Witam
W wyniku braku odpowiedzi na problem jaki wystąpił chciałbym zwrócić produkt - gra FROSTPUNK.
Proszę o wskazówki jak dokonać zwrotu lub pomoc w rozwiązaniu problemu, dziękuje.
Gdy szukałem rozwiązania problemu znalazłem na STEAM wskazówkę aby zainstalować dwie aktualizacje systemu, tak też zrobiłem mimo to gra nadal nie działa.
Przeinstalowałem system wraz z defragmentacją dysku, zainstalowałem sterowniki, PATH 1 do systemu oraz owe dwie aktualizacje, niestety bez zmian.
Wolałbym nie oddawać gry a rozwiązać problem ale na dzień dzisiejszy rozwiązania brak mimo wysłania maila do producenta, trzydniowych poszukiwań w internecie i pisania postów..
Jeśli państwo pomogą mi go rozwiązać odstąpię od decyzji zwrotu gry
Oto treść wysłanego maila do producenta oraz zaistniały problem :
Posiadam konto STEAM, odpowiednio mocny PC, przeinstalowałem system,
Posiadam Win 7 64 bit Ultima
I gra nie działa
dostaje taki raport:
Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
Nazwa aplikacji: Frostpunk.exe
Wersja aplikacji: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa aplikacji: 5ade8a8b
Nazwa modułu z błędem: Frostpunk.exe
Wersja modułu z błędem: 0.1.0.38721
Sygnatura czasowa modułu z błędem: 5ade8a8b
Kod wyjątku: c0000005
Przesunięcie wyjątku: 0000000000337c8a
Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
Dodatkowe informacje 1: f686
Dodatkowe informacje 2: f686f5de1382285fa1c6bda0c0b282a1
Dodatkowe informacje 3: 7c6f
Dodatkowe informacje 4: 7c6fc558d2041153e7572782f3fc2695
Proszę o piny kontakt tel kom 884 027 584