Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

wt wrz 01, 2020 10:43 am

Również dzięki za odpowiedzi na pytania. Nawiązując do poniższego:
7. Czy szanse na rozpoczęcie polityki dywidendowej od 2024 spółka określa jako duże, średnie, małe?
Pana pytanie dotyczy bardzo odległego horyzontu. Stąd ciężko nań odpowiedzieć. Co do zasady, założyciele Spółki (Zarząd) uważają, że rolą każdej spółki jest dzielenie się zyskami z właścicielami. Z drugiej jednak strony, chłodny odbiór rynku propozycji, że Spółka część akcji na potrzeby nowego Programu Motywacyjnego skupi z rynku, dał nam do myślenia. Otrzymaliśmy masę uwag, że lepiej reinwestować pieniądze niż wydawać je na buy-back, który przez dużą część rynku traktowany jest jako ekwiwalent dywidendy.
Czy nie rozważali Państwo kwestii, czy to nie sama idea skupu akcji była problematyczna (przykładowo ja preferowałbym tę formę w stosunku do dywidendy), lecz wyznaczona cena akcji (400 PLN) znajdująca się na dużo niższym poziomie niż obecne i zapewne przyszłe notowania rynkowe?
Wyznaczenie tego poziomu powyżej notowań (strzelam - 600 PLN:) byłoby dużo lepszym sygnałem dla rynku co do postrzegania wartości spółki przez management.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt wrz 01, 2020 4:20 pm

Dzień dobry

Na moment publikacji komunikatu bieżącego dotyczącego założeń Programu Motywacyjnego na lata 2019-2023/24 kurs giełdowy niewiele odbiegał od 400 PLN.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z faktu, że cena w ewentualnym buy-backu musi być co najmniej zbliżona do aktualnego kursu a najlepiej, gdyby to była cena z premią co z pewnością ułatwiłoby inwestorom podjęcie decyzji, czy odpowiedzieć na zaproszenie do sprzedaży naszych papierów.

Pozdrawiamy
adu
Posty: 92
Rejestracja: ndz gru 20, 2015 11:51 pm

wt wrz 01, 2020 4:27 pm

Dziękuję za szybką odpowiedź.

Czy zatem opcja skupu akcji jest jeszcze uwzględniana w Państwa rozważaniach na temat kształtu PM i strategii spółki?
Czy też - w świetle tego, co napisał Pan wcześniej - ten kierunek nie jest brany po uwagę w najbliższym czasie?
Kamil89-
Posty: 51
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

wt wrz 01, 2020 9:46 pm

Poczekaj chwilę. Zaraz będzie po 400 i nic nie będzie trzeba zmieniać.
Kamil89-
Posty: 51
Rejestracja: czw paź 17, 2019 8:43 pm

śr wrz 02, 2020 7:59 pm

Czy jest zamiar naprawy bugów na które skarżą się gracze? Ocena 38% na steam nie jest tylko zbyt dużym oczekiwaniem graczy. Czy spółka chce jeszcze zawalczyć o to by ten dodatek nie wypadł tak fatalnie czy puścić to w niepamięć? Dlaczego zdecydowano na to żeby na finał nie dać czegoś z efektem WOW tylko coś mega przeciętnego na dodatek trwającego bardzo krótko? Przykładów nie trzeba szukać daleko np. Wiedźmin 3 i dodatek krew i wino. Da się? Z kogo najlepiej brać przykład jak nie z najlepszych?
Frey
Posty: 111
Rejestracja: wt lis 18, 2014 1:12 am

pt wrz 04, 2020 9:57 am

W związku z tym, że Frostpunk mobile ma być grą free to play, chciałbym zapytać czy będzie to model oparty o in-app purchases czy też o rekalmy?
A może będzie to uzależnione od danego rynku?
Moje pytanie związane jest z tym, że po ostatnio wprowadzonych przez rząd chiński regulacjach, dopuszczenie do dystrybucji w Chinach jakiejkolwiek gry opartej o model in-app purchases jest bardzo wątpliwe.
Inną sprawą jest to czy Frostpunk mobile - nawet gdyby został oparty wyłącznie o reklamy (choćby tylko na rynku chińskim), w ogóle ma jakiekolwiek szanse na debiut na tamtejszym rynku - z uwagi na tematykę...
Jak na te kwestie zapatruje się Net Ease? Według nich są jakiekolwiek szanse na debiut FP w chińskich kanałach dystrybucji?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt wrz 04, 2020 10:50 am

Dzień dobry

"Frostpunk" na urządzenia mobilne będzie grą w modelu F2P. Za przygotowanie tej wersji odpowiada chiński NetEase. Mobilny "Frostpunk" zawiera będzie najważniejsze elementy z "dużego" Frostpunka, przede wszystkim trudne wybory moralne, rozbudowany scenariusz, grafikę, itp. Mikropłatności, które będą zaszyte w grze, ułatwiały będą grę ale nie będą jej determinowały, czyli że darmowa rozgrywka (bez sięgania do portfela) również dawała będzie dużo przyjemności.
Gra dystrybuowana będzie globalnie a nie tylko na chińskim rynku. Oczywiście, bezpośrednia dystrybucja na chińskim rynku wymagała będzie zdobycia stosownego zezwolenia. Za ten temat również odpowiadał będzie NetEase. Zakładamy, że skoro nasz partner zdecydował się zmierzyć z tematem (przygotować mobilną wersję "Frospunka"), to widzi duże szanse, że Chińczycy będą mogli pobierać mobilnego "Frostpunka" z lokalnych platform.

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

wt wrz 15, 2020 1:09 pm

Co z FP na Mac? będzie od razu ze wszystkimi dodatkami? Jest szansa, że będzie ona wreszcie dostępna w tym roku?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn wrz 21, 2020 1:10 pm

Dzień dobry

Planujemy, że "Frostpunk" w wersji na komputery Mac trafi do klientów jeszcze w tym roku. Fani równocześnie będą też mogli nabyć wszystkie DLC wydane w ramach Season Pass.

Pozdrawiamy
topfacet
Posty: 359
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 5:07 pm

pn wrz 21, 2020 3:40 pm

Czy przewidujecie także sprzedaż paczki gry na MAC - gra plus wszystkie dodatki w lepszej cenie?:)
ODPOWIEDZ