Nie wiem koledzy o czym wy w ogóle piszecie.
Przeczytajcie jeszcze raz strategie 11b, która póki co się nie zmieniła.
http://www.11bitstudios.com/pl/aktualno ... encji.html
Dodatkowo zobaczcie jakie koszty maja operacyjne kwartalnie , nic nie wskazuje na to , że industrial będzie kosztował 20 mln pln czy coś koło tego. Oczywiście będzie zdecydowanie droższy niż TWoM ,ale budżet produkcji będzie raczej kosztował parę mln a nie kilkanaście, co do konsol to koszty tworzenia na nie nie są duże co widać po kilkuset k PLN kosztów TWoM :TLO. Mówiąc o bliskiej AAA zapewne ludzie z 11 bit mają na myśli rozmach ,wielkość gry, multiplayera itp, a nie same koszty czy budżet projektu. Industriala na PC pewnie będą tak samo promować jak TWoM czyli głównie przez neta( wiedzą jak to się robi przy niskich kosztach reklamy), a na konsole zapewne główny ciężar PR weźmie na siebie wydawca i nie zdziwię się jak to będzie znowu Koch Media. Mam nadzieję, że tym razem wszytko będzie szło normalniej niż w przypadku TWoM, czyli PC konsole i później ewentualnie mobilki, oraz że debiut na konsole nie będzie okupiony, aż tak długim oczekiwaniem( w stosunku do kosztów produkcji) jak w przypadku TWoM.Poza tym , reszta w wielu kwestiach zależy od zarządzających, bo coś mi się zdaje że póki co to zachowanie kursu nie jest przypadkowe, jeśli by nie chcieli takiego zachowania kursowego mają mnóstwo możliwości żeby było inne ,ale tu ręka rękę myje.
P.S Zobaczcie na Bogdanke już 2 taki numer jest , raz był gdy NWR ogłosił wezwanie , nikt nie chciał sprzedawać kwitów w wezwaniu powyżej 100 PLN,chociaż przed wezwaniem kurs kisił się na 60 PLN. Teraz zwalili niedawno kurs na 36 PLN , a tu nagle wezwanie na 64 PLN.Rynek to gra psychologiczna i granie na "oszwabienie" jedni drugich, wystarczy impuls żeby wszytko się nagle zmieniło. Zarząd i spółka ma mnóstwo możliwości takich impulsów na 11b, a totalnie ignorują zachowanie rynkowe, chociaż podkreślają niedowartościowanie spółki i to że będą pracowali nad zwiększeniem jej kapitalizacji/wartości.
Pozdro.