Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
-bART-
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

sob wrz 01, 2018 3:44 pm

Mam ambiwalentne odczucia, z jednej strony spółka jasno komunikowała, że skala projektu 8 będzie zależeć od tego jak rynek przyjmie FP, bardzo racjonalne podejście, tak samo jak z produkcja FP, gdy po wielkim sukcesie TWOM, zwiększano FB, stąd opóźnienia i kolejne przesunięcia termin debiutu gry. Z drugiej jednak strony, już od kilku nawet kilkunastu kwartałów słyszę, że cykl wypuszczania gier się skróci i swoje produkcje będą wydawane co maks 2lata, a nawet co roku.
Awatar użytkownika
dzejkob
Posty: 37
Rejestracja: pn mar 09, 2015 9:48 am

ndz wrz 02, 2018 3:26 pm

bart pora pogodzic sie z faktem, ze indywidualni sa na koncu lancucha pokarmowego jezeli chodzi o informacje, czy precyzyjność wypowiedzi - patrz po kolei infa o sprzedazy po kursach 500+ i pakietówki po 440 bodajze...:)

:twisted: to ze mówiliśmy ze zrobimy wtedy i wtedy nie znaczy ze zrobimy, :twisted: poza tym nie wiele od nas zalezy, bo przeciez jest szereg czynnikow ktore maja wplyw na to ze termin jest przesuniety lub jakas informacja nie pojawia sie z odpowiednim wyprzedzeniem (np o opoznieniu) :twisted: a nawet jak juz informacja taka wyplynie, to bez zenady przyznamy ze w tej branzy to norma i nie ma co dymu robic :twisted: :twisted:

tak widze polityke informacyjna, w tym wypadku przy obecnym spadku kursu - raczej moim i kolegow z branzy - krotkotrwalym nie ma co sie specjalnie przejmowac tym ze jestesmy traktowani tak a nie inaczej dopóki dlugofalowo wychodzimy na plus:) gorzej by bylo jakby (wszystkie bolaczki co powyzej) a wykres 5letni przylozymy do lustra... trzeba pamietac ze na gieldach zdarzaja sie okresy "chude".

swoja droga nie ma co sie chlopakom z 11stki dziwić. hajs sie zgadza, sami go zarobili, my jestesmy tu tylko na doczepke.;) bez nas poradziliby sobie tak samo dobrze zapewne biorac pod uwage ilosc gotowki na kontach.... - moze tutaj mamy powod lekkiej ignorancji i sredniawej dbalosci o relacje z planktonem inwestycyjnym :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

ciekawe czy dla tych którzy siedzą z nimi od ponad 5ciu lat w akcjonariacie planują na rok 2019 dywidendę nawet symboliczną. skoro tych zasobów gotówy leżących u smoka w skarbcu nie rzucili na front marketingowo produkcyjny, to może podzielą się z wiernymi maluczkimi?

jak będzie Panie Darku? :twisted: :twisted: :twisted:
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

ndz wrz 02, 2018 4:08 pm

Panem Darkiem nie jestem, ale Dywidenda jest na 99% pewna, patrząc na poziom gotówki w firmie. Pytanie raczej w jakiej wysokości.
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

ndz wrz 02, 2018 5:29 pm

Pewna to by była gdyby wypełnili "baloniarskie oczekiwania" prognoz ..... :lol:
Nie wiem kto takie coś wymyślił ............. dobrze, że tego nie czytałem przed wynikami - zapewne zepsuliby mi humor. :?:
Tylko kosmici mogli oczekiwać takich zysków. Z reko wynikało, że sprzedadzą gdzie ok 700 tyś a oczekiwania jak z 1 mln.

Nie zdziwiłbym się gdyby to było celowe zagranie. Nie udało się wcześniej ściągnąć akcji z rynku to zagramy na nutę słabych wyników. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych ale na rynku nie wszyscy mają takie same szanse. Biorąc pod uwagę lepszą dostępność informacji i potężną mahinę analityczną nasze szanse są minimalne w porównaniu z finansowymi a ta przewaga dalej rośnie.
Naszą szansą jest nie dawać się wciągać w spekulacje albo grać na daytradingu .. każdy może wybrać co mu bardziej pasuje. :P

