Frostpunk
Dzień dobry
Chciałby Pan, żebyśmy zaprezentowali pełny/precyzyjny scenariusz zaplanowanej na kilka miesięcy kampanii promocyjno-marketingowej "Frostpunka". Rozumiemy potrzeby Inwestorów ale musimy przede wszystkim kierować się dobrem firmy i projektu, nad którym pracujemy ("Frostpunka"). Kampania musi mieć określoną dynamikę, punkty zwrotne, niespodzianki i musi rozkręcać się stopniowo. Prosimy o wyrozumiałość i trochę cierpliwości. Mamy nadzieję, że za kilka miesięcy wszyscy z uznaniem będą wypowiadać się o tym, jak budowaliśmy wizerunek "Frostpunka" i zainteresowanie grą.
Pozdrawiamy.
Chciałby Pan, żebyśmy zaprezentowali pełny/precyzyjny scenariusz zaplanowanej na kilka miesięcy kampanii promocyjno-marketingowej "Frostpunka". Rozumiemy potrzeby Inwestorów ale musimy przede wszystkim kierować się dobrem firmy i projektu, nad którym pracujemy ("Frostpunka"). Kampania musi mieć określoną dynamikę, punkty zwrotne, niespodzianki i musi rozkręcać się stopniowo. Prosimy o wyrozumiałość i trochę cierpliwości. Mamy nadzieję, że za kilka miesięcy wszyscy z uznaniem będą wypowiadać się o tym, jak budowaliśmy wizerunek "Frostpunka" i zainteresowanie grą.
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Nie wypowiadamy się na temat, na jakim etapie jest produkcja "Frostpunka". Możemy jedynie powiedzieć, że przebiega zgodnie z harmonogramem i podtrzymujemy, że gra tfai na rynek w II kwartale 2017 roku.
Pozdrawiamy.
Nie wypowiadamy się na temat, na jakim etapie jest produkcja "Frostpunka". Możemy jedynie powiedzieć, że przebiega zgodnie z harmonogramem i podtrzymujemy, że gra tfai na rynek w II kwartale 2017 roku.
Pozdrawiamy.
gratulacje w związku z prezentacja nowego projektu. mnie przekonało. jako wieloletni akcjonariusz chciałbym poprosić, żeby podtrzymać świetny w mojej i nie tylko mojej opinii zabieg marketingowy polegający na udostępnieniu kilku darmowych kluczy do gry na TPB. Nie od dziś wiadomo, że marketing szeptany jest niesamowicie skuteczny, a mając jako sprzymierzeńców pirackie środowiska, na prawdę nie dużym kosztem można produkt spopularyzować. Ci którzy docenią Wasz wkład i poświęcony czas na stworzenie wyjątkowego i pełnowartościowego produktu i tak go kupią. A rozgłos "w internetach" rodzimych jak i zagranicznych dzieki temu ruchowi nie do przecenienia:) A już w ogóle super jakby w całej tej akcji, kilku darmowych kluczy, był zaszyty jakiś pomysłowy easteregg - coś dla tych, którzy bardzo serio traktują powiedzenie AFK:) - to właśnie oni z reguły są odpowiedzialni za "efekty barbary streissand" i wszystkie tego typu akcje:) wszystko to to woda na młyn realnej sprzedaży...
a może w kampanii marketingowej ogłosić na oficjalnej stronie gry hackaton, który zwycięzcy jako pierwszemu ujawni kolejny teaser/screeny/gameplay?:) (oczywiście w czasie kiedy i tak mielibyście go wypuścić, np tydzień/miesiąc wcześniej?) - gdyż zwycięzca najprawdopodobniej od razu go udostępn dalej;) nic tak nie buduje napiecia u geeków jak cyfrowe wyzwania;)
jakiś komentarz ze strony admina do w/w pomysłów?:)
pozdrawiam i życze wielu sukcesów:D
a może w kampanii marketingowej ogłosić na oficjalnej stronie gry hackaton, który zwycięzcy jako pierwszemu ujawni kolejny teaser/screeny/gameplay?:) (oczywiście w czasie kiedy i tak mielibyście go wypuścić, np tydzień/miesiąc wcześniej?) - gdyż zwycięzca najprawdopodobniej od razu go udostępn dalej;) nic tak nie buduje napiecia u geeków jak cyfrowe wyzwania;)
jakiś komentarz ze strony admina do w/w pomysłów?:)
pozdrawiam i życze wielu sukcesów:D
No to prezes rozwiał wątpliwości co do tego na jakie platformy będzie wydany Frostpunk:
"Frostpunk jest obecnie w fazie produkcyjnej. W II kw. będzie miała miejsce premiera na komputery osobiste. Jestem bardzo zadowolony z tego, z jakim zainteresowaniem spotkała się zapowiedź tej gry. Niedługo pokażemy oficjalny trailer. W mojej ocenie, potencjał sprzedażowy tej gry jest wyższy niż This War of Mine" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami prezes 11 bit studios Grzegorz Miechowski.
Być może gra będzie wydana w przyszłości również na konsole, może ponad rok po premierze jak to miało miejsce w przypadku TWOM, a może wcale. Takie są fakty, że prezes nawet się nie zająknął o wydaniu na konsole.
Po co było to mydlenie oczu Panie rzeczniku?
"Frostpunk jest obecnie w fazie produkcyjnej. W II kw. będzie miała miejsce premiera na komputery osobiste. Jestem bardzo zadowolony z tego, z jakim zainteresowaniem spotkała się zapowiedź tej gry. Niedługo pokażemy oficjalny trailer. W mojej ocenie, potencjał sprzedażowy tej gry jest wyższy niż This War of Mine" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami prezes 11 bit studios Grzegorz Miechowski.
Być może gra będzie wydana w przyszłości również na konsole, może ponad rok po premierze jak to miało miejsce w przypadku TWOM, a może wcale. Takie są fakty, że prezes nawet się nie zająknął o wydaniu na konsole.
Po co było to mydlenie oczu Panie rzeczniku?
"Premiera ustalona jest na II kwartał 2017 na PC, Mac, Linux. Nie jest to zamknięta lista, ale nie składamy też żadnych deklaracji w tym względzie."
http://finanse.wp.pl/kat,1040357,title, ... omosc.html
Dzień dobry,
W którym momencie będzie podejmowana decyzja o łącznym czy też rozłącznym (PC/konsole) wprowadzeniu Frostpunka na rynek i od czego ta decyzja będzie uzależniona? Czy mają Państwo dane które wskazują, że w przypadku produkcji niskobudżetowych (ograniczone wydatki na marketing) łączna premiera PC + konsole zapewnia większe przychody niż premiera konsolowa przeprowadzona w późniejszym terminie?
pozdrawiam
http://finanse.wp.pl/kat,1040357,title, ... omosc.html
Dzień dobry,
W którym momencie będzie podejmowana decyzja o łącznym czy też rozłącznym (PC/konsole) wprowadzeniu Frostpunka na rynek i od czego ta decyzja będzie uzależniona? Czy mają Państwo dane które wskazują, że w przypadku produkcji niskobudżetowych (ograniczone wydatki na marketing) łączna premiera PC + konsole zapewnia większe przychody niż premiera konsolowa przeprowadzona w późniejszym terminie?
pozdrawiam