Strona 34 z 122

Re: Frostpunk

: czw paź 26, 2017 12:49 pm
autor: Rif
Dzień dobry,

Moje pytanie dotyczy kwestii ustawienia pre-orderu. Już kiedyś był ten temat poruszany i zdaje się, że na Steam nie jest to opcja dostępna dla każdej gry.
Niemniej czy próbujecie ustawić pre-order z wyprzedzeniem (jeszcze przed określeniem daty premiery) dla Frostpunka?

Re: Frostpunk

: czw paź 26, 2017 4:04 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Jak Pan słusznie zauważył, nie wszystkie tytuły na Steam oferowane są w przedsprzedaży. Decyzja leży w gestii dewelopera/wydawcy. Pre-ordery mają swoje plusy i minusy. Plusem jest oczywiście wcześniejszy zastrzyk pieniędzy dla producenta. Minusem, że w dniu premiery popyt na grę jest już mniejszy co skutkuje niższą bieżącą sprzedażą (najbardziej zdeterminowani nabyli bowiem tytuł w przedsprzedaży) i słabszą pozycją w rankingu bestsellerów Steam. Spora część zaglądających na Steam przegląda tylko pierwszą stronę rankingu. Tytuły z dalszych pozycji nie wzbudzają już takiego zainteresowania. W konsekwencji sprzedaż tytułu, który był dostępny w przedsprzedaży, w dłuższym horyzoncie może być słabsza niż gdyby gra miała bardzo mocne otwarcie w dniu premiery (bo nie miała pre-orderów i sprzedaż skumulowała się jednego dnia).
Jako 11 bit studios S.A. nie zdecydowaliśmy jeszcze czy "Frostpunk" będzie dostępny w pre-orderach. Analizujemy tę kwestię.
Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pt paź 27, 2017 12:01 pm
autor: lizotus
Myślę że preordery to zły pomysł, a jeśli już to do 7dni. Ktoś musi w końcu pokonać PLAYERUNKNOWN :P a kiedy jeśli nie w pierwszym dniu sprzedaży?
Dziś mamy dwie premiery AAA- assassin i wolf i ranking naliczany za ostatnie 24h pokazuje drugie i trzecie miejsce.
I tak najszybszy przyrost zakupów następuje tuż przed premierą.

Re: Frostpunk

: pt lis 03, 2017 9:43 am
autor: faraquet
Czy planujecie pokazać coś więcej niż dotychczasowe materiały odnośnie frostpunk w tym roku, czy cała akcja marketingowa przeniesiona została na przyszly rok?

Re: Frostpunk

: pt lis 03, 2017 4:19 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Okres świąteczno-noworoczny, w który wkrótce wkroczymy, to zły moment na promowanie gier, których premiera będzie miała miejsce dopiero w I kwartale przyszłego roku. Informacje giną bowiem w masie newsów o produkcjach, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku i nie przynoszą żadnego efektu marketingowego. Prosimy zatem o trochę cierpliwości. W styczniu o "Frostpunku" znowu będzie głośniej.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pn lis 06, 2017 11:36 am
autor: jaszczep
Admin pisze:Dzień dobry

Okres świąteczno-noworoczny, w który wkrótce wkroczymy, to zły moment na promowanie gier, których premiera będzie miała miejsce dopiero w I kwartale przyszłego roku. Informacje giną bowiem w masie newsów o produkcjach, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku i nie przynoszą żadnego efektu marketingowego. Prosimy zatem o trochę cierpliwości. W styczniu o "Frostpunku" znowu będzie głośniej.

Pozdrawiamy.
Czy w styczniu będzie tylko głośniej , czy zamierzacie ruszyć pełną parą z kampanią promocyjną ? Stwierdzenie głośniej zrodziło poważne obawy inwestorów o kolejne przełożenie terminu - co widać po kursie akcji i nastrojach na forach inwestorów ...

Re: Frostpunk

: pn lis 06, 2017 2:34 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Kampania promocyjna "Frostpunka" po zakończeniu okresu świąteczno-noworocznego ruszy pełną parą. W jej ramach mamy zaplanowane szereg działań, które sprawią, że o naszym tytule będzie się mówiło w branży i wśród graczy.
Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: wt lis 07, 2017 11:11 am
autor: lizotus
jaszczep pisze:poważne obawy inwestorów o kolejne przełożenie terminu - co widać po kursie akcji i nastrojach na forach inwestorów ...
Poziom nadziei wsród inwestorów spadł do niebezpiecznie niskiego poziomu. Potrzebują jakiegoś pocieszenia :) Może płatne tzw. lootboksy czyli skrzynki z łupami? Jakie jest w ogóle nastawienie 11bit do czegoś takiego? Jest to sprzeczne z filozofią firmy? Wyobraźmy sobie, że komuś brakuje węgla i za 12h generator stanie. Wystarczy kliknąć i powiedzmy za 0,1$ po np. 6h przyleci balon z zaopatrzeniem. Czas ten można by skrócić. Albo ktoś nie chce by dzieci pracowały, bo przeciez lepiej by siedziały w cieple i grały w gry komputerowe w wolnym czasie? :D

Re: Frostpunk

: wt lis 07, 2017 2:12 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Jako 11 bit studios S.A. chcemy, żeby kupujący nasze gry otrzymywali pełnowartościowy produkt zapewniający im rozrywkę na najwyższym poziomie. Odbiorcami naszych gier, których tematyka nie jest łatwa (taką grą będzie też "Frostpunk") są dojrzali gracze. Czy byliby oni zainteresowani przechodzeniem (dzięki mikropłatnościom) gry "na skróty"? Śmiem w to wątpić.
Znacznie łatwiej mogę sobie za to wyobrazić falę negatywnych komentarzy, które zrujnowałaby budowany od lat wizerunek studia, gdybyśmy zdecydowali się na pobieranie dodatkowych pieniędzy od graczy, którzy już raz zapłacili (kupili) nasz tytuł. Gry można jednak skutecznie monetyzować wprowadzając płatne dodatki, które zmieniają przebieg rozgrywki lub wprowadzają nowe scenariusze. "TWoM" pokazał, że potrafimy to robić z niezłym skutkiem.
Podsumowując. Jesteśmy dalecy od wprowadzania mikropłatności do naszych produkcji, w tym "Frostpunka".
Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: sob lis 11, 2017 12:03 pm
autor: Kozi
Może to nie koniecznie odpowiednie miejsce na ten post, ale nie wiedziałem gdzie z tym napisać. Ogólnie jestem niesamowicie zadowolona że polskie studia robią w ostatnim czasie tak dobre gry widać że rynek gier w Polsce się rozwija. Mam pytanie jak to u was wygląda że robicie frostpunk i Moonlighter w tym samym czasie? Macie różne zespoły czy raczej jeden duży i ciągniecie 2 naraz? Poza tym jak to wygląda ze strony finansowej? Macie jakiegoś inwestora czy utrzymujecie się z war of mine?