Strona 75 z 122

Re: Frostpunk

: śr wrz 05, 2018 7:48 pm
autor: Frey
A czy wersja konsolowa będzie obejmowała też planowane na ten rok darmowe dodatki do wersji PC-towej?

Re: Frostpunk

: czw wrz 06, 2018 11:29 am
autor: Admin
Dzień dobry

Konsolowa wersja "Frostpunka" w momencie rozpoczęcia sprzedaży zawierała będzie wszystkie bezpłatne dodatki/rozszerzenia z wersji PC-towej, które ukażą się wcześniej.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: czw wrz 06, 2018 3:40 pm
autor: jaszczep
Dzień dobry ,
Czy długo będziemy musieli czekać na dodatki do FP ? Czy wrzesień jest aktualny ?
pozdrawiam

Re: Frostpunk

: czw wrz 06, 2018 5:31 pm
autor: lizotus
jaszczep pisze:
czw wrz 06, 2018 3:40 pm
Dzień dobry ,
Czy długo będziemy musieli czekać na dodatki do FP ? Czy wrzesień jest aktualny ?
pozdrawiam
Masz na twitterze informację, że ruszają testy. Czyli aktualizacja gdzieś w połowie września.

Re: Frostpunk

: pn wrz 10, 2018 8:12 pm
autor: darkdream
Czy można prosić o informację, kiedy pojawia się dodatki dla Frostpunka?

Re: Frostpunk

: wt wrz 11, 2018 9:00 am
autor: Admin
Dzień dobry

Nie chcemy zdradzać z wyprzedzeniem dokładnej daty premiery dodatku do "Frostpunka" i tym samym niweczyć starania działu marketingu, którego praca polega m.in.na tym, żeby tego typu news rozszedł się maksymalnie szeroko.
Mogę jedynie powiedzieć, że nie jest to data zbyt odległa.

Pozdrawiamy

Re: Frostpunk

: wt wrz 11, 2018 11:06 am
autor: armaz
Przy takim stwierdzeniu może być to również w przyszłym roku. Rozumie że strategia informowania inwestorów nie ulega zmianie. Rynek też to przyjmuje entuzjastycznie co widać na kursie ;-)

Re: Frostpunk

: wt wrz 11, 2018 1:14 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Komunikacja do inwestorów musi być skoordynowana z komunikacją do graczy. Marketing gier rządzi się swoimi prawami. Nie możemy na forum inwestorskim z wyprzedzeniem zdradzać dat kolejnych premier i palić tematu pionowi marketingu, który każdemu wydarzeniu stara się nadać odpowiednią oprawę, żeby zwiększyć zainteresowanie grą.
To portfele i zakupy graczy decydują o wynikach 11 bit studios S.A. a nie Inwestorzy. Bez dobrych wyników finansowych (fundamentów) wycena Spółek giełdowych bazować może jedynie na spekulacyjnych "zabawach". Zdecydowanie bardziej wolimy, żeby kurs 11 bit studios S.A. powiązany był z fundamentami Spółki niż żeby nasze akcje były przedmiotem krótkoterminowych spekulacji.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: wt wrz 11, 2018 2:08 pm
autor: Rif
Fakt, że inwestorzy (a także gracze) poznają daty premier spółki z większym wyprzedzeniem, nie przeszkadza marketingowcom innych spółek nadać tym wydarzeniom odpowiedniej oprawy.
W przypadku 11bit mam wrażenie, że marketingowcy sami nie bardzo mogą się przywiązywać do zakładanych terminów. Wypowiadając się publicznie na temat premiery FP za każdym razem padały inne zapewnienia, a wszyscy pamiętamy hocki-klocki z trailerami i zapowiedzią prezesa o ujawnieniu daty premiery na przełomie roku. Po prostu bladego pojęcia nie macie czy uda się wyrobić z danym projektem w czasie czy nie, więc lepiej nic nie pisać i robić przytyki wścibskim inwestorom/spekulantom :P

Podpowiem rzecz oczywistą. Aby portfele i zakupy graczy mogły zadecydować o wynikach spółki, spółka powinna wywiązywać się ze swego kluczowego zadania, czyli produkowania/wydawania gier na wysokim poziomie, w zakładanym czasie, a z tym ostatnim spółka ma potężny problem.

Frostpunk przesuwał się wiele razy. Gry z wydawnictwa miały się w 2018 ukazywać 3-4 (rokrocznie powtarzana na konferencjach obietnica prezesa), a okazuje się, że rok 2018 skończy się na... jednej (oby na wszystkie konsole).

W 2019, ukażą się może dwie? Inni wydawcy potrafią premier rocznie przeprowadzić 5-6. Zamiast kitrać kasę w dolarach po kontach, co skończyło się jak skończyło, trzeba było te pieniądze uruchomić do produkowania/wydania większych gier.

W przypadku P8 nikt nie daje wiary zapewnieniom prezesa o premierze 2020, zwłaszcza, że ma być ona multiplatformową. Wiemy jak idzie "gładko" praca nad konsolowym FP, który wyjdzie rok po wersji PC (4,5 roku przy rozpoczęciu zabawy z produkcją FP. Produkcja gry musiałaby ruszyć najpóźniej na początku przyszłego roku i trwać maksymalnie 1,5 roku. Mogę się założyć, że to jest nierealne przedsięwzięcie. Produkcja FP PC trwała z pracami koncepcyjnymi 3,5 roku?

Na koniec dodam, że gracze portfelami zagłosowali na markę This War of Mine i niemal zawsze w dyskusjach na temat przyszłych projektów spółki przewija się w głosach graczy jedno życzenie - TWOM2.
Wiemy, prezesowi się pomysł nie podoba.

Re: Frostpunk

: czw wrz 13, 2018 3:20 pm
autor: Marcel123
Witam
Czy w tym roku zostaną dodane nowe tłumaczenia do Frostpunka, jeśli tak to jakie (to chyba żadna tajemnica?).
Kiedy pojawią się na steam jakieś informacje o nastepnych cześciach TWOM Stories, bo jak widać opieszałość w tym temacie mocno wpływa juz na oceny