Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
baks
Posty: 264
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

śr paź 07, 2020 5:41 pm

@Krzychu
o jakiej sile marki ty mówisz a jeszcze bardziej o jakich inwestorach ... ?
Forum jak sama "myśl przewodnia" mówi służy wymianie informacji między inwestorami a spółką.
W tych wpisach nie ma nic z merytorycznej dyskusji. Wylewanie własnych frustracji na spółkę za niespełnione nadzieje na ogromne zyski ..... przez byłych już i zawiedzionych inwestorów na prawdę nie należy do meritum dyskusji .....
A w szczególności przedstawianie spółki w złym świetle.
Sam mam wiele krytycznych uwag i sporo działań mi się nie podoba a niektóre nie miały i nie znajdą mojej akceptacji
np wypłata z PM dla Zarządu za niewykonanie założeń PM.
Jednak nie nękam wszystkich innych swoimi pretensjami.
Jeśli ktoś ma potrzebę ciągle narzekać, że kiedyś tam miał akcje spółki i nie zarobił na nich - niech założy swoje własne forum a przy okazji niech poczyta na temat inwestowania na Giełdzie .... :lol:
Tu nie ma gwarancji zysku i nikt nie zagwarantuje takowego .... poza jednym zasłyszanym przypadkiem kiedyś ... fakt spełniła się ta obietnica z tego co zauważyłem.
Jeśli komuś nie pasuje jakaś spółka lub kupił ją przez pomyłkę to sprzedaje - a dziecinada to wypada tylko w przedszkolu. Trochę szacunku dla innych forumowiczów.
Siedzę tu 10 lat i nie mam powodów do narzekań bo mogłem trafić dużo gorzej np. Petrolinvest albo Artifex czy wiele innych spółek.
Zamiast tak płakać warto poświęcić ten czas na szukanie "lepszych okazji". Tyle, że jeśli produkcje odniosą sukces znów będą pretensje do spółki, że za wcześnie inwestorzy sprzedali akcje.
Na Giełdzie liczy się
- refleks
- dobry wybór i intuicja
- oraz cierpliwość
- klasa
Niektórym inwestorom brakuje chyba wszystkich "składników" mieszanki koniecznej do sukcesu. :oops:
Krzysztof
Posty: 52
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

śr paź 07, 2020 7:27 pm

Baks, a o jakiej wymianie informacji Ty tu mówisz. Czego merytorycznego inwestorzy dowiadują się za pośrednictwem tego forum o czymkolwiek czego nie wywróżyliby sobie sami w szklanej kuli? Z tego co pamiętam to w roku 2020 miały być 2 gry obce i jedna wlasna. I co? Wersja Frosta na iMac to kiedy miała być?
Ja strzeliłem na spółce kółko kwotą prawie 1mln i mam się dobrze. Obecnie jestem na pokładzie. Będę strzelał kółka dalej bo tylko tak można tu zarobić. Tak profesjonalnie prowadzą PR i komunikują się z rynkiem, że to pewna spółka ale jak na razie tylko do kółek.
Kamil89-
Posty: 27
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

śr paź 07, 2020 7:49 pm

Przecież Krzysztof ma całkowitą rację i jeżeli nie chcesz czytać o krytycznym spojrzeniu na spółkę to nie czytaj. Chyba lepiej ostrzec niezdecydowanych? Może komuś się podobają plany spółki i chciałby zainwestować lecz nie ma świadomości o tym, że się z nich nie wywiązują i straci kapitał? Powiesz takim ludziom nieświadomym, że taka jest giełda? To fajny gościu jesteś Baks. Merytorycznej dyskusji tu od dawna nie ma bo od admina słyszymy tylko nie wiem, w swoim czasie, nie możemy zdradzić, powiedzieć. Szopka jakaś, a nie merytoryczna dyskusja.
baks
Posty: 264
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw paź 08, 2020 8:56 am

Tak komunikacja przedstawia dużo do życzenia i nie da się tego ukryć ale ciągłe biadolenie tego nie zmieni. Jak komuś spółka nie odpowiada to jest dużo do wyboru. Niestety to taka branża, że harmonogramy produkcji nie są dotrzymywane. CP 2077 też miał już ogłoszoną premierę na 1 połowę roku i co 2 razy przesuwano - więc spółka nie jest tu ewenementem.
Kulą u nogi inwestorów jest dbałość o jakość a jak to jest ważne pokazały ostatnie 2 DLC.
drugi był niezwykle chwalony a trzeci gdzie potraktowano go nieco słabiej został niemal zmiażdżony krytyką graczy którzy oczekiwali czegoś takiego lub większego niż poprzedni. To jest tylko dowód na to, że jakością tylko można odnieść sukces. Ja tylko chciałbym aby spółka wyszła dość mocno z tego zbyt ciasnego kręgu gier zbyt wymagających i mocno rozszerzyła grono odbiorców. Myślę, że idą w tym kierunku.
Spółka nadal rozszerza kompetencje a jak widać po CP 2077 ile nad nim ludzi pracuje i ile to już lat .....
11bit jeszcze nie jest na tym etapie ale po 2022 myślę, że nastąpi spory skok ..... albo i nie - zobaczymy. Ja uważam, że warto poczekać.
Być może niektórzy znajdą lepsze cele inwestycyjne.
Spółka nie liczy na fuksy jak Green Hall czy Agony - wyjdzie lub nie. Branża się zmienia a każda spółka próbuje znaleźć swoją niszę dlatego taka różnorodność strategii. Tak spółka jest bardzo zachowawcza. Sam bym taki nie był ale to Zarząd i kluczowi akcjonariusze mają na to wpływ - więc trzeba kupić tyle akcji aby móc wpływać na rozwój spółki albo wybrać lepszą. Pierwsze mało osiągalne ale drugiego każdy powinien spróbować ....
Kamil89-
Posty: 27
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

