Widzę, że jesteś jak rabuś, który złapany na gorącym uczynku woła, że chciał tylko pożyczyć... Dobrze wiesz, że dyskusja dotyczyła gry, którą zamierza wyprodukować 11 bit, a nie projektów wydawnictwa. Bądź mężczyzną i przyznaj się do błędu zamiast iść w zaparte.topfacet pisze: Owszem, czytam ze zrozumieniem:
"Równolegle, w ramach 11 bit launchpad, trwają prace nad trzema kolejnymi tytułami"
Nowa gra - "Industrial"
-
- Posty: 44
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pt wrz 11, 2015 12:56 pm
właśnie przez takich inwestorów indywidualnych jak "topfacet" kurs jest stosunkowo nisko do możliwości.
Dlatego z optymizmem czekam na debiut na gpw gdzie (mam nadzieję) wejdą bardziej poważni, z większa wiedza, analizami i racjonalni inwestorzy instytucjonalni.
Firma 11 bit ma wydać w 2016r. w sumie 4 gry (taki plan).
Mają 4 szanse na choćby powtórzenie sukcesu twom. Mogą zarobić 4 razy tyle, a mogą i nic. Do tego GR może coś zarobi. Z konsol też coś może skapnie.
I to powinno być kwestią (ryzyka) braną pod uwagę przez inwestorów. Czepianie się jakiejś wypowiedzi wymyślonej na szybko to amatorszczyzna jaką wieje na new connect od wielu inwestorów. Trzeba spokojnie czekać na gpw i rozwój nowych gier.
Dlatego z optymizmem czekam na debiut na gpw gdzie (mam nadzieję) wejdą bardziej poważni, z większa wiedza, analizami i racjonalni inwestorzy instytucjonalni.
Firma 11 bit ma wydać w 2016r. w sumie 4 gry (taki plan).
Mają 4 szanse na choćby powtórzenie sukcesu twom. Mogą zarobić 4 razy tyle, a mogą i nic. Do tego GR może coś zarobi. Z konsol też coś może skapnie.
I to powinno być kwestią (ryzyka) braną pod uwagę przez inwestorów. Czepianie się jakiejś wypowiedzi wymyślonej na szybko to amatorszczyzna jaką wieje na new connect od wielu inwestorów. Trzeba spokojnie czekać na gpw i rozwój nowych gier.
-
- Posty: 8
- Rejestracja: pt wrz 11, 2015 12:56 pm
mierzysz doświadczenie liczbą postów?
możesz sobie mieć ich akcje od początku istnienia firmy, nie zmienia to faktu
możesz sobie mieć ich akcje od początku istnienia firmy, nie zmienia to faktu
Mamy zapowiedź premiery Industrial na koniec 2016 roku. Wiadomo, że produkcja gry to proces twórczy i możliwe jest że prace mogą się jeszcze przedłużyć - wszak najważniejsza jest jakość i zadowolenie graczy.
Wiemy, że inwestorzy i gracze dowiedzą się więcej o samej grze na przełomie Q1 i Q2 - czy może Pań jednak zdradzić na jakie platformy przygotowywana jest gra oraz jaka będzie kolejność jej wprowadzania (konsole => PC => mobile)?
Wiemy, że inwestorzy i gracze dowiedzą się więcej o samej grze na przełomie Q1 i Q2 - czy może Pań jednak zdradzić na jakie platformy przygotowywana jest gra oraz jaka będzie kolejność jej wprowadzania (konsole => PC => mobile)?
Dzień dobry
Zakładamy, że "Industrial", inaczej niż "TWoM" zostanie jednocześnie wydany w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4.
W tym miejscu pozwolę też sobie odnieść się do zarzutów, że wciąż przesuwamy premierę "Industriala". Nie będziemy się wypierać, że pierwotnie była planowana na koniec 2015 r. Przesunęliśmy ją, bo sukces, w tym finansowy "TWoM" sprawił, że możemy sobie pozwolić na dłuższe prace nad kolejnym tytułem, dzięki czemu będzie on większy, ciekawszy i lepszy graficznie a zatem o dużo większym potencjale komercyjnym. Wielokrotnie deklarowaliśmy też, że chcemy z kampanią promocyjną "Industriala" ruszyć na ok. pół roku przed premierą gry (podobnie rozegraliśmy to w przypadku "TWoM"). Prosty rachunek podpowiada, że skoro o szczegółach "Industriala" chcemy powiedzieć na przełomie I i II kwartału 2016 r., to premiera będzie możliwa jesienią 2016 r. (czyli pod koniec roku). Nigdzie nie obiecywaliśmy, że będzie to wcześniej. Nie będziemy przyspieszać premiery i wypuszczać na rynek niedopracowany produkt bo to byłby, z perspektywy długoterminowego rozwoju spółki, strzał w kolano.
