Czy podtrzymują Państwo, że premiera Moonlightera na ios i androida będzie miała miejsce jeszcze w tym roku?
Co z wersją pudełkową tej gry w Japonii?
Moonlighter
Dzień dobry
Podtrzymujemy plany, że do końca tego roku "Moonlighter" zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Podobnie, do końca tego roku wspomniany tytuł pojawi się też w wersji pudełkowej na platformę Nintendo Switch na rynku japońskim.
Pozdrawiamy
Podtrzymujemy plany, że do końca tego roku "Moonlighter" zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android.
Podobnie, do końca tego roku wspomniany tytuł pojawi się też w wersji pudełkowej na platformę Nintendo Switch na rynku japońskim.
Pozdrawiamy
No to datę premiery pudełkowej wersji Moonlightera wraz z dodatkiem Between Dimensions, już znamy:
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 3494677505
https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 3494677505
Premiery Moonlighter mobile i Moonlighter w wersji pudełkowej w Japonii za nami. Patrząc na wskazania sensortower lub appannie - to w przypadku Moonlighter mobile, mimo świetnych ocen, szału nie ma. A jak z pudełkami w Japonii?
Jak Państwo oceniają te premiery?
Jak Państwo oceniają te premiery?
Dzień dobry
"Moonlighter" w wersji na urządzenia mobilne to gra w modelu premium, czyli gracz z góry musi zapłacić za możliwość korzystania z produktu (musi go po prostu kupić). Segment gier mobilnych jest tymczasem absolutnie zdominowany przez gry w modelu F2P. Gry w modelu premium stanowią margines rynku. Stąd, nasze oczekiwania dotyczące sprzedaży "Moonlightera" były konserwatywne, szczególnie że produkt nie jest dostępny na rynku chińskim w bezpośredniej dystrybucji (wcześniej musi zdobyć stosowne zezwolenie - co nie jest łatwe) i ten cel został zrealizowany.
Nie mamy jeszcze danych dotyczących sprzedaży "Moonlightera" na rynku japońskim w kanale tradycyjnym. Wiemy jedynie, jaki wolumen pudełek został przygotowany na premierę. Jesteśmy realistami, dlatego nie był to wolumen liczony w dziesiątkach, czy setkach tysięcy kopii. Czekamy na raport od naszego partnera na temat sprzedaży.
Pozdrawiamy
"Moonlighter" w wersji na urządzenia mobilne to gra w modelu premium, czyli gracz z góry musi zapłacić za możliwość korzystania z produktu (musi go po prostu kupić). Segment gier mobilnych jest tymczasem absolutnie zdominowany przez gry w modelu F2P. Gry w modelu premium stanowią margines rynku. Stąd, nasze oczekiwania dotyczące sprzedaży "Moonlightera" były konserwatywne, szczególnie że produkt nie jest dostępny na rynku chińskim w bezpośredniej dystrybucji (wcześniej musi zdobyć stosowne zezwolenie - co nie jest łatwe) i ten cel został zrealizowany.
Nie mamy jeszcze danych dotyczących sprzedaży "Moonlightera" na rynku japońskim w kanale tradycyjnym. Wiemy jedynie, jaki wolumen pudełek został przygotowany na premierę. Jesteśmy realistami, dlatego nie był to wolumen liczony w dziesiątkach, czy setkach tysięcy kopii. Czekamy na raport od naszego partnera na temat sprzedaży.
Pozdrawiamy