Sam mile myślę o dywidendzie - ale nie jest to wcale przesądzone. Myślę, że jednak presja na Zarząd będzie rosła im bliżej WZA.
Wydaje mi się, że na początku 2019 w kasie powinno być około 70mln a do WZA z 80mln. To powinno przesądzić o przeznaczeniu do 10mln na dywidendę - co dałoby jakieś 4,30 ... ale to tylko mój typ. ;)
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

ndz wrz 02, 2018 10:13 pm

dzejkob pisze:
sob wrz 01, 2018 6:58 am
za 9-12 m-cy napisza ze „przesuniecia w branzy sa naturalna sprawa” albo „przedluza sie certyfikacja” albo „czekaja na odpowiedni moment zeby premiery sie nie kanibalizowaly”😎😎😎😎
Jeszcze wypada wspomnieć, że przełom roku to kwestia umowna, bo w różnych kulturach różnie przypada; początek wiosny nie musi wynikać z kalendarza, a i może się również okazać, że zapomnieli, że co roku jest Wielkanoc :)
Awatar użytkownika
dzejkob
Posty: 37
Rejestracja: pn mar 09, 2015 9:48 am

ndz wrz 02, 2018 10:42 pm

aaa no tak, calkowicie zapomnialem o tej akcji z przelomem roku :twisted: :twisted: :twisted:
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 03, 2018 10:23 am

Dzień dobry

Inwestorzy i akcjonariusze 11 bit studios S.A., którzy są z nami od dłuższego czasu i lepiej znają Spółkę doskonale wiedzą, że 11 bit studios S.A. "lubi" mieć poduszkę finansową wystarczającą na 2-3 lata działalności bez konieczności finansowania zewnętrznego. Zapewnia to komfort pracy i pozwala na swobodne realizowanie planów biznesowych. Sukces premiery "Frostpunka" oznacza, że 11 bit studios S.A. może przejść do kolejnego etapu swojego rozwoju czyli posiadania większej ilości zespołów deweloperskich, które będą działały równolegle. Możemy też, dzięki sukcesowi "Moonlightera" zdynamizować rozwój pionu wydawniczego i sięgać po większe i ciekawsze projekty. To oznacza, że poduszka finansowa musi być większa niż 30 mln PLN, które mieliśmy przed premierą "Frostpunka".
O dywidendzie decydują akcjonariusze a nie Zarząd Spółki, który może jedynie rekomendować takie bądź inne stanowisko. Zapraszamy wszystkich udziałowców do brania udziału w walnych zgromadzeniach. Każdy ma prawo do wypowiedzi. Z chęcią posłuchamy wszystkich uwag.

Pozdrawiamy.
blah8760
Posty: 80
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

pn wrz 03, 2018 11:31 am

Admin pisze:
pn wrz 03, 2018 10:23 am
Sukces premiery "Frostpunka" oznacza, że 11 bit studios S.A. może przejść do kolejnego etapu swojego rozwoju czyli posiadania większej ilości zespołów deweloperskich, które będą działały równolegle.
A można zapytać ile tych zespołów jest teraz oraz ile powstanie w tym i przyszłym roku? Zakładam, że teraz są trzy: TWOM, FP i P8 oraz, że osoby z TWOM będą przechodzić stopniowo do FP/P8.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 03, 2018 5:27 pm

Dzień dobry

Obecnie w ramach 11 bit studios S.A. działa kompletny, ok. 50-osobowy zespół zajmujący się rozwojem "Frostpunka". Mamy też kilkunastoosobowy zespół zajmujący się "Projektem 8", który po przejściu do fazy produkcyjnej (zakładamy, że nastąpi to na przełomie 2018/2019 roku) z obecnej fazy prototypu zostanie rozbudowany do docelowej wielkości 50-60 osób. Rekrutacja zewnętrzna już trwa choć dopuszczamy też niewielkie przesunięcia wewnątrz Spółki. Mamy też kilkuosobowy zespół, który pracuje nad dwiema odsłonami z serii "TWoM:Stories". Dodatki z tej serii trafią w niedalekiej perspektywie do sprzedaży. To oznacza, że od I-II kwartału 2019 roku zespół związany z "TWoM" będzie się mógł zająć zupełnie nowymi tematami, czyli prototypem nowej gry, która trafi do sprzedaży po "Projekcie 8". Docelowo, na bazie tego zespołu (w perspektywie kilku kwartałów) powinien powstać trzeci, pełnowymiarowy zespół deweloperski.

Pozdrawiamy
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn wrz 03, 2018 6:16 pm

Dzień dobry,

Co się dzieje z konsolowym Frostpunkiem?
Prezes, który zapowiadał, że pół roku to odpowiedni termin na konwersję i certyfikację, nawet się nie zająknął na ten temat podczas dzisiejszej konferencji.
Kiedy możemy spodziewać się większej informacji i daty premiery?

Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