Pozdrawiamy.
Zakładamy, że "Industrial", inaczej niż "TWoM" zostanie jednocześnie wydany w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4.
W tym miejscu pozwolę też sobie odnieść się do zarzutów, że wciąż przesuwamy premierę "Industriala". Nie będziemy się wypierać, że pierwotnie była planowana na koniec 2015 r. Przesunęliśmy ją, bo sukces, w tym finansowy "TWoM" sprawił, że możemy sobie pozwolić na dłuższe prace nad kolejnym tytułem, dzięki czemu będzie on większy, ciekawszy i lepszy graficznie a zatem o dużo większym potencjale komercyjnym. Wielokrotnie deklarowaliśmy też, że chcemy z kampanią promocyjną "Industriala" ruszyć na ok. pół roku przed premierą gry (podobnie rozegraliśmy to w przypadku "TWoM"). Prosty rachunek podpowiada, że skoro o szczegółach "Industriala" chcemy powiedzieć na przełomie I i II kwartału 2016 r., to premiera będzie możliwa jesienią 2016 r. (czyli pod koniec roku). Nigdzie nie obiecywaliśmy, że będzie to wcześniej. Nie będziemy przyspieszać premiery i wypuszczać na rynek niedopracowany produkt bo to byłby, z perspektywy długoterminowego rozwoju spółki, strzał w kolano.
Pozdrawiamy.
Czy jest jakiś szczególny powód dla którego ta informacja nie znalazła się w prospekcie emisyjnym GPW?Zakładamy, że "Industrial", inaczej niż "TWoM" zostanie jednocześnie wydany w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4
To przeoczenie, została uznana ze nieistotną czy po prostu nikt nie pomyślał?
Próbuję lepiej zrozumieć wasz sposób komunikowania z rynkiem, stąd moje pytanie, aczkolwiek niektórzy akcjonariusze mają o to przesadny żal.
Pozdrawiam
Panie Darku, przyłączam się do powyższego pytania. Ta informacja ma duże znaczenie dla przychodów spółki w 2016 roku, więc spółka nie tylko powinna była, ale i miała prawny obowiązek umieścić ją w prospekcie emisyjnym. Dlaczego tak istotna informacja została pominięta w treści prospektu i dowiadujemy się o niej dopiero na forum?t0m4s pisze:Czy jest jakiś szczególny powód dla którego ta informacja nie znalazła się w prospekcie emisyjnym GPW?Zakładamy, że "Industrial", inaczej niż "TWoM" zostanie jednocześnie wydany w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4
To przeoczenie, została uznana ze nieistotną czy po prostu nikt nie pomyślał?
Próbuję lepiej zrozumieć wasz sposób komunikowania z rynkiem, stąd moje pytanie, aczkolwiek niektórzy akcjonariusze mają o to przesadny żal.
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
oto jak z bardzo dobrej informacji zrobic bardzo złą........
Ja również proszę o ustosunkowanie się do tej kwestii. Oprócz tego, że brak było takiej informacji w prospekcie to jeszcze spółka w jednym z wywiadów komunikowała - ustami prezesa - że zamierza wydawać Industriala stopniowo na kolejne platformy tak jak robi to z TWOM.2BII!2B pisze:Panie Darku, przyłączam się do powyższego pytania. Ta informacja ma duże znaczenie dla przychodów spółki w 2016 roku, więc spółka nie tylko powinna była, ale i miała prawny obowiązek umieścić ją w prospekcie emisyjnym. Dlaczego tak istotna informacja została pominięta w treści prospektu i dowiadujemy się o niej dopiero na forum?t0m4s pisze:Czy jest jakiś szczególny powód dla którego ta informacja nie znalazła się w prospekcie emisyjnym GPW?Zakładamy, że "Industrial", inaczej niż "TWoM" zostanie jednocześnie wydany w wersji na komputery PC oraz konsole Xbox One i PS4
To przeoczenie, została uznana ze nieistotną czy po prostu nikt nie pomyślał?
Próbuję lepiej zrozumieć wasz sposób komunikowania z rynkiem, stąd moje pytanie, aczkolwiek niektórzy akcjonariusze mają o to przesadny żal.