Witam
Czy możemy liczyć na jakiś opis (podsumowanie) E3 ze strony spółki?
Frostpunk
Dzień dobry
Targi E3, tak jak pisałem wcześniej, zaczynają się we wtorek 13 czerwca. Imprezę poprzedzają konferencje organizowane (poza formułą targów) przez największe światowe koncerny growe, z których relacje i pokazy trafiają właśnie do sieci. Jako 11 bit studios nie mamy tego typu eventu w planach.
Zamknięte pokazy gameplaya "Frostpunka" dla przedstawicieli mediów rozpoczną się we wtorek, czyli wraz z oficjalnym rozpoczęciem E3. Chęć zapoznania się z grą wyraziły najważniejsze i najbardziej opiniotwórcze media branżowe (lista rezerwacyjna spotkań była udostępniona wcześniej i bardzo szybko wyczerpała się). Liczymy, że "Frostpunk" spotka się z zainteresowaniem, którego potwierdzeniem będą recenzje i relacje upubliczniane w kolejnych dniach. Czekamy na nie z równą niecierpliwością .
Pozdrawiamy.
Targi E3, tak jak pisałem wcześniej, zaczynają się we wtorek 13 czerwca. Imprezę poprzedzają konferencje organizowane (poza formułą targów) przez największe światowe koncerny growe, z których relacje i pokazy trafiają właśnie do sieci. Jako 11 bit studios nie mamy tego typu eventu w planach.
Zamknięte pokazy gameplaya "Frostpunka" dla przedstawicieli mediów rozpoczną się we wtorek, czyli wraz z oficjalnym rozpoczęciem E3. Chęć zapoznania się z grą wyraziły najważniejsze i najbardziej opiniotwórcze media branżowe (lista rezerwacyjna spotkań była udostępniona wcześniej i bardzo szybko wyczerpała się). Liczymy, że "Frostpunk" spotka się z zainteresowaniem, którego potwierdzeniem będą recenzje i relacje upubliczniane w kolejnych dniach. Czekamy na nie z równą niecierpliwością .
Pozdrawiamy.
Dzień dobry
Na tym etapie nie planujemy jeszcze udostępniać mediom plików z gameplay "Frostpunka" do swobodnego "obrabiania" poza E3. To oznacza, że dziennikarze swoje relacje i recenzje będą musieli opierać jedynie na tym, co zobaczą w trakcie testowania "Frostpunka" na naszym stoisku. Nie przewidujemy też możliwości nagrywania rozgrywki "z ręki" bo jakość takich nagrań, które potem trafiają do sieci jest zazwyczaj kiepska co nie służy budowaniu wizerunku gry.
Pozdrawiamy
Na tym etapie nie planujemy jeszcze udostępniać mediom plików z gameplay "Frostpunka" do swobodnego "obrabiania" poza E3. To oznacza, że dziennikarze swoje relacje i recenzje będą musieli opierać jedynie na tym, co zobaczą w trakcie testowania "Frostpunka" na naszym stoisku. Nie przewidujemy też możliwości nagrywania rozgrywki "z ręki" bo jakość takich nagrań, które potem trafiają do sieci jest zazwyczaj kiepska co nie służy budowaniu wizerunku gry.
Pozdrawiamy
Witam.
Najbardziej popularny filmik z trailerem Frostpunka na Y.T nieuchronnie zmierza do 1 mln odsłon po ok 2,3 miesiącach.
W związku z powyższym mam pytania
O ile mniej więcej liczba odsłon Frostpunka "pobiła" liczbę odsłon TWOM w tym samym okresie czasowym?
Po drugie, jak z waszego doświadczenia wynika, taka popularność trailera ma przełożenie pozytywne na sprzedaż czy nie ?
Najbardziej popularny filmik z trailerem Frostpunka na Y.T nieuchronnie zmierza do 1 mln odsłon po ok 2,3 miesiącach.
W związku z powyższym mam pytania
O ile mniej więcej liczba odsłon Frostpunka "pobiła" liczbę odsłon TWOM w tym samym okresie czasowym?
Po drugie, jak z waszego doświadczenia wynika, taka popularność trailera ma przełożenie pozytywne na sprzedaż czy nie ?
Dzień dobry
Trailery "Frostpunka" cieszą się wyraźnie większą oglądalnością niż trailery "TWoM" w tym samym czasie. Oczywiście, można to po części tłumaczyć daleko większą rozpoznawalnością naszego studia zbudowaną dzięki "TWoM" ale przede wszystkim faktem, że gracze szukają informacji na temat "Frostpunka" i czekają, aż nasz tytuł trafi do sprzedaży. Jesteśmy zadowoleni z oglądalności trailerów "Frostpunka", szczególnie że nie "kupujemy" ruchu co czynią niektóre spółki growe żeby później móc chwalić się dużą liczbą odsłon swoich filmów. Praktyki rynkowe pokazują jednak, że tego typu "pusty" ruch ma śladowe przełożenie na późniejszą sprzedaż.
Pozdrawiamy.
Trailery "Frostpunka" cieszą się wyraźnie większą oglądalnością niż trailery "TWoM" w tym samym czasie. Oczywiście, można to po części tłumaczyć daleko większą rozpoznawalnością naszego studia zbudowaną dzięki "TWoM" ale przede wszystkim faktem, że gracze szukają informacji na temat "Frostpunka" i czekają, aż nasz tytuł trafi do sprzedaży. Jesteśmy zadowoleni z oglądalności trailerów "Frostpunka", szczególnie że nie "kupujemy" ruchu co czynią niektóre spółki growe żeby później móc chwalić się dużą liczbą odsłon swoich filmów. Praktyki rynkowe pokazują jednak, że tego typu "pusty" ruch ma śladowe przełożenie na późniejszą sprzedaż.
Pozdrawiamy.