Dzień dobry
Informacja o wydatkach ponoszonych przez 11 bit studios na produkcję gier oraz inne projekty nie jest tajna. Wystarczy zerknąć do naszych okresowych sprawozdań finansowych. W raporcie po III kwartałach 2016 r., w nocie 5.9, można przeczytać, że na koniec września 2016 r. nakłady na "Niezakończone prace rozwojowe" wynosiły 5,4 mln PLN. Na tę kwotę składały się wydatki, które ponieśliśmy do 30 września ub.r. na "Frostpunka", rozwój naszego własnego silnika do gier oraz platformy sprzedażowej Games Republic. Kolejne, "świeższe" dane na ten temat można będzie znaleźć w naszym raporcie rocznym za 2016 r., który opublikujemy 30 marca.
Podsumowując. Wydatki na "Frostpunka" są pod ścisłą kontrolą. Trzymamy się budżetu. Ewentualne odstępstwa (wzrost kosztów) będą niewielkie i nie mające znaczenia przy ostatecznym rachunku ekonomicznym całego projektu.
Pozdrawiamy
Frostpunk
Witam
jak rozumieć, że poszukujecie gameplay programmera do FP? Czy to trochę nie za późno?
http://www.skillshot.pl/jobs/5692-senio ... it-studios
W kompetencjach wymagacie:
Czy może Pan zdradzić czy FP jest grą 2D czy 3D?
jak rozumieć, że poszukujecie gameplay programmera do FP? Czy to trochę nie za późno?
http://www.skillshot.pl/jobs/5692-senio ... it-studios
W kompetencjach wymagacie:
Czy to oznacza równoczesną premierę na PC i konsole?doświadczenia w programowaniu gier na konsole obecnej generacji (PS4, XOne)
Czy może Pan zdradzić czy FP jest grą 2D czy 3D?
Dzień dobry
11 bit studios szybko się rozwija i systematycznie zwiększa zatrudnienie. Tylko w 2016 roku przyjęliśmy ok. 20 pracowników. W 2017 roku planujemy rekrutacje na kolejne stanowiska przede wszystkim na potrzeby drugiego zespołu deweloperskiego. Ale nie tylko. W ogłoszeniu, które Pan przywołuje, szukamy programisty, który przejmie niektóre zadania rozproszone obecnie po całym zespole programistów pracujących na potrzeby "Frostpunka". Po prostu uznaliśmy, że warto, żeby za wspomniane zadania odpowiadała jedna osoba.
Czy to oznacza równoczesną premierę "Frostpunka" na komputery PC i konsole Xbox One i PS4? Bardzo byśmy chcieli, żeby tego typu tematy udało się rozwiązać/załatwić zatrudniając kolejną osobę . Mogę jedynie powtórzyć, że intencją Spółki jest wydanie "Frostpunka" równocześnie na wszystkie główne platformy sprzętowe ale w chwili obecnej podpisać się możemy jedynie pod stwierdzeniem, że jesienią 2017 roku planujemy premierę "Frostpunka" w wersji na komputery PC.
Pozdrawiamy.
Ps. "Frostpunk" jest grą komputerową 3D.
11 bit studios szybko się rozwija i systematycznie zwiększa zatrudnienie. Tylko w 2016 roku przyjęliśmy ok. 20 pracowników. W 2017 roku planujemy rekrutacje na kolejne stanowiska przede wszystkim na potrzeby drugiego zespołu deweloperskiego. Ale nie tylko. W ogłoszeniu, które Pan przywołuje, szukamy programisty, który przejmie niektóre zadania rozproszone obecnie po całym zespole programistów pracujących na potrzeby "Frostpunka". Po prostu uznaliśmy, że warto, żeby za wspomniane zadania odpowiadała jedna osoba.
Czy to oznacza równoczesną premierę "Frostpunka" na komputery PC i konsole Xbox One i PS4? Bardzo byśmy chcieli, żeby tego typu tematy udało się rozwiązać/załatwić zatrudniając kolejną osobę . Mogę jedynie powtórzyć, że intencją Spółki jest wydanie "Frostpunka" równocześnie na wszystkie główne platformy sprzętowe ale w chwili obecnej podpisać się możemy jedynie pod stwierdzeniem, że jesienią 2017 roku planujemy premierę "Frostpunka" w wersji na komputery PC.
Pozdrawiamy.
Ps. "Frostpunk" jest grą komputerową 3D.
Przecież jesień to Q4 i będzie nieźle, jeśli to nie koniec obsuw, bo tak naprawdę w grę wchodzi koniec października maks, bo potem już starcie z hitami świątecznymi, wiec Q1'15 pewnetopfacet pisze:W III czy IV kwartale? Wcześniej mowa była o jesieni, a teraz pojawia się IVK. A w komunikacie pojawiała się druga połowa roku.
RIF nie ma co narzekać warto poczekać na rozwój wypadków. Na razie wszystko wygląda całkiem nieźle. Jeśli BC wypadnie okazale Tower przyzwoicie to tragedii nie będzie ...
Na otarcie łez jest szansa, że może z kilkaset tyś może uda się odzyskać z GR co podciągnie wynik za 2016.
Jeśli faktycznie poza szlifowaniem zostanie jeszcze coś dorzucone do gry to wszyscy na tym skorzystają. Wydaje mi się, że przed premierą będzie już gotowe coś dodatkowego do gry.... ale to tylko intuicja (mogę się jednak mylić)..
W takim przypadku termin wydania nie jest aż tak istotny. I tak wydarzą ją dopiero wtedy gdy uznają, że jest gotowa. Wiemy, że spółka nie wyda czegoś niskiej jakości.
Jest szansa, że nie będziemy żałować czekania...
Na otarcie łez jest szansa, że może z kilkaset tyś może uda się odzyskać z GR co podciągnie wynik za 2016.
Jeśli faktycznie poza szlifowaniem zostanie jeszcze coś dorzucone do gry to wszyscy na tym skorzystają. Wydaje mi się, że przed premierą będzie już gotowe coś dodatkowego do gry.... ale to tylko intuicja (mogę się jednak mylić)..
W takim przypadku termin wydania nie jest aż tak istotny. I tak wydarzą ją dopiero wtedy gdy uznają, że jest gotowa. Wiemy, że spółka nie wyda czegoś niskiej jakości.
Jest szansa, że nie będziemy żałować czekania...