Moonlighter

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

pn sie 24, 2020 11:22 am

Czy podtrzymują Państwo, że premiera Moonlightera na ios i androida będzie miała miejsce jeszcze w tym roku?
Co z wersją pudełkową tej gry w Japonii?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn sie 24, 2020 2:08 pm

Dzień dobry

Podtrzymujemy plany, że do końca tego roku "Moonlighter" zadebiutuje na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS i Android.

Podobnie, do końca tego roku wspomniany tytuł pojawi się też w wersji pudełkowej na platformę Nintendo Switch na rynku japońskim.

Pozdrawiamy
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

śr wrz 09, 2020 11:28 am

No to datę premiery pudełkowej wersji Moonlightera wraz z dodatkiem Between Dimensions, już znamy:

https://twitter.com/TeyonGames/status/1 ... 3494677505
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

wt gru 08, 2020 2:17 pm

Premiery Moonlighter mobile i Moonlighter w wersji pudełkowej w Japonii za nami. Patrząc na wskazania sensortower lub appannie - to w przypadku Moonlighter mobile, mimo świetnych ocen, szału nie ma. A jak z pudełkami w Japonii?
Jak Państwo oceniają te premiery?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

śr gru 09, 2020 2:06 pm

Dzień dobry

"Moonlighter" w wersji na urządzenia mobilne to gra w modelu premium, czyli gracz z góry musi zapłacić za możliwość korzystania z produktu (musi go po prostu kupić). Segment gier mobilnych jest tymczasem absolutnie zdominowany przez gry w modelu F2P. Gry w modelu premium stanowią margines rynku. Stąd, nasze oczekiwania dotyczące sprzedaży "Moonlightera" były konserwatywne, szczególnie że produkt nie jest dostępny na rynku chińskim w bezpośredniej dystrybucji (wcześniej musi zdobyć stosowne zezwolenie - co nie jest łatwe) i ten cel został zrealizowany.

Nie mamy jeszcze danych dotyczących sprzedaży "Moonlightera" na rynku japońskim w kanale tradycyjnym. Wiemy jedynie, jaki wolumen pudełek został przygotowany na premierę. Jesteśmy realistami, dlatego nie był to wolumen liczony w dziesiątkach, czy setkach tysięcy kopii. Czekamy na raport od naszego partnera na temat sprzedaży.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

czw paź 14, 2021 10:19 am

Dzień dobry, wczoraj w prasie biznesowej za paywallem;( pojawiła się informacja, że „Moonlighter” będzie dostępny na platformie WeGame, chińskim odpowiedniku Steama. Czy moglibyśmy uzyskać choćby krótki komentarz spółki w tym zakresie? Jakie oczekiwania spółki są z tym związane? Jak dotychczas sprzedawała się ta gra w Chinach? Z góry dzięki i pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt paź 15, 2021 3:31 pm

Dzień dobry

W przywoływanym przez Pana artykule znajdzie Pan odpowiedzi na swoje pytania. Zachęcam do jego lektury bo płacenie za artykuł to po prostu płacenie za czyjąś pracę.

Niemniej, w drodze wyjątku, pozwolę sobie streścić co napisał dziennikarz Pulsu Biznesu na interesujące Pana kwestie.

WeGame to platforma porównywalna, jeśli chodzi o liczbę zarejestrowanych użytkowników do Steama. "Moonlighter" do tej pory sprzedał się w Chinach w sześciocyfrowym wolumenie. Na rynku "mówi się", że wejście na WeGame (gier spoza Chin jest na tej platformie bardzo mało) daje szansę na podwojenie dotychczasowego wolumenu sprzedaży w Chinach. Bardzo byśmy chcieli, żeby "Moonlighter" potwierdził tę regułę ale, nasze oczekiwania jak zwykle, są daleko ostrożniejsze.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

pt paź 15, 2021 11:15 pm

Dziękuję. Szanuję pracę dziennikarzy i nie mam problemu z płaceniem za treści. Natomiast w tym przypadku sądziłem, że możemy liczyć na ogólnodostępny komentarz, skoro ze względu na mniejszy kaliber (choć kto wie) sprawy nie pojawił się żaden formalny komunikat spółki.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn paź 18, 2021 2:35 pm

Dzień dobry

Tak jak wspomniałem we wcześniejszym wpisie, komunikacja na temat premiery "Moonlightera" na WeGame za pośrednictwem mediów, zamiast ESPI, wynikała z naszego konserwatywnego szacowania potencjalnych przychodów ze sprzedaży w tym kanale. Jesteśmy skrajnie dalecy od składania obietnic, że pojawienie się kilkuletniej już gry na kolejnej platformie przełoży się zauważalnie na wyniki naszej Spółki. Stąd brak komunikatu giełdowego. Niemniej, jesteśmy bardzo zadowoleni, że "Moonlighter" przetarł ścieżkę w procesie wprowadzania naszych tytułów do bezpośredniej sprzedaży w Chinach. Wierzymy, że z kolejnymi tytułami będzie nam już łatwiej....

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 358
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

śr maja 25, 2022 1:31 pm

Kiedy rozpoznacie przychody ze współpracy z Netflix? Czy w całości będzie to rozpoznane w wyniku za Q2 2022?
ODPOWIEDZ