Prognozy

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Amery
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 6:15 pm

czw maja 29, 2014 8:27 pm

Kiedy akcje 11 bit studios SA będą po 100 zł?

1. Gdy Spółka stanie się wiarygodna, czyli przez 3 lata będzie poprawiała stale wyniki finansowe w tempie odpowiednim dla tak małej firemki.

2. Malutki rozmiar firmy stanowi szansę dla rocznych wzrostów kapitałów własnych po 300-500%. Jako przykład podaję spółkę, która niedawno zadebiutowała na NYSE: KING Digital Entertainment PLC. W roku 2013 jej kapitały własne wzrosły o 283,15%. pomimo kapitalizacji spółki na poziomie 5,12 mld USD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co Wy na to? Czy 11 bit stać na 1000% wzrostu kapitałów własnych?

3. N/Spółka powinna starać się, aby I kwartał 2014 r. był ostatnim kwartałem, w którym wykazała straty. Prowadząc tak dużo projektów powinna starać się o wypuszczenie w każdym kwartale czegoś nowego, niekoniecznie na skalę Wiedźmina. Rozumiem, że taka szansa istnieje w pozostałych trzech miesiącach br.
Jakub Kowalski
Posty: 46
Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm

pt maja 30, 2014 10:29 am

Amery pisze:2. Malutki rozmiar firmy stanowi szansę dla rocznych wzrostów kapitałów własnych po 300-500%. Jako przykład podaję spółkę, która niedawno zadebiutowała na NYSE: KING Digital Entertainment PLC. W roku 2013 jej kapitały własne wzrosły o 283,15%. pomimo kapitalizacji spółki na poziomie 5,12 mld USD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co Wy na to? Czy 11 bit stać na 1000% wzrostu kapitałów własnych?
Ja się tylko wtrącą z gorącą prośbą, żeby nie podawać Kinga jako przykładu czegokolwiek. Równie dobrze można podać przykład firmy Apple na to, że da się wymyślić telefon, a potem go sprzedać.

King pomimo niesamowitych wyników boryka się z tym, że jest dzieckiem jednej gry (i to nie swojej pierwszej, ani nie drugiej), czyli Candy Crush Saga. Nawet w podsumowaniu Q1'14 chwalą się, że bookings w CCS spadły z 78% wszystkich bookingów firmy (!) do 64%, co i tak jest gigantyczną liczbą przy takiej liczbie gier, jaką ma King. Bookings, w rozumieniu amerykańskich spółek, to, mówiąc po naszemu, "kasa, którą gracze wydali na diamenciki, ale jeszcze tych diamencików nie zużyli na IAP (in-app purchases)".
Amery
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 6:15 pm

pt maja 30, 2014 2:41 pm

Takie krótkie podsumowanie KINGa:

"King Digital Entertainment plc is an interactive entertainment company. The Company’s games include Candy Crush Saga, Pet Rescue Saga, Farm Heroes Saga, Papa Pear Saga and Bubble Witch Saga. As of December 31, 2013, an average of 128 million DAUs played its games more than 1.2 billion times per day. The Company makes casual games, which appeal to a wide and growing audience. Users access its games for free anywhere and anytime they wish to, either on their mobile devices, through social networks or via its Website, king.com. The combination of wide game appeal, accessibility, and its multi-platform capabilities enables to attract a broad user base, foster viral growth, and create a compelling, fun and social experience.The Company operates in developing and monetizing casual online and mobile games. As of December 31, 2013, the Company had a massive network of 324 million monthly users. "

