie wnoszą wartości dodanej.
Pozdrawiamy.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

czw kwie 07, 2016 12:15 pm

Wypłata dywidendy to najgłupsza rzecz jaka Spółka może zrobic obecnie!!!
Ktos kto to proponuje kompletnie nie zna sie na tym biznesie. Dzis może sie komus wydawać ze gotówki jest za dużo
ale co bedzie jak Industrial nie bedzie hitem i nie zapewni przychodów na odpowiednim poziomie? co w przypadku gdy jutro Zarząd wpadnie na pomysł pisania nowego tytułu i rozbudowy studia? skad wtedy wezmą środki na ten cel? Kredyt obligi czy nowa emisja jak u giełdowej konkurecji? Zawsze lepiej mieć nadmiar gotówki niz jej brak.
malgoga
Posty: 6
Rejestracja: czw cze 18, 2015 11:47 am

pt kwie 08, 2016 2:26 pm

Witam w wywiadzie Pan Miechowski mówi o premierze gry Indriustal w 2016 , coś sie zmieniło ?
tps://www.youtube.com/watch?v=vO3GHlhraJE
Już wiem , nie spojrzałam na datę utworzenia a datę dodania
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

ndz kwie 17, 2016 6:25 pm

Ciekawa audycja na Giermaszu o grach które były oraz o perspektywach bliższych i dalszych oraz o innych przedsięwzięciach.
http://radioszczecin.pl/212,2432,160420 ... wiedzinach
Zajączkowski jest jaki jest ale mówił dość interesująco w tym także o targach PAX. Myślę, że czas spędzony ciekawiej niż na konferencji .... ;)
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn kwie 18, 2016 1:11 pm

To nagranie jest faktycznie dużo ciekawsze od konferencji. Wiele obiecuje na przyszłość, a przy okazji nie niesie ze sobą tak negatywnego ładunku emocji, jakiego to mieliśmy okazję wysłuchać na konferencji. Tam nawet słynne "jest ogień" brzmiało jakby Prezes chciał wykręcić 998 i ogłosić ewakuację budynku.

Pytania:
1. 20 kwietnia ogłaszacie gierkę LP na PAX czy jednak w trakcie targów, czyli w dniach 22-24 kwietnia?

2. Trailer Industriala. Fajnie, że Platige, ale pamiętacie o obietnicy, że pierwszy zwiastun ma pokazywać grę w akcji, a nie być jedynie filmikiem niczym reklamy Mobile Strike z Arnoldem?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn kwie 18, 2016 1:46 pm

Dzień dobry
Ad. 1. Precyzując, 20 kwietnia ekipa 11 bit studios i przedstawiciel zewnętrznego studia produkującego grę, którą wydamy w ramach 11 bit launchpad (sygnalizuję, że zmieniamy tę markę na 11 bit publishing), wylatują do Bostonu. Same targi rozpoczynają się w piątek 22 marca. Dlatego w piątek przed południem (czasu polskiego) przedstawimy "światu" nową grę, czyli m.in. materiały prasowe, trailer itp. Uczestnicy bostońskiej imprezy będą w nią mogli też zagrać na naszym stoisku.
Ad. 2. Platige Image na potrzeby "Industriala" stworzy kilka filmów, które będą miały za zadanie zbudować zainteresowanie grą. Naturalne jest, że pierwszy film (teaser) będzie zatem dość ogólny a każdy kolejny będzie pokazywał coraz więcej szczegółów. Napięcie i emocje towarzyszące premierze muszą być bowiem stopniowane. Nie możemy wyłożyć od razu "kawy na ławę" na pół roku przed premierą pokazując grę "od podszewki". Możemy jednaK zapewnić, że już pierwszy film pozwoli dobrze wczuć się w klimat gry, nad którą obecnie pracujemy.
Pozdrawiamy.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt kwie 19, 2016 1:13 pm

Dzień dobry
Sygnalizuję małą zmianę planów odnośnie rozpoczęcia kampanii informacyjnej dotyczącej gry stworzonej przez zewnętrzne studio (11 bit studios będzie jej wydawcą), którą będziemy pokazywać na PAX East w Bostonie w ten weekend. Pierwsze wiadomości na ten temat przekażemy na rynek dzień wcześniej niż zakładaliśmy do tej pory, bo już w czwartek przed południem (polskiego czasu). Wytłumaczenie jest proste. W piątek część mediów pracuje już na pół gwizdka więc szansa, że zauważą nasz tytuł i zainteresują się nim, byłaby mniejsza.
Pozdrawiamy.
ODPOWIEDZ