http://www.gamearena.pl/pl//news/sex_appeal_targow_pga/
Jeśli te targety pan Miechowski nazywa "strasznie marketingową gadką", to nie wiadomo czy się śmiać czy płakać, ręce opadają.
Tym razem bez Pozdro.
This War Of Mine
chciałem skomentować to co skomentował już przedmówca
szanowny panie z wąsami co straszysz rynek strasznie marketingową gadką
lepiej się nie wypowiadać o ilości sprzedanych kopii, niż spekulować zakres miedzy 14 a 100 tys
podnieście jeszcze ceny na tablety do 50$ a na smartfony puścicie po 100$ za sztukę wtedy na pewno zarobicie
głównie na promocji w biedronce
szanowny panie z wąsami co straszysz rynek strasznie marketingową gadką
lepiej się nie wypowiadać o ilości sprzedanych kopii, niż spekulować zakres miedzy 14 a 100 tys
podnieście jeszcze ceny na tablety do 50$ a na smartfony puścicie po 100$ za sztukę wtedy na pewno zarobicie
głównie na promocji w biedronce
Problem polega chyba na tym, iż niektórzy w 11 bit nie rozumieją tak oczywistej kwestii że ponad 70% akcji( głosów) właścicielskich jest poza zarządzającymi. To ma o tyle istotne znaczenie ,że są reprezentantami całego akcjonariatu( zarządzając firmą) , a nie tylko swojej małej dyrektorskiej gromadki . Działania oraz przekaz ich powinien być nakierowany ku dobru całego akcjonariatu, a nie tylko na swoje widzimisię, traktując luźno pojęcie profesjonalizmu. Tym właśnie rożni się spółka S.A notowana na rynku od prywatnego folwarku i tego chyba nie rozumieją zarządzający, albo nie chcą zrozumieć, chociaż wydawało się że kumają bazę gdy dziękowali akcjonariuszom za zaufanie w napisach kończących TWoM ( chyba że te podziękowania też były skierowane tylko i wyłącznie do samych siebie). To właśnie dlatego rynek tam mocno nie dowartościowuje 11bit na tle innych spółek, i nie chce jak innym uwierzyć ,że rozwój będzie dynamiczny a profity pieniężne będą w przyszłości się w firmie zwiększać ,pomimo ze to 11b a nie szereg innych firm pokazało że potrafią stworzyć prawdziwego kasowego hita w przeciwieństwie do innych małych growych spółek. Inwestorzy tu czekają tylko i wyłącznie na fakty, nie dając w ogóle kredytu zaufania firmie jak innym spółkom ,co dobitnie widać po wykresach też historycznych C/Z.
Pozdro.
Pozdro.
Witam
Z dostępnych w sieci informacji benchmarkowych wynika, że w przypadku gier konsolowych których produkcja, reklama i wprowadzenie na rynek jest finansowane przez wydawcę, developer może liczyć na przychód w wysokości 10% (+/- kilka procent) półkowej ceny pudełka z grą. W przypadku TWOM: TLO dawałoby to w przybliżeniu kwotę 12-15zł za każde sprzedane pudełko.
Czy te wyliczenia są w przybliżeniu poprawne? Nie chodzi mi o szczegóły umowy, a jedynie o orientacyjny przedział. Chciałbym, by spółka ustosunkowała się do tego, byśmy mogli uniknąć powtórki rozczarowania którego doświadczyliśmy w przypadku pudełkowej dystrybucji TWOM prowadzonej przez Deep Silver. Wtedy z wypiekami na twarzach przeliczaliśmy pozycje na Amazonie na miliony złotych wpływu, a finalnie okazało się że pudełka wygenerowały tylko kilka procent przychodów ze sprzedaży gry.
Dziękuję za odpowiedź.
Z dostępnych w sieci informacji benchmarkowych wynika, że w przypadku gier konsolowych których produkcja, reklama i wprowadzenie na rynek jest finansowane przez wydawcę, developer może liczyć na przychód w wysokości 10% (+/- kilka procent) półkowej ceny pudełka z grą. W przypadku TWOM: TLO dawałoby to w przybliżeniu kwotę 12-15zł za każde sprzedane pudełko.
Czy te wyliczenia są w przybliżeniu poprawne? Nie chodzi mi o szczegóły umowy, a jedynie o orientacyjny przedział. Chciałbym, by spółka ustosunkowała się do tego, byśmy mogli uniknąć powtórki rozczarowania którego doświadczyliśmy w przypadku pudełkowej dystrybucji TWOM prowadzonej przez Deep Silver. Wtedy z wypiekami na twarzach przeliczaliśmy pozycje na Amazonie na miliony złotych wpływu, a finalnie okazało się że pudełka wygenerowały tylko kilka procent przychodów ze sprzedaży gry.
Dziękuję za odpowiedź.
Dzień dobry
Tak jak Pan się domyśla, nie możemy zdradzać szczegółów umowy wydawniczej z Deep Silver. Mogę jednak Pana zapewnić, że 11 bit studios może liczyć na zdecydowanie więcej niż 10 proc. (plus/minus kilka procent) od ceny detalicznej każdego pudełka TWOM:TLO.
Pozdrawiamy.
Tak jak Pan się domyśla, nie możemy zdradzać szczegółów umowy wydawniczej z Deep Silver. Mogę jednak Pana zapewnić, że 11 bit studios może liczyć na zdecydowanie więcej niż 10 proc. (plus/minus kilka procent) od ceny detalicznej każdego pudełka TWOM:TLO.
Pozdrawiamy.
Dajcie panowie spokój, ludzie w 11 bit wrażliwi są i będzie im przykro, a co to poniektórzy może nawet się obrażą , że takie śmieszne ceny zapodajecie. Oni mają inny plan np darmowe dodatki TWoM na PC do innych gier, albo wrzucić do biedronki za 40 PLN, może z dycha PLNna kopii wpadnie do nich , 2.5$ piechotą nie chodzi. Główka pracuje nie ma to tamto.
Pozdro.
Pozdro.
Dzień dobry
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.
Chcielibyśmy przypomnieć, że forum inwestorskie 11 bit studios służy do komunikacji inwestorów i akcjonariuszy ze Spółką i zadawania Spółce pytań, na które staramy się niezwłocznie odpowiadać. Dlatego prosimy uczestników forum o prowadzenie merytorycznych dyskusji na ważne dla zainteresowanych stron tematy. Sygnalizujemy, że posty nie pasujące do tego opisu mogą być usuwane.
Pozdrawiamy.