This War Of Mine

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw cze 18, 2015 12:29 pm

Całkowicie nie zgadzamy się z opiniami, że projekt zrealizowany przez pracowników Spółki poza godzinami pracy jest w jakikolwiek sposób konkurencyjny do naszych produkcji, zarówno historycznych jak i planowanych. Strategia 11 bit studios zakłada produkcję gier premium na urządzenia mobilne, komputery PC i konsole. PixWing to tymczasem typowa produkcja casualowa, czyli reprezentująca zupełnie inny segment rynku.
Z tego też powodu nie zdecydowaliśmy się na wydanie PixWing w ramach 11 bit launchpad co oczywiście poprzedzone było gruntowną analizą biznesowo-finansową. Wykazała, że z punktu widzenia Spółki i jej akcjonariuszy takie przedsięwzięcie, w zestawieniu z koniecznymi do poniesienia nakładami oraz potencjalnym ryzykiem, byłoby nieopłacalne.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

czw cze 18, 2015 2:01 pm

@Admin.

witam serdecznie !


dziękuję bardzo za wyjaśnienie wątpliwości akcjonariuszy mniejszościowych, które emanowały z mojego postu/zapytania/prosby o dementi.

jestem przekonany iz Industrial nad którym pracuje zespół 11B IT - w pełnym składzie :D - razem z twórcami hobbystycznej PiXW
będzie hitem większym niż TWoM i siła monetyzacji zaskoczy nas wszystkich !

jeszcze raz dziękuję za wyczerpująca odpowiedz co do PixW

pozdrawiam Chris
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

czw cze 18, 2015 3:11 pm

Pozwolę sobie jeszcze dorzucić na Forum pytanie, które trafiło do nas mailem od jednego z inwestorów/akcjonariuszy. Odpowiedź na nie wklejamy poniżej.

Spółka produkująca gry powinna wykorzystywać pomysły swoich pracowników na nowe ciekawe/innowacyjne gry, które mogą pomóc rozwinąć skrzydła spółce bo w końcu spółka płaci pensję. Dlaczego wiec pracownicy tworzą "po godzinach" gry? W takim wypadku każdy z Państwa pracowników jak coś wymyśli ciekawego zamiast podzielić się tym z zarządem może zebrać kilku kolegów i po pracy stworzyć fajną gierkę a pracodawca niech sam sobie wymyśla hiciory ?? Czy jak to u Państwa jest? Wykorzystujecie pomysły i kreatywność pracowników czy po prostu płacicie od wykonanej "roboty" a pomysły i innowacyjność ktoś oddzielny musi wymyślać ?? szok..

Pozytywna atmosfera pracy jest dla nas bardzo ważna. Dzięki temu rotacja pracowników w 11 bit studios jest bardzo mała. Nie zakładamy pracownikom „kagańca”. Mogą podejmować inicjatywy, które nie kolidują z ich obowiązkami zawodowymi i dotyczą obszarów, którymi Spółka nie jest zainteresowana, tak jak gry casualowe (taką jest PixWing). 11 bit studios skupia się na produkcji gier premium na urządzenia mobilne, PC i konsole. W tym świetle PixWing nie jest dla nas konkurencyjnym projektem. Odsłaniając nieco kulisy „wymyślania hiciorów”, to mogę Pana zapewnić, że mamy w Spółce wypracowane mechanizmy, jak zarządzać i prowadzić tę część naszego biznesu. Każdy z pracowników może kreować i zgłaszać własne pomysły na gry. Są gruntownie analizowane i poddawane „burzy mózgów” i oczywiście odpowiednio doceniane, jeśli zostaną zaakceptowane i wdrożone do produkcji. Wszystkie tytuły, które wydaliśmy do tej pory, w tym również TWoM, narodziły się właśnie tą drogą. Dlatego nie możemy zgodzić się z tezą, że płacimy pracownikom „od metra” i traktujemy ich jedynie jako zwykłych robotników. Musimy przyznać, że nasi ludzie są wyjątkowo „płodni” jeśli chodzi o pomysły na nowe tytuły co najlepiej świadczy o tym, że podoba im się praca w 11 bit studios i chcą z firmą wiązać swoją przyszłość zawodową. Dlatego nie musimy się martwić, co będziemy robić po TWoM czy Industrialu. Gotowe projekty już czekają na realizację.

Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu ze spółką.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pt cze 19, 2015 6:36 pm

@ Admin

"gotowe projekty juz czekają na realizację "

to brzmi pięknie . dziękuję za odpowiedzi.

udanego weekendu
Chirs
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

sob cze 20, 2015 6:36 am

witam @Admin,

czy faktycznie TWoM będzie wydana również na smartphony obok tabletów ?
"
Hitowa gra od 11 bit studios trafi niedługo na urządzenia mobilne, takie jak smartfony i tablety. Mieliśmy już okazję zapoznać się z tytułem w wersji dla iOS na iPhonie i iPadzie. Ta gra zapowiada się na prawdziwy mobilny hit i warto już zacząć odliczać dni do premiery"

http://www.spidersweb.pl/2015/06/this-w ... obile.html
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn cze 22, 2015 9:18 am

Dzień dobry
TWoM, tak jak anonsowaliśmy, zostanie wydany w lipcu na urządzenia mobilne z systemami operacyjnymi iOS i Android. Zwracamy jednak uwagę, że specyfika gry (drobne postacie, dużo niewielkich przedmiotów, które np. trzeba zbierać) sprawia, że rozgrywka na smartfonie z niewielkim wyświetlaczem będzie znacznie trudniejsza (albo nawet niemożliwa, ze względu na ograniczenia techniczne) niż na tablecie. Również "ciężki" temat gry powoduje, że TWoM nie jest raczej dedykowany graczom, którzy szukają kilkuminutowej rozrywki w drodze do pracy, czy do szkoły i wykorzystują do tego smartfon. Dlatego z pewnością więcej frajdy z naszej gry będą mieli posiadacze tabletów i to do nich w pierwszej kolejności kierujemy mobilną wersję TWoM.
Pozdrawiamy
kjujik
Posty: 8
Rejestracja: czw lis 27, 2014 11:33 pm

śr lip 01, 2015 1:17 am

https://m.youtube.com/watch?v=TQP-Bgrwma8

Znalazlem ciekawą akcję, może się włączycie w pomoc dzieciakom?

Myślę, że moglibyście zrobić coś czego jeszcze w grze nie pamiętam, tzn. Wgrać do gry kampanie społeczne. Np. Przy okazji wejścia na tablety.

Np. W pokoju dziadków postawić tv z oczkiem na nim jak się podgląda przez dziurkę i kliknie na tv, toobejrzymy reklamę savethechildren.... Myślę, że mogłoby to zrobić wrażenie na graczach.

Ukryć plakat warchild.org w jakimś miejscu...

Itp.

Po odkryciu reklam wszystkich przezg gracza dać achivement np. Not everyone is a solider.

Myślę, że mielibyście niezłe publicity w mediach za coś takiego....

Dotarlibyście też z ciekawymi akcjami do większej ilości ludzi - pomoglibyście zatem akcjom stać się bardziej widocznymi może część by pomogła. Czyli dobry uczynek....

Pozdr
Ostatnio zmieniony śr lip 01, 2015 12:45 pm przez kjujik, łącznie zmieniany 6 razy.
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

śr lip 01, 2015 7:41 am

Witam Panie Dariuszu ! @ Admin !

czy możemy prosic o niezaprzeczenie iż TWoM wyjdzie na XBOX-a ??? jesli ma byc wydane to prosze o mega kampanię promocyjna - marketingowa i "nie chowanie sie za filarem" (szczypta ironii sorry) ..... :mrgreen: :D



http://www.purexbox.com/news/2015/07/gr ... n_xbox_one
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn lip 06, 2015 11:50 am

Dzień dobry
Konsekwentnie uchylamy się od udzielania jakichkolwiek informacji na temat planowanego dużego wydarzenia związanego z TWoM, nad którym pracujemy od dłuższego czasu. Oczywiście, nie jest to premiera mobilnej wersji TWoM, która będzie miała miejsce w lipcu. Możemy jednak zapewnić, że będzie to "duża rzecz", której towarzyszyła będzie stosowna oprawa promocyjno - marketingowa.
Proszę o uzbrojenie się w cierpliwość.
Pozdrawiamy
chris_martin
Posty: 108
Rejestracja: wt gru 09, 2014 8:29 pm

pn lip 06, 2015 7:01 pm

@ Admin,

witam serdecznie !

bardzo dziękuję za odpowiedz w granicach tzw.: możliwej odpowiedzi.... rozumiem że zobowiązani umowne nie pozwalają więcej ujawnic i jestem przekonany, iż akcjonariusze na pewno to zrozumieją :D co więcej to budzi ogromny biznesowy szacunek i wiarę w słusznośc przyjętej i realizowanej przez Zarzad Spółki strategii działania nakierowanej przed wszystkim na budowanie warosci dla akcjonariuszy....a przy okazji robiciesuper show-biznes i gry. Tak 3mac

dziękuje i pozdrawim
Chris
ODPOWIEDZ