Dzień dobry
Publiczne zapowiadanie promocji z dużym wyprzedzeniem a zwłaszcza podawanie jej szczegółów, raczej nie przysłużyłoby się bieżącej sprzedaży gry. Mamy oczywiście przygotowane scenariusze jak stymulować sprzedaż w tym gorącym dla branży okresie ale na razie wolimy zostawić je dla siebie. Prosimy o wyrozumiałość i trochę cierpliwości.
Pozdrawiamy.
This War Of Mine
Dzień dobry
W ramach zapowiadanej aktualizacji TWoM (dotyczyła będzie wersji na PC dostępnej na Steam a nie, jak Pan pisze, wersji mobilnych na urządzenia z systemami Android i iOS) udostępnimy kolejne narzędzia dla moderów pozwalające im jeszcze głębiej "wejść w grę". Podobną aktualizację zrobiliśmy jesienią gdy pozwoliliśmy graczom na wymienianie się scenariuszami.
Pozdrawiamy
W ramach zapowiadanej aktualizacji TWoM (dotyczyła będzie wersji na PC dostępnej na Steam a nie, jak Pan pisze, wersji mobilnych na urządzenia z systemami Android i iOS) udostępnimy kolejne narzędzia dla moderów pozwalające im jeszcze głębiej "wejść w grę". Podobną aktualizację zrobiliśmy jesienią gdy pozwoliliśmy graczom na wymienianie się scenariuszami.
Pozdrawiamy
Dzień dobry,
dziękuję za odpowiedź dotyczącą aktualizacji TWoM.
Na ten moment mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie:
w jaki sposób 11bit będzie księgował sprzedaż pudełkowej wersji TWoM na konsole. W przypadku fizycznej gry (jak sądzę) są (mogą być) dwa poziomy sprzedaży:
1. dystrybutor => sieci handlowe (sklepy)
2. sieci handlowe => klient
Jakie rozwiązanie stosuje Spółka?
pozdrawiam
dziękuję za odpowiedź dotyczącą aktualizacji TWoM.
Na ten moment mam jeszcze jedno pytanie, a mianowicie:
w jaki sposób 11bit będzie księgował sprzedaż pudełkowej wersji TWoM na konsole. W przypadku fizycznej gry (jak sądzę) są (mogą być) dwa poziomy sprzedaży:
1. dystrybutor => sieci handlowe (sklepy)
2. sieci handlowe => klient
Jakie rozwiązanie stosuje Spółka?
pozdrawiam
Dzień dobry
Przypomnę, że wydawcą "TWoM:TLO" jest Deep Silver (marka wydawnicza Koch Media), której to firmie udzieliliśmy stosownej licencji na wydanie gry. Naszymi przychodami ze sprzedaży "TWoM:TLO" będą zatem opłaty licencyjne, które będzie uiszczał Deep Silver (czyli licencjobiorca) z tytułu sprzedaży każdego egzemplarza gry (nie należy tego utożsamiać z ilością wyprodukowanych pudełek z naszą grą, które trafią do sklepów na całym świecie).
Pozdrawiamy
Przypomnę, że wydawcą "TWoM:TLO" jest Deep Silver (marka wydawnicza Koch Media), której to firmie udzieliliśmy stosownej licencji na wydanie gry. Naszymi przychodami ze sprzedaży "TWoM:TLO" będą zatem opłaty licencyjne, które będzie uiszczał Deep Silver (czyli licencjobiorca) z tytułu sprzedaży każdego egzemplarza gry (nie należy tego utożsamiać z ilością wyprodukowanych pudełek z naszą grą, które trafią do sklepów na całym świecie).
Pozdrawiamy
Z wiadomości na FB wynika, że TWoM został grą roku w google play - Gratulacje!
Czy to nie jest dobry moment aby zrobić mocną promocję cenową (cena 14,99 mocno ogranicza sprzedaż)? Oczywiście zarówno na iOS jak i android
Z jakiego powodu TWoM nie jest prezentowany w poniższym zestawieniu?
https://play.google.com/store/apps/coll ... bestof2015
Czy to nie jest dobry moment aby zrobić mocną promocję cenową (cena 14,99 mocno ogranicza sprzedaż)? Oczywiście zarówno na iOS jak i android
Z jakiego powodu TWoM nie jest prezentowany w poniższym zestawieniu?
https://play.google.com/store/apps/coll ... bestof2015
Przyznam, że już jestem trochę zniecierpliwiony ponad roczną konsolidacją kursu - skuteczne promocje iOS/android (awans to TOP100 grossing) mogą przynieść wybicie...
Ufam, że Zarząd 11bit doskonale zdaje sobie sprawę z wpływu ceny na sprzedaż, zwłaszcza w kanale mobilnym. Rozumiem także troskę o monetyzację TWoM w kolejnych kwartałach (premiera TWoM:TLO).
Trzymam kciuki aby udało się uzyskać bardzo dobre pozycjonowanie w sklepach przy obniżonej cenie!
pozdrawiam
Ufam, że Zarząd 11bit doskonale zdaje sobie sprawę z wpływu ceny na sprzedaż, zwłaszcza w kanale mobilnym. Rozumiem także troskę o monetyzację TWoM w kolejnych kwartałach (premiera TWoM:TLO).
Trzymam kciuki aby udało się uzyskać bardzo dobre pozycjonowanie w sklepach przy obniżonej cenie!
pozdrawiam
Po premierze wersji gry na smartphony, na Androidzie widać bardzo wyraźny wzrost sprzedaży. Przed premierą tej wersji gra była w rankingach między 400 a 500 pozycją, a teraz, mimo wysokiej ceny, utrzymuje się w pierwszej setce płatnych gier. Czy spółka może podać o ile wzrosła sprzedaż na Androidzie po tej premierze? Oczywiście nie chodzi mi o liczbę kopii, tylko przybliżony mnożnik – 2x, 3x, etc.