Strona 20 z 122

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 11:20 am
autor: adu
Czy drugi film promujący FP jest gotowy i spełnia Państwa oczekiwania?

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 12:16 pm
autor: Admin
Dzień dobry

Trailer "Frostpunka" czeka na premierę, która będzie miała miejsce w najwłaściwszym, z punktu budowania zainteresowania grą przed premierą, momencie. To również odpowiedź na kolejne pytanie dotyczące początku mocniejszej kampanii promocyjnej "Frostpunka". Po prostu, czekamy na "właściwy" moment, który w naszej ocenie jeszcze nie nadszedł.

Odpowiadając na pytanie dotyczące prowadzonych rekrutacji to przypomnę, że 11 bit studios szybko się rozwija i systematycznie zwiększa zatrudnienie, przede wszystkim na potrzeby drugiego zespołu deweloperskiego. Jeśli chodzi o stanowisko koordynatora ds. produkcji "Frospunka" to do jego obowiązków, jak piszemy w ogłoszeniu, będzie należeć nadzorowanie testów gry oraz przygotowanie raportów i dokumentacji projektowej, czyli uporządkowanie "papierów" i licznej dokumentacji, która powstała przy produkcji gry. To końcowe etapy tworzenia gry komputerowej.

Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 1:13 pm
autor: Rif
Dzień dobry,

Wszystko brzmi jak świetnie opracowany plan, który czeka tylko na realizację. Niemniej praktyka ostatniego miesiąca wskazuje, że plany ulegają korektom, ale ze strony Spółki nie pojawia się najmniejsza refleksja. Jako przykład przypomnę wypowiedź z 3 stycznia:

"Dzień dobry
Mogę jedynie potwierdzić słowa kolegów, że w styczniu powiemy coś więcej o "Frostpunku". Nie ujawniamy jednak w tej chwili jakie informacje przedstawimy oraz kiedy dokładnie zostaną upublicznione. Przypomnę jednak jeden ze swoich wcześniejszych wpisów, że na każdą tegoroczną imprezę, na której będziemy się wystawiać, zamierzamy przygotować "coś nowego", żeby przyciągnąć odwiedzających targi, w tym media, na nasze stoisko. Mogą to być newsy dotyczące naszych własnych gier jak i tytułów z 11 bit publishing. Prezentowanie na targach starych, znanych już od miesięcy informacji, mija się z celem.
Pozdrawiamy."


Zatem czy możemy oczekiwać komunikatu z informacją, co oficjalnie poznaliśmy w styczniu nt. "Frostpunka", a także jakie nowe informacje dotyczące FP bądź gier z wydawnictwa zostały ujawnione podczas Pax South?

Pozdrawiam.

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 1:51 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Produkcja i wydawanie gier komputerowych to bardzo dynamiczny proces, na który wpływ ma bardzo wiele czynników, także zewnętrznych. Plany i założenia ulegają częstym zmianom. Dotyczy to również polityki/strategii marketingowej. To prawda, że sygnalizowaliśmy, że chcieliśmy na PAX South powiedzieć i pokazać coś "świeżego" o "Frostpunku". Plany zostały jednak skorygowane. Rozumiemy, że część inwestorów może być rozczarowana. Jesteśmy jednak przekonani, że zmiana terminu premiery trailera będzie korzystna z biznesowego punktu widzenia czyli, że nasi akcjonariusze na tym skorzystają.
Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 1:56 pm
autor: real
Dzień dobry,

Zatem kolejne "okienko czasowe" dla "ostrego startu" Frostpunk to czas przed:
27-3 february/march Game Developers Conference (GDC) 2017 San Francisco, California, United States
czy:
10-12 march PAX East 2017 Boston Convention and Exhibition Center.

