Strona 61 z 122

Re: Frostpunk

: ndz maja 20, 2018 3:37 pm
autor: Sebastian00
Szanowni,

naprawdę myślę, że poinformowanie rynku o sprzedaniu 1 mln kopii byłoby dobrym pomysłem i miłym gestem wobec fanów, inwestorów oraz analityków :)

Proszę o rozważenie,
Pozdrawiam

Re: Frostpunk

: pn maja 21, 2018 10:33 am
autor: Admin
Dzień dobry

Naszą intencją jest, żeby "Frostpunk" był dostępny dla jak najszerszego grona graczy, również nie znających języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego, itp. Prace nad stworzeniem kolejnych wersji językowych już zostały zainicjowane. O szczegółach, w tym czy skorzystamy z narzędzia Babel, będziemy informować w kolejnych okresach.

Pozdrawiamy

Re: Frostpunk

: pn maja 21, 2018 2:55 pm
autor: Janus Corvinus
Cieszy fakt, że będą kolejne popularne języki ale jeśli o języki chodzi to wpadłem na pewien pomysł, który można wykorzystać we Frostpunku albo jakiejś innej grze, w której nie ma tak dużo tekstu i zrobienie tłumaczenia jest tańsze. Z tego, co mi wiadomo, nie ma ani jednej gry w hindi a na Steam nie ma nawet takiego języka do wyboru. Gdyby jakaś gra zyskała hinduską wersje językową to prawdopodobnie napisałoby o tym wiele serwisów jako ciekawostkę o pierwszej grze w tym języku. Być może opłacałoby się dodać taki język tylko ze względu na rozgłos, który by to przyniosło. A nawet jeśli serwisy o grach nie uznałyby tego za dość ciekawą rzecz by o tym napisać, to na pewno uznałyby za ciekawe gdyby gra zyskała takie języki jak łacina, esperanto, elficki wymyślony przez Tolkiena albo klingoński. Klingoński pasowałby idealnie do jakiejś gry w kosmicznych klimatach a elficki do baśniowego fantasy jak Moonlighter.

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 8:57 am
autor: blah8760
Pytanie, czy muzyka z gry będzie jako DLC? Oraz czy rozważacie umieszczenie jej na popularnych serwisach streamingowych typu Spotify?

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 9:02 am
autor: core
Witam,
dołączam się do prośby o poinformowanie o 1mln sprzedanych kopii i wykorzystanie tego faktu w celach marketingowych.
Muzyka jako darmowy dodatek jest świetnym pomysłem, sporo osób słucha na YT.

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 10:00 am
autor: Admin
Dzień dobry

Muzyka z "Frostpunka", z której jesteśmy bardzo dumni, będzie "eksploatowana" na wielu innych (poza grą) polach. Prace nad tymi tematami trwają już od jakiegoś czasu. O szczegółach będziemy informować w przyszłości (mamy nadzieję, że niedalekiej)

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 11:26 am
autor: stiopa
Zapowiedziane na konferencji plany dot. Frostpunka będą ogłoszone w formie komunikatu espi czy w inny sposób i czy na pewno zdążycie w maju..?

Pozdrawiam :D

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 2:30 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Informacja na temat, jak będziemy chcieli rozwijać i monetyzować "Frostpunka" zostaną przekazane stosownym komunikatem.

Nadal pracujemy nad tym planem dlatego nie chcemy podawać konkretnej daty, kiedy informacja trafi na rynek. Chcemy jednak przypomnieć, że we wtorek 29 maja jest premiera "Moonlightera". Zastanawiamy się zatem, czy lepszym rozwiązaniem, z marketingowego punktu widzenia, nie byłoby lekkie rozsunięcie obu tematów, żeby nie kanibalizowały się wzajemnie. Decyzje jeszcze nie zapadły.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 3:13 pm
autor: frostprime
Myślę, że opublikowanie planów "road map" przed weekendem byłoby dla spółki najlepszym rozwiązaniem. Większa aktywność graczy w wolnym czasie i dużo więcej potencjalnych klientów na zakup gry tylko pomoże w kolejnej premierze 29 maja. W miniony weekend nastąpił znaczy wzrost kupujących i kolejny atak na wyższe pozycje steam. Mam nadzieję, że widzicie ten potencjał. Wciąż wielu graczy jest niezdecydowanych i klarowna sytuacja z DLC pomoże im podjąć właściwą decyzję o kupnie gry.

Re: Frostpunk

: śr maja 23, 2018 3:33 pm
autor: Rif
Ba, można było zapomnieć o Wielkanocy swego czasu, to i o premierze Moonlightera zapomniało się, gdy informowano, że w maju zaprezentowany zostanie roadmap :P
Pewne sprawy jak widać nie zmieniają się :)

Przywyknąć powinniście do tego, że im więcej będzie gier produkowanych i wydawanych, tym trudniej będzie omijać nakładające się wydarzenia. Ten rok ma ich nie mało i obawiam się, że skończy się znowu przesunięciami "dla dobra sprawy". Już na forach zaczęły się spekulacje na temat konsolowego FP, by tak na wszelki wypadek nie przykładać większej wiary w zapowiedź "pół roku po premierze PC" :)