hazard --> proszę pamiętać, od czego Humble startował - od sprzedaży pakietów w modelu pay-what-you-want, na widok którego wszyscy pukali się w głowę i mówili, że to się nie może udać. Przez długi czas budowano bazę i userów, i developerów. Dzisiejszy Humble Store to pochodna tego potężnego ruchu, który kupuje pakiety gier za centa.
inwestor --> sortowaniem zajmujemy się właśnie teraz, powinniśmy przed weekendem mieć już na stronie sortowanie po cenie oraz filtry na wszelkie rodzaje promocji (wszystko zresztą opiszemy na blogu). Odnośnie problemu technicznego - powinieneś mieć na skrzynce mail od nas, za pomocą linka z tego maila wrócisz do procesu rejestracyjnego.
temat --- Games Republic
Oczywiście zdaje sobie sprawę, że trudno tutaj dokładnie porównywać sytuacji HB i GR, wiem również o ogromnej bazie użytkowników i popularności HB, które miało w momencie startu ich sklepu - dlatego też przyjąłem mnożnik czasu x4 do osiągnięcia podobnego poziomu. Wszystko oczywiście z założeniem, że model działania GR chwyci.hazard --> proszę pamiętać, od czego Humble startował - od sprzedaży pakietów w modelu pay-what-you-want, na widok którego wszyscy pukali się w głowę i mówili, że to się nie może udać. Przez długi czas budowano bazę i userów, i developerów. Dzisiejszy Humble Store to pochodna tego potężnego ruchu, który kupuje pakiety gier za centa.
Mam nadzieje,że GR jest tak elastycznie zaprojektowany, że kiedyś będzie możliwe zrobienie wyprzedaży per front store - czyli lepsza integracja wydawca-blogger, czy też przeciągniecię na swoją stronę bezpośrednio developerów - gdzie w swoich dedykowanych frontstorach będą oferować swoje gry z większym rabatem.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm
Mamy bardzo dobrą reakcję na naszą promocję (Anomaly: Warzone Earth wraz z kluczem steamowym za rejestrację). Liczba użytkowników znacząco się zwiększa, monitorujemy, odcinamy boty (to nieuniknione niestety), pochwalimy się liczbą użytkowników, gdy będzie ich odpowiednio dużo. Ale z przyrostu jesteśmy bardzo-bardzo zadowoleni.
Jeśli nie jest to tajemnicą handlową to proszę odpisać kto ponosi koszty przecen na GR.
Przykładowo gra kosztuje w normalnej cenie 40$. W przecenie jest za 10$.
Jako akcjonariusz mam nadzieję, że przychody rozkładają się wówczas następująco:
7$ otrzymuje developer lub wydawca,
1,5$ otrzymuje "podsklep"
1,5$ otrzymuje GR
Czy jest może tak, że w celu zwiększenia popularności serwisu sprzedajecie grę poniżej kosztów zakupu?
To pytanie mi się zrodziło, gdy porównałem cenę "jakiejś" gry na Steamie i w GR.
Cena "jakiejś" gry na Steamie wynosiła bodajże 9,99$, a w GR 6,99$. Co prawda promocja tam trwała tydzień dłużej, ale cena na GR była konkurencyjna. Jeśli trzeba będzie to jeszcze raz odszukam ten przykład.
Jeśli można o tym mówić to proszę o odpowiedź jak to funkcjonuje.
Przykładowo gra kosztuje w normalnej cenie 40$. W przecenie jest za 10$.
Jako akcjonariusz mam nadzieję, że przychody rozkładają się wówczas następująco:
7$ otrzymuje developer lub wydawca,
1,5$ otrzymuje "podsklep"
1,5$ otrzymuje GR
Czy jest może tak, że w celu zwiększenia popularności serwisu sprzedajecie grę poniżej kosztów zakupu?
To pytanie mi się zrodziło, gdy porównałem cenę "jakiejś" gry na Steamie i w GR.
Cena "jakiejś" gry na Steamie wynosiła bodajże 9,99$, a w GR 6,99$. Co prawda promocja tam trwała tydzień dłużej, ale cena na GR była konkurencyjna. Jeśli trzeba będzie to jeszcze raz odszukam ten przykład.
Jeśli można o tym mówić to proszę o odpowiedź jak to funkcjonuje.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm
Na dotychczasowych promocjach zawsze zarabialiśmy (to naturalny sposób działania sklepów). Nie wykluczamy natomiast (w wypadku hiper-gorących tytułów) tworzenia promocji po kosztach.
A kiedy możemy spodziewać się takich tytułów? W ciągu pierwszego miesiąca działania GR pojawiło się 19 nowych tytułów i na razie brakuje tych najlepszych/najpopularniejszych pozycji indie.(w wypadku hiper-gorących tytułów)
Za pozytyw oceniam "wyłączny" preorder Spintires. Mam nadzieję, że ten GR będzie dobrą platformą do tego typu akcji. Czy IMGN.pro ma swój sklep (nie widzę go na liście) czy sprzedaje grę w inny sposób?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr maja 07, 2014 5:27 pm
Wystarczy wejść na buy.spintires.com - IMGN.PRO ma link i widget.
Z głośnymi tytułami indie jest tak, że zwykle robią się głośne PO premierze. Mamy otwartych bardzo dużo rozmów z autorami potencjalnych hitów, ale wcześniejsze tytuły również dodajemy.
Z dużych rzeczy - zachęcam do zajrzenia właśnie teraz na Games Republic, dodaliśmy Space Engineers, bardzo głośny tytuł (ostatnio przekroczył pół miliona sprzedanych egzemplarzy).
Z głośnymi tytułami indie jest tak, że zwykle robią się głośne PO premierze. Mamy otwartych bardzo dużo rozmów z autorami potencjalnych hitów, ale wcześniejsze tytuły również dodajemy.
Z dużych rzeczy - zachęcam do zajrzenia właśnie teraz na Games Republic, dodaliśmy Space Engineers, bardzo głośny tytuł (ostatnio przekroczył pół miliona sprzedanych egzemplarzy).
To wiem, interesuje mnie raczej dlaczego nie ma ich na liście wszystkich sklepów. Czy to inny rodzaj sprzedaży?Wystarczy wejść na buy.spintires.com - IMGN.PRO ma link i widget.
Super. Liczę na więcej głośniejszych tytułów co pozwoli zachęcić wiekszą liczbę osób do przyjęcia "obywatelstwa" Powodzenia.Z dużych rzeczy - zachęcam do zajrzenia właśnie teraz na Games Republic, dodaliśmy Space Engineers, bardzo głośny tytuł (ostatnio przekroczył pół miliona sprzedanych egzemplarzy).