Jak dla mnie dane liczbowe są porażające, nawet jeśli wyniki KINGa są malejące: 324 miliony użytkowników w grudniu ubr.!
Czy mamy podobne dane dla Anomaly...? Nawet jeśli są nieporównywalne ze względu na inny rodzaj gier?
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

pt maja 30, 2014 7:08 pm

Amery nie wiem kim ty jestes ale ty sie marnujesz chłopie z taka wiedza zakładaj Spółke wchodz na giełde pisz gry szybciej bedziesz miliarderem niż dajac dobre rady innym :ugeek:

ps: twoje wymagania sa lekko z kosmosu :roll:
Amery
Posty: 6
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 6:15 pm

pt maja 30, 2014 9:54 pm

Do Graf78

Gdy czytałem Twoje odlotowe sugestie odnośnie przeprowadzenia dual-listingu 11 Bit Studios na Nasdaq, czyli spółeczki o kapitałach dużego sklepu spożywczego, to byłem przekonany, że liczba "78" przy Twoim nicku oznacza datę urodzenia Twojego Taty.

Bez złośliwości sugeruję Ci jednak, żebyś w przyszłości jeszcze się baaaaaaardzo dużo uczył nt. inwestowania, a tymczasem pograj sobie w Anomaly i wyluzuj. I nie krytykuj mądrzejszych i zapewne starszych kolegów.

Poważnie mówiąc to wierzę, że jeśli Spółka nie zawiedzie moich oczekiwań to w ciągu 3-5 lat będę przynajmniej milionerem. Dlatego w miarę możliwości będę służył spółce dobrymi radami, wynikającymi z wielu lat doświadczeń na giełdzie. Poza tym zrozum, że ja nie udzielam rad innym - udzielam rad zarządowi Spółki, której jestem małym akcjonariuszem.

To co robię traktuję bardzo poważnie.
Graf78
Posty: 148
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 9:22 pm

pt maja 30, 2014 11:57 pm

Zarząd to profesjonaliści w tworzeniu gier, a wymadrzanie sie na forum przykleja ci łatke "upierdliwca" - a ja nie lubie takich i stara ekipa też nie. Ja jestes specem od gry na giełdzie z wieloletnim stażem to szukaj innych spółek ta nie jest spekulacyjna tam sie szybciej dorobisz.
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

sob maja 31, 2014 3:07 am

Mamy prognozy dla PM:

ZWZ zwołane na 27 czerwca, jest program motywacyjny (o którym wszyscy wiedzieli) i jego główne cele:

Nieniniejszym ustala się trzy cele ogólne w okresie trwania Programu
Motywacyjnego:
1.
Skonsolidowane przychody i dochód brutto łącznie w latach 2014-2016 dla
grupy 11 bit studios S.A powinien wynieść:
a) przychody łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 62 153 000 (słownie:
sześćdziesiąt dwa miliony sto pięćdziesiąt trzy tysiące) złotych;
b) zysk brutto łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 7 835 000 (słownie:
siedem milionów osiemset trzydzieści pięć tysięcy) złotych.
2.
Przychody i dochód brutto łącznie w latach 2014-2016 dla spółki Games
Republic Limited:
a) przychody łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 41 118 000 (słownie:
czterdzieści jeden milionów sto osiemnaście tysięcy) złotych;
b) zysk brutto łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 2 521 000 (słownie:
dwa miliony pięćset dwadzieścia jeden tysięcy) złotych.
3.
Przychody i dochód brutto łącznie w latach 2014-2016 dla działu wydawniczego
11 bit launchpad:
a) przychody łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 21 790 000 (słownie:
dwadzieścia jeden tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt tysięcy) złotych;
b) zysk brutto łącznie w latach 2014-2016 w wysokości 8 586 000 (słownie:
osiem milionów pięćset osiemdziesiąt sześć tysięcy) złotych.

Moim zdaniem tu jest blad bo 2 i 3 powinny sumowac sie do 1:).

Prosze kogos ze spolki o wyjasnienie powyzszej kwestii.
reggaer
Posty: 45
Rejestracja: czw kwie 03, 2014 8:42 pm

sob maja 31, 2014 7:56 am

Imo to 3 różne kawałki, a więc 1+2+3. Tylko wtedy suma jest ambitna ( zysk średnio 6 mln rocznie) = błędu brak
ODPOWIEDZ