Frostpunk

Zapraszamy do dyskusji z zespołem 11 bit studios na temat prowadzonych przez nas przedsięwzięć biznesowych. Na Forum Inwestorskim mówimy o grach, Games Republic, wydawnictwie 11 bit studios oraz o obecności firmy na GPW.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn kwie 08, 2019 4:09 pm

Dzień dobry

Zgadzam się, że sformułowanie "co najmniej dwa duże, płatne dodatki", czytane wprost, może oznaczać dowolnie dużą liczbę dodatków od dwóch włącznie, w górę.
Ale nigdzie nie znajdzie Pan deklaracji z naszej strony, że dodatków do "Frostpunka" planowanych na ten rok ma być trzy bądź cztery albo jeszcze więcej :) .

Pozdrawiamy.
Rif
Posty: 305
Rejestracja: ndz lut 15, 2015 11:16 am

pn kwie 08, 2019 8:37 pm

Admin pisze:
pn kwie 08, 2019 4:09 pm
Dzień dobry

Zgadzam się, że sformułowanie "co najmniej dwa duże, płatne dodatki", czytane wprost, może oznaczać dowolnie dużą liczbę dodatków od dwóch włącznie, w górę.
Ale nigdzie nie znajdzie Pan deklaracji z naszej strony, że dodatków do "Frostpunka" planowanych na ten rok ma być trzy bądź cztery albo jeszcze więcej :) .

Pozdrawiamy.
Otóż to, od dwóch włącznie w górę czytamy wprost: planujemy dwa, a może i więcej płatnych DLC. Zatem nie wypada z tego robić deklaracji 1-2 :)
-bART-
Posty: 89
Rejestracja: sob lip 14, 2018 6:20 pm

wt kwie 09, 2019 8:27 am

Dzięki Rif,, zapamiętałem to ale nie mogłem znaleźć
Panie Darku, dziękuje za info odnośnie marży Steam i proszę wyjaśnienie sytuacji z komunikacji odnośnie dodatków.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

wt kwie 09, 2019 5:18 pm

Dzień dobry

Wolimy nie składać jednoznacznych deklaracji dotyczących ilości płatnych DLC do "Frostpunka", które ukażą się w tym roku. Mamy dopiero kwiecień co oznacza, że wciąż mamy sporą swobodę, żeby decydować o terminach ich premier i cenach po jakich będą sprzedawane. Otoczenie rynkowe, które ma wpływ na naszą strategię marketingowo-wydawniczą, również dotyczącą DLC, jest bardzo zmienne co oznacza, że lepiej ostrożnie dawkować informacje (co niekoniecznie musi się podobać inwestorom) niż szafować obietnicami, które potem ciężko dowieźć (co na pewno nie spodobałoby się inwestorom).

Pozdrawiamy
blah8760
Posty: 79
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

pt kwie 12, 2019 12:54 pm

Bardzo fajny trailer i akcja ze wskazówkami. btw wypuścicie wersję Mac przed PS4?
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pt kwie 12, 2019 1:39 pm

Dzień dobry

"Frostpunk" w wersji na Mac trafi do sprzedaży wówczas, gdy będzie gotowy. To wszystko co mamy do powiedzenia w tym temacie, który wraca jak bumerang :)

Pozdrawiamy
malwina
Posty: 2
Rejestracja: pt mar 29, 2019 11:02 pm

pt kwie 12, 2019 7:56 pm

Mam jedno proste pytanie i chyba nie powinno stanowić tajemnicy. Czy w związku z wersją konsolową FP będzie możliwość lub zostanie dodane do wersji PCtowej sterowanie na kontrolerze np. pad od Xboxa?
blah8760
Posty: 79
Rejestracja: śr cze 21, 2017 2:06 pm

pt kwie 12, 2019 8:27 pm

Admin pisze:
pn lut 11, 2019 12:56 pm
To oznacza, że z pewnością pochylimy się/przeanalizujemy temat zrobienia portu "Frostpunka" na Nintendo Switch, szczególnie że sukces "Civilization VI" daje podstawy, żeby wierzyć, że stworzenie takiego portu (od strony technicznej) jest możliwe. Przyznajemy jednak, że z uwagi na ograniczone możliwości "przerobowe" obecnie temat ten nie wyszedł poza fazę luźnych analiz i produkcyjnie nic się jeszcze w tym temacie nie dzieje.
A czy tu coś się zmieniło?
baks
Posty: 383
Rejestracja: sob gru 13, 2014 12:40 am

sob kwie 13, 2019 12:31 am

malwina pisze:
pt kwie 12, 2019 7:56 pm
Mam jedno proste pytanie i chyba nie powinno stanowić tajemnicy. Czy w związku z wersją konsolową FP będzie możliwość lub zostanie dodane do wersji PCtowej sterowanie na kontrolerze np. pad od Xboxa?
Wydaje mi się, że to nieprecyzyjne pytanie. Z tego co wiem to na XBOXie można grać zarówno padem przewodowym jak i bezprzewodowym.
Są w sprzedaży przewodowe pady obsługujące zarówno PC jak i XBOX. Tutaj chyba pole do popisu ma MS. Jeśli system będzie miał sterowniki do kontrolera to zapewne da się grać choć nie próbowałem.
Jeśli chodzi Ci o zrobienie sterowania takiego jak w konsolach tylko pod obsługę takim padem to chyba byłbym sceptyczny.
Gdyby to było takie proste zamiany sterowania to nie byłby potrzebny port trwający kilka miesięcy.
Jak wiemy MS idzie w kierunku unifikacji systemów na konsole XBOX i W10. Jednak raczej jeszcze nie teraz. Aktualnie gry są robione nieco inaczej na konsole. Być może jestem w błędzie ale na sterowanie takie jak na konsolach nie ma co liczyć choć sam pad uniwersalny być może zadziała w grze.
Admin
Site Admin
Posty: 1756
Rejestracja: pn mar 31, 2014 3:28 pm

pn kwie 15, 2019 12:21 pm

Dzień dobry

Tylko nieliczne gry w wersji na PC pozwalają na granie z użyciem padów. Podobnie, tylko nieliczne gry w wersji na konsole pozwalają na granie z użyciem klawiatury i myszki. To niewielkie nisze rynkowe, które należy bardziej traktować w kategorii ciekawostki niż biznesowej okazji. Dlatego nie prowadzimy obecnie prac w tym kierunku. Absolutnym priorytetem dla nas jest udana premiera "Frostpunka" na konsole Xbox One i PS4. Pozytywny odbiór zapowiedzi, że premiera będzie latem, bardzo motywują nas do prac nad tym tematem.

Pozdrawiamy
ODPOWIEDZ