Na pewnym forum na S. pojawiły się głosy obawy o stan zaawansowania prac nad industrialem, proszę zatem o skomentowanie wywiadu Marka Ziemaka i jego fragmentu:
"We are already working on an different project right now… SLOWLY STARTING."
Czy chodzi tu o Industrial czy o inny projekt?
chodzi o ten wywiad:
https://www.youtube.com/watch?v=aOMRL60vB5o
Nowa gra - "Industrial"
-
- Posty: 44
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am
A potrafisz logicznie myśleć? Jeżeli chodziłoby o inny projekt niż Industrial to by oznaczało, że zawiesili lub zerwali prace nad Industrialem, bo w wywiadzie jest mowa o jedynie jednym nowym projekcie nad którym obecnie pracują...topfacet pisze:Dla mnie wcale nie jest to takie oczywiste, gdyż być może pracują jeszcze nad czymś innym.
Dzień dobry
Z uwagą śledzimy dyskusje toczone przez inwestorów na różnych forach, w których żywo komentowany jest ostatni wywiad Marka Ziemaka. Chcąc przeciąć spiskowe teorie wyjaśniamy zatem, że obecnie zdecydowana większość naszego zespołu pracuje nad "Industrialem", który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą. Pojedyncze osoby są jeszcze zaangażowane w "TWoM" (pracują nad kolejnymi DLC, które ujrzą światło dzienne w przyszłości i podtrzymają zainteresowanie tytułem). Ich "misja" niedługo się zakończy. Wkrótce wspomniane osoby zostaną przesunięte do "Industriala" bądź zasilą nowo tworzony zespół, który zacznie testować/sprawdzać pomysły na nowe gry (gromadziliśmy takie pomysły przez kilka ostatnich kwartałów w "szufladach"). Wybierzemy jeden, który trafi do produkcji i będzie "następcą" Industriala, czyli że jego premiera będzie możliwa najwcześniej w 2017 r.
Równolegle, w ramach 11 bit launchpad, trwają prace nad trzema kolejnymi tytułami, które planujemy wydać w 2016 r. Są tworzone przez zewnętrzne studia. To gry z gatunku indie. "Industrial", przypomnę, będzie już grą większą, droższą a zatem z większym potencjałem komercyjnym niż "TWoM".
Pozdrawiamy.
Z uwagą śledzimy dyskusje toczone przez inwestorów na różnych forach, w których żywo komentowany jest ostatni wywiad Marka Ziemaka. Chcąc przeciąć spiskowe teorie wyjaśniamy zatem, że obecnie zdecydowana większość naszego zespołu pracuje nad "Industrialem", który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą. Pojedyncze osoby są jeszcze zaangażowane w "TWoM" (pracują nad kolejnymi DLC, które ujrzą światło dzienne w przyszłości i podtrzymają zainteresowanie tytułem). Ich "misja" niedługo się zakończy. Wkrótce wspomniane osoby zostaną przesunięte do "Industriala" bądź zasilą nowo tworzony zespół, który zacznie testować/sprawdzać pomysły na nowe gry (gromadziliśmy takie pomysły przez kilka ostatnich kwartałów w "szufladach"). Wybierzemy jeden, który trafi do produkcji i będzie "następcą" Industriala, czyli że jego premiera będzie możliwa najwcześniej w 2017 r.
Równolegle, w ramach 11 bit launchpad, trwają prace nad trzema kolejnymi tytułami, które planujemy wydać w 2016 r. Są tworzone przez zewnętrzne studia. To gry z gatunku indie. "Industrial", przypomnę, będzie już grą większą, droższą a zatem z większym potencjałem komercyjnym niż "TWoM".
Pozdrawiamy.
-
- Posty: 44
- Rejestracja: pn mar 16, 2015 10:17 am
Zamiast siać plotki, wystarczyło cierpliwie poczekać na odpowiedź ze spółki. Jeżeli potrafisz czytać ze zrozumieniem to obecnie nie pracują na innymi projektami niż TWOM i Industrial.topfacet pisze:Jakbyś miał dostęp do omówień raportów na stronie na S. to byś wiedział, że prawdopodobnie pracują nad innymi projektami już także .
Coś mi się tu nie zgadza:
" który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą"
a wypowiedź:
"We are already working on an different project right now… SLOWLY STARTING."
Zestawiając te dwie wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że chodziło mu o jeden z projektów z 11 bit launchpad?
" który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą"
a wypowiedź:
"We are already working on an different project right now… SLOWLY STARTING."
Zestawiając te dwie wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że chodziło mu o jeden z projektów z 11 bit launchpad?
Owszem, czytam ze zrozumieniem:lelo-pakero pisze:Zamiast siać plotki, wystarczyło cierpliwie poczekać na odpowiedź ze spółki. Jeżeli potrafisz czytać ze zrozumieniem to obecnie nie pracują na innymi projektami niż TWOM i Industrial.topfacet pisze:Jakbyś miał dostęp do omówień raportów na stronie na S. to byś wiedział, że prawdopodobnie pracują nad innymi projektami już także .
"Równolegle, w ramach 11 bit launchpad, trwają prace nad trzema kolejnymi tytułami"
-
- Posty: 108
- Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm
Panie Darku,Admin pisze:Dzień dobry
Z uwagą śledzimy dyskusje toczone przez inwestorów na różnych forach, w których żywo komentowany jest ostatni wywiad Marka Ziemaka. Chcąc przeciąć spiskowe teorie wyjaśniamy zatem, że obecnie zdecydowana większość naszego zespołu pracuje nad "Industrialem", który już jakiś czas temu wyszedł z fazy koncepcyjnej i produkcja idzie pełną parą. Pojedyncze osoby są jeszcze zaangażowane w "TWoM" (pracują nad kolejnymi DLC, które ujrzą światło dzienne w przyszłości i podtrzymają zainteresowanie tytułem). Ich "misja" niedługo się zakończy. Wkrótce wspomniane osoby zostaną przesunięte do "Industriala" bądź zasilą nowo tworzony zespół, który zacznie testować/sprawdzać pomysły na nowe gry (gromadziliśmy takie pomysły przez kilka ostatnich kwartałów w "szufladach"). Wybierzemy jeden, który trafi do produkcji i będzie "następcą" Industriala, czyli że jego premiera będzie możliwa najwcześniej w 2017 r.
Równolegle, w ramach 11 bit launchpad, trwają prace nad trzema kolejnymi tytułami, które planujemy wydać w 2016 r. Są tworzone przez zewnętrzne studia. To gry z gatunku indie. "Industrial", przypomnę, będzie już grą większą, droższą a zatem z większym potencjałem komercyjnym niż "TWoM".
Pozdrawiamy.
dzięki za wyjaśnienia - <Marek powinien był swoim American English powiedzieć coś w rodzaju: "
we are almost done with a prototype version of the biggest game in Polish game dev industry in its niche called Indie ! we are extremly excited with the new project!
It s co cool like we feel NO ONE HAS EVER DONE ANYTHING LIKE OUR INDUSTRIAL BEFORE" I reckon our colleagues from UBISOFT would be jealous ! its a huge game andoits gonna GROW over next couple of years !!!!"
bp z wcześniejszych wypowiedzi CEO coś takiego mniej więcej wynika