czw paź 08, 2020 10:29 am

Porównywanie cyberpunka do tego co się tu produkuję? Proszę Cię ale bez żartów. 4 lata z małym ogonkiem robią CP, a P8 już niby ponad 2 i cholera wie co to jest, a i zmiana silnika dopiero co była.. To całkiem inne gry jakościowo i wielkosciowo więc lepiej ich nie stawiaj obok siebie. Na CP czeka cała społeczność graczy, a tutaj już zapomnieli co to 11b
Krzysztof
Posty: 52
Rejestracja: sob maja 30, 2020 2:58 pm

czw paź 08, 2020 5:01 pm

Dajmy już odpust. Zainwestowałem w 11B sporo pieniędzy więc wierzę, że w końcu otrząsnął się wreszcie z wieku dziecięcego i wszyscy zaczniemy godnie bez potrzeby kręcenia kółek zarabiać. Amen.
baks
Posty: 264
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

czw paź 08, 2020 7:06 pm

Kamil89- pisze:
czw paź 08, 2020 10:29 am
Porównywanie cyberpunka do tego co się tu produkuję? Proszę Cię ale bez żartów. 4 lata z małym ogonkiem robią CP, a P8 już niby ponad 2 i cholera wie co to jest, a i zmiana silnika dopiero co była.. To całkiem inne gry jakościowo i wielkosciowo więc lepiej ich nie stawiaj obok siebie. Na CP czeka cała społeczność graczy, a tutaj już zapomnieli co to 11b
No z taką wiedzą to nic dziwnego, że chciałbyś aby tu gry robili w rok.
Może poczytaj kiedy były pokazywane pierwsze materiały z CP .... dużo, dużo wcześniej. Masz spore braki wiedzy o branży. Skończ te płacze. Doedukuj się i poczytaj jak o czymś się wypowiadasz bo żałość bierze .... Pa :mrgreen:
Nic dziwnego, że Admin taki bełkot wywala do kosza ... też bym tak zrobił .. :mrgreen:
Kamil89-
Posty: 27
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

czw paź 08, 2020 8:52 pm

CP2077 był pokazany jakiś kulawy trailer w 2012 roku i nie miał on nic wspólnego z tym co jest teraz i jak gra wygląda. W sumie nie pokazywał praktycznie nic. Od tamtego czasu trwały pracę nad Wiedźminem 3 i zakończyły się one w 2016 roku dodatkiem krew i wino. Sam prezes mowil, że w ogóle nie pracują nad CP i cały zespół skupia się nad W3. Połatali bugi w ostatnim dodatku i zajęli się produkcja CP gdzie było mówione, że tworzone jest wszystko od nowa jak i sama historia. Wtedy też zaczęli współpracować z Mike iem. To teraz prosta matematyka i logiczne myślenie. Doliczysz czas przez który nie pracowali nad grą do czasu jej produkcji bo pokazali jakaś animacje w 2012 roku? Czas produkcji CP to trochę ponad 4 lata czy tego chcesz czy nie i jest to czas po 2 obsuwach przy tej skali projektu to nawet kursem specjalnie nie ruszyło. Wygląda na to, że słabo śledzisz co tu i u Redów się dzieję.
indert
Posty: 5
Rejestracja: czw sie 04, 2016 5:19 pm

wt paź 27, 2020 1:20 pm

Witam, jaki udział w zyskach związanych z projektem gry planszowej Frostpunk będzie mieć 11 bit? Chodzi o przychody zarówno ze sprzedaży gry planszowej jak i bardzo udanej kampanii kickstarterowej.
Admin
Site Admin
Posty: 1468
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt paź 27, 2020 3:59 pm

Dzień dobry

Ogromny sukces zbiórki na Kickstarterze na stworzenie planszowej wersji "Frostpunka" będzie miał bardzo ograniczony wpływ na wyniki 11 bit studios S.A. Model rozliczania z producentem gry polega na tym, że otrzymujemy pewną, relatywnie niewielką cześć przychodów ze sprzedaży gry (po premierze). Ale oczywiście, fakt, że fani tak licznie wsparli zbiórkę bardzo nas cieszy bo oznacza, że główny cel, czyli budowa marki "Frostpunk" na innych polach, niż gry komputerowe, powiódł się w 100 proc.

Pozdrawiamy
ODPOWIEDZ