Strona 73 z 122
Re: Frostpunk
: sob wrz 01, 2018 3:44 pm
autor: -bART-
Mam ambiwalentne odczucia, z jednej strony spółka jasno komunikowała, że skala projektu 8 będzie zależeć od tego jak rynek przyjmie FP, bardzo racjonalne podejście, tak samo jak z produkcja FP, gdy po wielkim sukcesie TWOM, zwiększano FB, stąd opóźnienia i kolejne przesunięcia termin debiutu gry. Z drugiej jednak strony, już od kilku nawet kilkunastu kwartałów słyszę, że cykl wypuszczania gier się skróci i swoje produkcje będą wydawane co maks 2lata, a nawet co roku.
Re: Frostpunk
: ndz wrz 02, 2018 3:26 pm
autor: dzejkob
Re: Frostpunk
: ndz wrz 02, 2018 4:08 pm
autor: topfacet
Panem Darkiem nie jestem, ale Dywidenda jest na 99% pewna, patrząc na poziom gotówki w firmie. Pytanie raczej w jakiej wysokości.
Re: Frostpunk
: ndz wrz 02, 2018 5:29 pm
autor: baks
Pewna to by była gdyby wypełnili "baloniarskie oczekiwania" prognoz .....
Nie wiem kto takie coś wymyślił ............. dobrze, że tego nie czytałem przed wynikami - zapewne zepsuliby mi humor.
Tylko kosmici mogli oczekiwać takich zysków. Z reko wynikało, że sprzedadzą gdzie ok 700 tyś a oczekiwania jak z 1 mln.
Nie zdziwiłbym się gdyby to było celowe zagranie. Nie udało się wcześniej ściągnąć akcji z rynku to zagramy na nutę słabych wyników. Nie jestem zwolennikiem teorii spiskowych ale na rynku nie wszyscy mają takie same szanse. Biorąc pod uwagę lepszą dostępność informacji i potężną mahinę analityczną nasze szanse są minimalne w porównaniu z finansowymi a ta przewaga dalej rośnie.
Naszą szansą jest nie dawać się wciągać w spekulacje albo grać na daytradingu .. każdy może wybrać co mu bardziej pasuje.
Sam mile myślę o dywidendzie - ale nie jest to wcale przesądzone. Myślę, że jednak presja na Zarząd będzie rosła im bliżej WZA.
Wydaje mi się, że na początku 2019 w kasie powinno być około 70mln a do WZA z 80mln. To powinno przesądzić o przeznaczeniu do 10mln na dywidendę - co dałoby jakieś 4,30 ... ale to tylko mój typ.
Re: Frostpunk
: ndz wrz 02, 2018 10:13 pm
autor: Rif
Jeszcze wypada wspomnieć, że przełom roku to kwestia umowna, bo w różnych kulturach różnie przypada; początek wiosny nie musi wynikać z kalendarza, a i może się również okazać, że zapomnieli, że co roku jest Wielkanoc
Re: Frostpunk
: ndz wrz 02, 2018 10:42 pm
autor: dzejkob
Re: Frostpunk
: pn wrz 03, 2018 10:23 am
autor: Admin
Dzień dobry
Inwestorzy i akcjonariusze 11 bit studios S.A., którzy są z nami od dłuższego czasu i lepiej znają Spółkę doskonale wiedzą, że 11 bit studios S.A. "lubi" mieć poduszkę finansową wystarczającą na 2-3 lata działalności bez konieczności finansowania zewnętrznego. Zapewnia to komfort pracy i pozwala na swobodne realizowanie planów biznesowych. Sukces premiery "Frostpunka" oznacza, że 11 bit studios S.A. może przejść do kolejnego etapu swojego rozwoju czyli posiadania większej ilości zespołów deweloperskich, które będą działały równolegle. Możemy też, dzięki sukcesowi "Moonlightera" zdynamizować rozwój pionu wydawniczego i sięgać po większe i ciekawsze projekty. To oznacza, że poduszka finansowa musi być większa niż 30 mln PLN, które mieliśmy przed premierą "Frostpunka".
O dywidendzie decydują akcjonariusze a nie Zarząd Spółki, który może jedynie rekomendować takie bądź inne stanowisko. Zapraszamy wszystkich udziałowców do brania udziału w walnych zgromadzeniach. Każdy ma prawo do wypowiedzi. Z chęcią posłuchamy wszystkich uwag.
Pozdrawiamy.
Re: Frostpunk
: pn wrz 03, 2018 11:31 am
autor: blah8760
Admin pisze: ↑pn wrz 03, 2018 10:23 am
Sukces premiery "Frostpunka" oznacza, że 11 bit studios S.A. może przejść do kolejnego etapu swojego rozwoju czyli posiadania większej ilości zespołów deweloperskich, które będą działały równolegle.
A można zapytać ile tych zespołów jest teraz oraz ile powstanie w tym i przyszłym roku? Zakładam, że teraz są trzy: TWOM, FP i P8 oraz, że osoby z TWOM będą przechodzić stopniowo do FP/P8.
Re: Frostpunk
: pn wrz 03, 2018 5:27 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Obecnie w ramach 11 bit studios S.A. działa kompletny, ok. 50-osobowy zespół zajmujący się rozwojem "Frostpunka". Mamy też kilkunastoosobowy zespół zajmujący się "Projektem 8", który po przejściu do fazy produkcyjnej (zakładamy, że nastąpi to na przełomie 2018/2019 roku) z obecnej fazy prototypu zostanie rozbudowany do docelowej wielkości 50-60 osób. Rekrutacja zewnętrzna już trwa choć dopuszczamy też niewielkie przesunięcia wewnątrz Spółki. Mamy też kilkuosobowy zespół, który pracuje nad dwiema odsłonami z serii "TWoM:Stories". Dodatki z tej serii trafią w niedalekiej perspektywie do sprzedaży. To oznacza, że od I-II kwartału 2019 roku zespół związany z "TWoM" będzie się mógł zająć zupełnie nowymi tematami, czyli prototypem nowej gry, która trafi do sprzedaży po "Projekcie 8". Docelowo, na bazie tego zespołu (w perspektywie kilku kwartałów) powinien powstać trzeci, pełnowymiarowy zespół deweloperski.
Pozdrawiamy
Re: Frostpunk
: pn wrz 03, 2018 6:16 pm
autor: Rif
Dzień dobry,
Co się dzieje z konsolowym Frostpunkiem?
Prezes, który zapowiadał, że pół roku to odpowiedni termin na konwersję i certyfikację, nawet się nie zająknął na ten temat podczas dzisiejszej konferencji.
Kiedy możemy spodziewać się większej informacji i daty premiery?
Pozdrawiam!