Proszę wskazać imprezę, nawet jak termin się zmieni to i tak nikt się nie zdziwi ;)

pozdrawiam

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 2:31 pm
autor: Admin
Dzień dobry
Z uwagi na to, że tego typu "miękkie" informacje mają przełożenie na wycenę rynkową Spółki a skala reakcji, w naszej ocenie, bywa niekiedy niewspółmierna do rangi wydarzenia uznaliśmy, że nie będziemy już wypowiadać się na temat trailera "Frostpunka". Jego premiera będzie miała miejsce we "właściwym" czasie.
Pozdrawiamy.

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 2:47 pm
autor: real
Nie ma co się dziwić, że Inwestorzy "nerwowo" reagują na informacje, a także ich brak o FP gdyż wielu obawia się, że premiera gry po raz drugi zostanie przełożona co może się przełożyć (i zapewne przełoży się) na kurs 11bit w krótkim terminie - okazuje się, że brak informacji jest informacją cenotwórczą ;)

Rozumiem podejście i pozdrawiam

PS. Z punktu widzenia Inwestora najgorsza jest niepewność przełożą/nie przełożą gdyż to stwarza niepewność i czyni podatnym na bieżące zmiany kursu (spiskowe teorie - ktoś wie lepiej dlatego kurs rośnie/spada).

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 2:56 pm
autor: Rafał80
real pisze:Nie ma co się dziwić, że Inwestorzy "nerwowo" reagują na informacje, a także ich brak o FP gdyż wielu obawia się, że premiera gry po raz drugi zostanie przełożona co może się przełożyć (i zapewne przełoży się) na kurs 11bit w krótkim terminie
Nie wprowadzaj inwestorów w błąd. Pierwszy termin to był koniec 2015 r., drugi - koniec 2016 r., trzeci - IIkw. 2017 r. Jeżeli FP zostanie przełożony będzie to trzecia obsuwa.

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 3:11 pm
autor: real
Nie byłem akcjonariuszem 11bit w czasie gdy była padła zapowiedź FP (Industrial) miał być wydany w końcu 2015 i nigdzie na taką informację nie natrafiłem temu napisałem o drugiej zmianie terminu.

pozdrawiam

Re: Frostpunk

: pn sty 30, 2017 3:12 pm
autor: Rif
Admin pisze:Dzień dobry
Produkcja i wydawanie gier komputerowych to bardzo dynamiczny proces, na który wpływ ma bardzo wiele czynników, także zewnętrznych. Plany i założenia ulegają częstym zmianom. Dotyczy to również polityki/strategii marketingowej. To prawda, że sygnalizowaliśmy, że chcieliśmy na PAX South powiedzieć i pokazać coś "świeżego" o "Frostpunku". Plany zostały jednak skorygowane. Rozumiemy, że część inwestorów może być rozczarowana. Jesteśmy jednak przekonani, że zmiana terminu premiery trailera będzie korzystna z biznesowego punktu widzenia czyli, że nasi akcjonariusze na tym skorzystają.
Pozdrawiamy.
I super! Niemniej, czy nie wydaje się Państwu, że powyższe powinno pojawić się w momencie, gdy już było wiadomo, że Pax South nie przyniesie żadnych nowych informacji w temacie "FP"?
Nie byłoby zbędnych nerwów (choć dywagacje dot. powodów pozostałyby), a i zachowana by została ciągłość komunikacyjna.
W tej ostatniej kwestii bywają niedociągnięcia. Odnoszę wrażenie, że zbyt wiele komunikatów pojawia się post factum. Dla przykładu: "Mogę jedynie potwierdzić, że pre-ordery "Beat Cop" i "Tower 57" są już dostępne w sklepie humblebundle."
Nie potrzeba nam potwierdzenia informacji do której sami wcześniej dotarliśmy. Nam potrzeba tej informacji w momencie wystąpienia zdarzenia. Przecież rozpoczęcie tej przedsprzedaży, to wydarzenie zaplanowane. To są może pierdółki, których nie ma potrzeby komunikować przez ESPI, ale powinny pojawiać się chociażby na profilach społecznościowych spółki czy poszczególnych gier. Tam zaś cisza jak makiem zasiał.